جیمز میلنر پس از هشت سال از جمع قرمزهای آنفیلد جدا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی هال سیتی احتمالا امروز شرایط بازی مقابل بلکبرن را به دست بیاورد.
در آخرین مورد، شرکت "آذین.خ.آ" دقیقا با همین فرمول هرمی/پانزی، و با ایجاد شعبات متعدد در کشور، اقدام به یک کلاه‌ برداری کلان کرده که در مراحل پایانی پروژه، با ورود قاطع و شجاعانه دادستان تاکستان، و ممنوع‌الخروجی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن این افراد شیّاد، از فرار آنها به خارج و از دسترس خارج شدن سرمایه مردم، جلوگیری شد.
عیسی آل کثیر در حالی به سپاهان پیوست که طی ده سال پیراهن هشت تیم مختلف را پوشیده است.
با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می‌شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ رویه‌ای که در چندین سال اخیر در وی او دی ها وجود دارد و یکی از دلایل موفقیت وی او دی‌ها در تولید آثار دارای کیفیت قابل قبول، همین تمرکز مدیریتی در تایید تولیدات و ارزیابی محصولات بوده است
دامغان- اختلاف در مورد بهره برداری و مدیریت مجموعه چشمه علی دامغان مدت‌ها است که سبب رها شدن این مجموعه گردشگری شده اما حالا مسئولان از رسیدن به یک توافق نهایی خبر می‌دهند.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می‌کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید.
ماجراجویی 9 ساله لستر در لیگ برتر انگلیس پایان دراماتیکی داشت و این تیم با وجود برد 2 بر یک مقابل وستهم به چمپیونشیپ (دسته دوم) سقوط کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم رقابت نزدیک و نفسگیری با سپاهان و استقلال داشت، در هفته پایانی با گلباران نساجی قائمشهر جام را بالای سر برد.
«در‌ هفته پایانی هر تیمی تلاش می‌کند تا با دستان خودش سرنوشتش را رقم بزند و مس کرمان تعیین‌کننده قهرمان فصل نخواهد بود.»
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
با اعلام باشگاه پاس گرگان امین اسماعیل نژاد بالاخره کارت پایان خدمت خود را دریافت کرد.
حالا که خانم معلم به مدرسه برمی گردد معلوم شده تا اتفاقی می‌افتد کار به دستان به جای حل و بررسی نگران‌اند خودشان متهم شناخته نشوند و زورشان به پایین دست می‌رسد و انگار هنری جز برخورد ندارند در حالی که مدیر کل هم یک کارمند است و اخراج کارمند دیگر در زمره اختیارات او نیست. اگرچه تازه روشن شده کارمند نبوده اصلا!
دادستان تهران از پایان تحقیقات قضائی و صدور کیفرخواست برای 8 متهم اقتصادی وابسته به یک شرکت‌ بابت قاچاق ارز دولتی، عدم ایفای تعهدات واردات کالا و تحصیل مال نامشروع خبر داد.
دادستان تهران از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای اعضای یک گروه از سارقان حرفه ای و سابقه دار از منازل در تهران خبر داد.
چقدر خوب است یک نفر بداند وقت رفتنش فرا رسیده تا خودش از مواهب جایگاهی که دارد دل بکند و محترمانه برود.
بایرن با اینتر یا بایرن مقابل اینتر . این داستانی است که از جام جهانی 1982 آغاز شده و در جام جهانی 2022 قطر هم پایان نمی‌پذیرد.
پایانی تلخ برای داستان کریستیانو رونالدو در جام جهانی: همه چیز آنقدرها هم دراماتیک پیش نرفت.
«سیلیکون ولی» پر است از قصه آدم‌های موفق، اما داستان «ساسان گودرزی» به هیچ‌وجه یک داستان معمولی نیست. او که متولد تهران است، در کودکی با خانواده‌اش به ایالات‌متحده مهاجرت کرد. در کمتر از شش ماه، پدرش از دنیا رفت و برادران بزرگ‌ترش ناچار بودند راهی برای حمایت مالی خانواده پیدا کنند. ساسان که در آن زمان فقط ۹ سال داشت می‌گوید نه تنها ناچار به یادگیری یک زبان جدید و فرهنگ غریبه شد، بلکه با رفتار‌های خصمانه و زورگویی در مدرسه نیز مواجه بود. همین باعث شد عشقش به یادگیری در نطفه خفه شود و با معدل پایین، دبیرستان را به پایان برساند. اما به مرور در محیط جدید، جا افتاد و پس از کسب مدرک فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار از مدرسه مدیریت «کیلاگ» و دهه‌ها تجربه در حوزه تکنولوژی، نهایتا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه مدیرعاملی رسید؛ مدیرعامل غول نرم‌افزار «اینتوییت».
هیجان و داستان روز پایانی گروه E به گونه ای بود که می توان آن را در حد یک فیلمنامه سینمایی دانست.
تیم ملی ایران با پیروزی 2-0 برابر ولز دست به کار بزرگی زد و امیدهایش برای صعود به دور بعد جام جهانی بیشتر شد. این پیروزی بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.
از سیمای مهدی رجب زاده مشخص است، از نتیجه ای که در دیدار فجر سپاسی – استقلال ملاثانی رقم خورد، خوشحال به نظر نمی رسد.
احمد نوراللهی در تماسی که با نزدیکان خود داشته، نگرانی‌ها را به طور کامل برطرف کرده است. او به دوستان خود گفته که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و او می‌تواند بعد از بررسی‌های جدید خیلی زود به زمین برگردد، در بازی‌های رسمی شرکت کند و در جام جهانی هم به میدان برود
چهره‌های جذاب این تقابل هم می‌توانند مازیار زارع و کمال کامیابی‌نیا باشند؛ یکی روی نیمکت سرمربیگری ملوان نشسته و دیگری احتمالا فرصت بازی‌کردن را به‌عنوان هافبک پرسپولیس به دست بیاورد. داستان کمال و مازیار مربوط به هفته‌های پایانی لیگ پانزدهم است.
ساخته تونی گیلروی، یکی از مهم‌ترین آثار کارنامه این فیلمساز و در عین حال، یکی از بهترین تریلر‌هایی است که با مضمون حقوق و وکالت ساخته شده، اما این اثر چیزی فراتر از دعوا‌های حقوقی کار‌های کثیف یک وکیل برای چند موکل است و یک داستان پرتعلیق و تاثیرگذار با پایانی قابل پیش بینی برای تماشاگران حرفه‌ای سینما را با خود به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ