آخرین نقل‌وانتقالات اروپا در شب پایانی پنجره تابستانی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
بازیکنان الشارجه پس از برگزاری تمرین امروز برای سفر به تمرین آماده شدند.
قیمت هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۶ تومان کاهش و یورو ۲۶ تومان افزایش یافت.
وزیر اطلاعات از دستگیری آخرین تروریست حادثه حرم شاهچراغ خبر داد.
وزیر اطلاعات درباره آخرین پیگیری‌ها از عاملان و آمران حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: آخرین نفر آنان در ایران دستگیر شد و هماهنگ شده تا ان‌شاالله به کشوری که این کار را کرده برویم.
تیم ملی بسکتبال در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از حضور در جام جهانی به مصاف ونزوئلا می رود.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی است هنوز به جمع بندی لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر دست نیافته‌اند.
رئیس بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: در پی این حادثه هفت مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پیمانیه انتقال یافتند که ۵ مصدوم این حادثه در همان ساعت‌های اولیه بعد از انجام مراقبت‌های درمانی بهبود و مرخص شده‌اند.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی با شارجه توضیحاتی ارائه داد.
تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر به دنبال جذب بازیکن جهت تکمیل اسکواد خود در فصل جدید هستند.
با وجود اینکه زمان چندانی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده است، اما تحرکات نقل و انتقالاتی تیم ها برای جذب بازیکن جدید ادامه دارد.
تیم های لیگ برتر در تلاش برای جذب آخرین بازیکنان مدنظر کادرفنی خود هستند که در این میان فعالیت استقلال در جذب بازیکنان جوان نیز قابل توجه است.
براساس فهرست مورد نظر نکونام که در اختیار علی خطیر قرار گرفته، استقلال به دنبال جذب مهاجم و هافبک خارجی است.
مدیرعامل نساجی مازندران درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.
در کمتر از ۲۴ ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یک‌طرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یک‌طرفه غیرقانونی تعیین کرده است.
ظرف کمتر از ۲۴ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یکطرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یکطرفه غیرقانونی تعیین کرده است
باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.
در آخرین روز از فعالیت پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی نهایی‌شدن فرآیند یک خرید بزرگ از سوی آبی‌پوشان پایتخت وجود دارد.
باشگاه تراکتور در تلاش بود که پیش از شروع فصل جدید یک مهاجم خارجی جذب کند اما هنوز موفق به این کار نشده است.
در فاصله کمتر از 72 ساعت تا شروع لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنان سرشناسی هستند که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اند.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ