وزیر میراث فرهنگی با روایت خاطره اش از بازدید موزه متروپلیتن گفت: به راویان موزه گفته بودند نام خلیج فارس را نیاورید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جایزه مراکز برتر در ارائه خدمات گردشگری سلامت برای بیماران خارجی به پژوهشگاه رویان اختصاص یافت.
رئیس جمهور با اشاره به جنگ روایت‌ها و تلاش‌های دشمنان اسلام برای وارونه‌سازی حقایق با استفاده از ظرفیت امپراطوری رسانه‌ای غرب، گفت: عالمان دینی راویان صادق حقیقت برای تاریخ باشند.
رایان میسون، مربی موقت تاتنهام می‌‌گوید نقش اول گل حساس امشب لیورپول باید اخراج می‌شد.
رایان میسون مدعی شد ممکن است 10 سال دیگر طول بکشد تا هری کین، مهاجم تاتنهام، واقعا مورد قدردانی قرار گیرد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی گزارش حسابرسی ۷ سازمان وشرکت و یک مؤسسه وابسته به شهرداری تهران برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۹۹ در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.
آبادان- نماینده مردم آبادان گفت: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی، پروژه دشمن برای جدا کردن مردم از نظام را به شکست کشاند و شکستی برای خود دشمنان نظام بود.
واژگونی اتوبوس راهیان نور با 21 مصدوم
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور بر کیفی سازی نوع کارکرد و مأموریت‌های پلیس تاکید کرد و گفت: خدمت به زائران راهیان نور قطعاَ رحمت الهی است.
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در اولین یادواره‌ شهدای رسانه‌ مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» گفت: واژه «مقاومت» جزو مقدس ترین واژه‌ها در جوامع مختلف اسلامی و غیراسلامی است.
نخستین یادواره شهدای رسانه مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» با حضور ۱۴۰ خانواده شهید رسانه‌های کشورهای محورهای مقاومت و ۲۰۰ خانواده شهید رسانه‌های ایران اسلامی برگزار می‌شود.
المپیک لیون یک بار دیگر ستاره‌ای از آکادمی خود را به عنوان پدیده جدید فوتبال فرانسه مطرح کرده است.
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: معاونت میراث فرهنگی نسبت به تشکیل و فعال سازی راهیان میراث فرهنگی مشابه راهیان نور و راهیان پیشرفت اقدام کند.
انجام طرح پژوهشی پیوند سلول‌های پیش ساز دوپامینرژیک مغز میانی مشتق شده از سلول های بنیادی جنینی انسانی به مدل بیماری پارکینسون در میمون از نتایج تلاش های پژوهشگران پژوهشگاه رویان است.
مت رایان، دروازه‌بان استرالیا، در دیدار امشب مقابل آرژانتین با اشتباهی بزرگ عامل دریافت گل دوم توسط استرالیا بود که توسط جولین آلوارز به ثمر رسید.
اهواز- استاندار خوزستان به اجرایی شدن اردوهای «راهیان پیشرفت» در خوزستان اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان پیشرفت فرصتی مناسب برای آشنا شدن دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور است.
رئیس‌جمهور از وزارت آموزش و پرورش خواست تا در کنار «راهیان نور»، «راهیان پیشرفت» را در مدارس راه‌اندازی کند.
رئیس‌جمهور از وزارت آموزش و پرورش خواست تا در کنار «راهیان نور»، «راهیان پیشرفت» را در مدارس راه‌اندازی کند.
رایان گراونبرخ در تابستان امسال از آژاکس به بایرن پیوست ولی تا به اینجای فصل تنها 218 دقیقه برای باشگاه مونیخی بازی کرده است. او می گوید که انتظار داشت بازیکن ثابت بایرن باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: راهیان نور دریایی هم برای دانش‌آموزان لذت بخش خواهد بود هم آنها با رشادت‌های بیشتری آشنا خواهند شد.
رایان سسنیون، گلزن تاتنهام برابر ساوتهمپتون مدعی شد تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف کرده است.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در دومین بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه مغلوب تیم ایوب‌اسپور شدند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در دومین بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه مغلوب تیم ایوب‌اسپور شدند.
محسن رخصت طلب از راویان و ثبت کنندگان برجسته تجربیات دوران دفاع مقدس در این باره یادآور شد: صدام در بخشی از نامه خود که استیصال و درماندگی در آن مشاهده می‌شود و از خرمشهر با عنوان جعلی محمره نام می‌برد، می‌گوید: «فرزندان مردان و زنان دلیر امت عرب، شما بازماندگان نبرد قادسیه هستید. امروز چشم همه عراق به شماست. شما مدافعان ناموس و کودکان عراق هستید. محمره ناموس شماست. محمره...»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ