نامه شدیداللحن فرماندهان سپاه خطاب به محمد خاتمی پس از واقعه‌ی کوی دانشگاه به قلم سردار قاسم سلیمانی بوده است. هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز۲۹شهریور ۱۳۷۸ این موضوع را از قول سردار سلیمانی نقل کرده و گفته قرار نبوده این نامه علنی منتشر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
نام او محمدحسین محمدیان است، بازیکنی که بعد از یک فصل عضویت در رده امیدها، به تیم بزرگسالان فراخوانده شده.
سید علی بابا ابراهیمی و زن آقا در جایی که الان ایستگاه سید است در همان چادر، قهوه‌خانه‌شان را بر پا می‌کنند. اوایل با همان ظرف و ظروف خودشان کار راه می‌افتاد، ولی کم‌کم که ساخت‌وساز زیاد شد کار آن‌ها هم رونق می‌گیرد، طوری که روزی ۱۰۰‌ـ ۱۵۰ تا دیزی بار می‌گذارند.
عضو کمیته استقلال درباره روند انتخاب سرمربی این تیم و تاخیری که برخلاف انتظار برای اعلام نام جانشین ساپینتو شکل گرفته، پاسخ داد.
این احتمال وجود دارد که داور مسابقه هوادار و پرسپولیس خطای بازیکن سرخ‌پوش را گرفته باشد، نه هند.
۲۶ سال بعد، روایتی از یک روز خاص در تاریخ سیاسی ایران است؛ روزی که نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد؛ روزی که ۲۰ میلیون ایرانی راهی برای تغییر بزرگ را انتخاب کردند و نام گزینه‌ای را روی برگه‌های رای نوشتند که در همان روز‌های تبلیغات با روش‌های مختلف عنوان شده بود گزینه محبوب هسته سخت قدرت برای ریاست‌جمهوری نیست، اما در نهایت ایرانیان «برای فردای بهتر»، سیدمحمد خاتمی را به پاستور فرستادند.
آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در مباحثی که با اعضای موسسه خیریه مکتب امیرالمومنین (ع) دارد به این نتیجه می‌رسد که تبلیغ دین به شکل سنتی دیگر کارساز نیست و باید راه‌های جدیدی را امتحان کرد. همین جرقه ساخت مدرسه‌ای را می‌زند به نام مفید، اولین مدرسه متفاوت در پایتخت، ابتدا حوالی میدان انقلاب در مقطع راهنمایی و بعد در شهرهای دیگر.
وزیر میراث فرهنگی با روایت خاطره اش از بازدید موزه متروپلیتن گفت: به راویان موزه گفته بودند نام خلیج فارس را نیاورید.
روایت حجت الاسلام پناهیان از وصیت‌نامه شهید باغبانی که متن آن را رهبر انقلاب بسیار مطالعه می‌کنند.
هاشمی رفسنجانی درباره روند ثبت نام و رد صلاحیت خود در انتخابات سال 92 گفت: چون قبلاً به رهبری گفته ام نمی آیم، صلاح نیست بدون اطلاع ایشان ثبت نام کنم.
«محمد علی | Muhammad Ali» با نام پیشین «کاسیوس کلی جونیور | Cassius Marcellus Clay, Jr» مهم‌ترین چهره ورزشی قرن بیستم و یکی از الهام بخش ترین ورزشکاران تاریخ محسوب می‌شود. او پس از قهرمانی در المپیک 1960 رم، وارد بوکس حرفه‌ای شد و در نهایت با سه قهرمانی بوکس حرفه‌ای جهان و در مجموع 56 پیروزی از 61 نبرد به برتری رسید. مستند «مستند اسم من چیست؟ محمد علی | What's My Name: Muhammad Ali» اثر آنتوان فوکوآ محصول 2019، روایتی دیدنی از مسیری است که محمدعلی طی کرد. با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.
مجید انصاری گفت: واقعا نمی‌فهمم چرا FATF همان روز‌های اول که به مجمع آمد، تصویب نشد! آن‌قدر این موضوع و احتیاج کشور برای پیوستن به سیستم بانک جهانی آشکار است که اساسا نیازی به تحلیل ندارد.
نیمه دوم دیدار فولاد و گل گهر تحت تاثیر جنجال های مربوط به اخراج دو بازیکن تیم میهمان پیگیری شد.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی تاکید کرد که با لغو برگزاری سپاهان کاپ در اصفهان، فرصت کنترل درجه از داوران بین‌المللی ایران در مسابقه‌ای که نیازی به خروج ارز از کشور نبود، گرفته شده است.
علی مطهری به رییس صداوسیما نامه نوشت و سخنان منتسب به امام خمینی (س) در یک برنامه تلویزیونی را تکذیب کرد.
تسنیم نوشت: این اقدامات غیرقانونی در اعتراض به دستگیری یکی از سردسته‌های اصلی اغتشاشات آبدانان به نام سجاد مرادی‌وندی و صدور حکم قضایی برای آیت عارفی‌نیا از فعالان فضای مجازی مرتبط با نا آرامی‌های ماه‌های گذشته آبدانان شکل گرفته است.
نادر نوروزشاد گفت:در دوره آقای خاتمی شهید سلیمانی یک قله و یک کنش سیاسی داخلی داشت و آن امضا یا بنا به روایتی تلاش برای جمع‌آوری امضا‌های نامه ۲۴ فرمانده سپاه به منظور هشدار به آقای خاتمی بود. واقعیت امر این است که گویا ایشان در آن مقطع، احساس خطری می‌کرد و برای اینکه این خطر تبدیل به یک انفجار نشود با یک نامه تند این غائله را خواباند. در واقع ایشان معتقد بود اگر این نامه به خاتمی داده شود، آن نگرانی‌ها خوابیده می‌شود، زیرا او نگرانی‌هایی را در سپاه می‌دید که خطرناک بود و با دادن این نامه آن انرژی‌ها تخلیه می‌شد.
این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
ماجرای تله‌گذاری را زاکانی این‌گونه روایت می‌کند که یکی از کارکنان منطقه ۲۱ مجاب شده قراری با یکی از پرسنل مرکز بگذارد تا مشخص شود این فرد زدوبند کرده و مثلا دو سکه گرفته و از این قرار نیز فیلمی تهیه شده است. هنگامی که این موضوع را شنیدم تا صبح نخوابیدم و پنج صبح این فرد را که از نزدیک‌ترین افراد به من بود عزل کردم. برخی ممکن است نامه بنویسند که چرا این آقا تغییر کرده است، اما ما تعارف نداریم. خودش هم باور نمی‌کرد که کنار گذاشته شود، اما گفتم که این کارتان خلاف شرع است و شما حق ندارید تبانی کنید و از پرسنل یک منطقه استفاده کنید که یکی دیگر از پرسنل را سر قرار بکشانید.
برخی تصاویر منتشر شده از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان می‌دهد احمدی‌نژاد درخواست مکتوبی را به اژه‌ای می‌دهد.
در گزارش‌های آخر دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری بار‌ها به گزارشی ارجاع شده و از هشدار‌های قبلی به مدیران فرودگاهی سخن به میان آمده و به صراحت نیز دلیل صادر نشدن گواهی نامه فرودگاهی همین نقایص بیان شده است، اما حالا می‌خواهیم با بررسی گزارش نهایی حادثه ترکیدگی لاستیک هواپیمایی سپهران که آذر ۱۴۰۰ منتشر و در آخرین گزارش این سازمان به تاریخ شهریور ۱۴۰۱ به آن استناد و تاکید شده که هنوز ایراد‌های مندرج در آن رفع نشده ببینیم که این ایراد‌ها چیست؟
ساخته مارتین اسکورسیزی، روایتی از زندگی هاوارد هیوز است که با ساخت هواپیمای مشهور هیوز اچ-۴ هرکولس نام خود را در تاریخ صنعت هوانوردی ثبت کرد؛ کاراکتری که نقشش را لئوناردو دیکاپریو با تبحر بازی کرده و تصویری باورپذیر و بسیار نزدیک نسبت به این شخص را ارائه کرده است، اما فیلم تنها به بازی درخشان دیکاپریو خلاصه نمی‌شود...
مهم نیست بیماری تا چه حد شدید باشد؛ آلزایمر یا هر بیماری ذهنی مرتبط دیگر، باعث می‌شوند فرد مبتلا آرام‌آرام نام افراد، مکان‌ها، چهره‌ها و در نهایت ذره‌ذره بخش‌های شخصیت خود را به فراموشی بسپارد. آنتونی هاپکینز تمامی این وقایع را به نحو احسن به تصویر می‌کشاند.
ساخته جان کرولی بر اساس رمانی به همین نام نوشته دانا تارت برنده جایزه پولیتزر، روایتی تکاندهنده دارد که اگرچه نسخه بصری قابل قبولی دارد اما همچون بسیاری از فیلم‌های متکی بر فیلمنامه اقتباسی، فیلم به خوبی رمانی که متکی بر ساخته شده، خوب نیست؛ اتفاقی که چندان عجیب نیست و کمتر فیلمی بهتر از رمانی است که بر اساس آن ساخته شده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ