داستان نیمار و پی اس جی به پایان رسید. بازیکن برزیلی دیروز در مقابل هواداران تیم جدیدش در عربستان پیش از بازی الهلال و الفیحا معارفه شد که تیم جدید نیمار در این بازی به تساوی رضایت داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین جنجال و درگیری لیونل مسی در آمریکا پس از درگیری لفظی او با سزار آرائوخو به ثبت رسید.
نخستین جنجال و درگیری لیونل مسی در آمریکا پس از درگیری لفظی او با سزار آرائوخو به ثبت رسید.
سردار آزمون برای اولین بار درباره روزهای بحرانی و جنجال برانگیز تیم ملی در آخرین روزهای سرمربیگری اسکوچیچ صحبت می‌کند.
مربیان در لحظات حساسی که تیم‌شان گل می‌زند برای جشن شادی به زمین می‌آیند و من هم همین کار را کردم و نمی‌دانم چرا من باید اخراج می‌شدم؟ چون بازی با پرسپولیس بود؟!
امیر جعغری امیدوار بود اولین گل لیگ برتری‌اش با سه امتیاز همراه شود، ولی این اتفاق نیفتاد و فولاد گل تساوی را در ثانیه پایانی زد.
اولین جنجال داوری بزرگ این هفته مربوط به مسابقه صدرنشین مقابل نفت آبادان بود.
اردوی تیم ملی ایران در عصر امیر قلعه‌نویی هنوز شروع نشده با حاشیه و جنجال همراه شد.
ایبانز، مدافع برزیلی رم، در دقیقه 32 دربی پایتخت ایتالیا، با دریافت دومین کارت قرمز از زمین اخراج شد تا تیم مورینیو بخش عمده مسابقه را 10 نفره دنبال کند.
اولین صحنه مربوط به داوری ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران خیلی زود رخ داد و بازی را جنجالی کرد‌
نشان دادن کارت قرمز به حکیم زیاش و بعد تبدیل این کارت به کارت زرد و درگیری چندین نفر از بازیکنان دو تیم در وقتهای تلف‌شده، جنجالی‌ترین اتفاق نیمه اول دیدار چلسی و تاتنهام بود.
۲۰ هفته از لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال ایران می‌گذرد و اولین خصوصیت آن در ذهن مخاطب عمدتا جوان، دعوا و اعتراض و جنجال و اتهام در ورزشگاه‌های خالی بوده است. ارکان قضایی فدراسیون توان بازگرداندن اخلاق به رقابت‌ها را ندارند...
کمیته انضباطی از حضور مدیران باشگاههای پرسپولیس و فولاد خوزستان در این کمیته خبر داد.
شاگردان جواد نکونام در غیاب سرمربی خود امیدوار به شکست دومین تیم سرخپوش ایران هستند.
جرارد پیکه تصویری جدید از خود در کنار کلارا منتشر کرده است.
اولین گل بازی پرسپولیس - نساجی، جنجالی بحث‌برانگیز شد و مورد اعتراض بازیکنان نساجی هم قرار گرفت.
دروازه‌بان جنجالی آرژانتین در اولین حضور خود در استون ویلا بعد از جام جهانی، لحظه های ویژه ای را رقم زد.
بوریس بکر، اسطوره تنیس آلمان، که به تازگی از حبس آزاد شده در اولین مصاحبه‌اش ادعاهایی جنجالی مطرح کرد و گفت در زندان به دنبال کشتنش بوده‌اند.
اولین دیدار استقلال و پرسپولیس بعد از انقلاب به دقیقه نود نرسید، تا ورزشگاه شیرودی در بازی های رسمی دیگر رنگ این بازی را نبیند.
از دقایقی پیش دو تیم استقلال و نساجی در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.
قرارداد ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، در سازمان لالیگا ثبت شد و این بازیکن می تواند اولین بازی خود را مقابل وایادولید انجام دهد.
اولین میزبانی نارنجی‌پوشان کرمانی که پس از هشت سال در لیگ برتر انجام می‌شود برای دقایقی به جنجال کشیده شد.
حساس ترین صحنه داوری اولین روز از رقابت های هفته دوم لیگ برتر در بازی سپاهان و نساجی رخ داد.
مارس ریگلی اولین شرکتی نیست که از بیم از دست دادن بازار چین از موضع خود بر سر تایوان عقب‌نشینی می‌کند. شرکت فرانسوی «ال و ام هاش» تولید کننده محصولات لوکس نیز پیش از این در سال ۲۰۱۹ بابت استفاده از تصویری که در آن نقشه چین بدون جزیره تایوان دیده می‌شد عذرخواهی کرده بود.
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ