معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و سلطان عمان نوشت: دو طرف درباره نحوه ارتقای همکاری‌های چندجانبه رایزنی کردند.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور خبر داد «امانوئل مکرون» امروز با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» تماس گرفت و ۹۰ دقیقه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار ۴ ساعته رؤسای جمهور ایران و سوریه در توئیتی نوشت: دو رئیس‌جمهور به توافقات بسیار مهمی در راستای عمق دادن به همکاری‌های اقتصادی دست یافتند
معاون بین‌الملل دفتر رهبر انقلاب و محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، رئیسی را بدرقه کردند.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از سفر رئیس جمهور به سوریه خبر داد و گفت: در سفر رئیسی به سوریه، جشن پیروزی مقاومت برگزار می شود.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از سفر رئیس جمهور به سوریه خبر داد و گفت: در سفر رئیسی به سوریه، جشن پیروزی مقاومت برگزار می شود.
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از نامه پادشاه عربستان به رئیس جمهور خبر داد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از دعوت پادشاه عربستان از رئیس جمهور کشورمان برای سفر به این کشور خبر داد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رئیسی خبر داد.
ئیس جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، با استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی راهکارهای پیشرفت و تحول صنعت مس در ایران، بر برنامه ریزی برای تحقق درآمد 10 میلیارد دلاری از صنعت مس با توجه به رتبه پنجم ایران از ذخایر مس دنیا تاکید کرد.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی یادداشتی در توییتر نسبت به اتفاقات اخیر ایران با اظهار نظری مغرضانه مدعی شده بود که رئیس جمهور ایران معترضان را با «مگس» مقایسه کرده است.
رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل با استقبال معاون اول و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد تهران شد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت که در این دیدار ابتکارهایی مطرح شد که اگر طرف مقابل تمایل یا اراده‌ای برای به سرانجام رساندن توافق داشته باشد، مسیر برایش باز است.
محمد جمشیدی، معاون سیاسی رئیس دفتر رئیس جمهور در توییتر نوشت: پیام رئیسی از سمرقند تا نیویورک نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری ساعتی پیش از درخواست یکی از روسای ارشد اروپای غربی برای میانجی‌گری سیدابراهیم رئیسی در جنگ روسیه و اوکراین خبر داده بود، اما این مقام اروپایی کیست؟
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: یک ابتکار صلح در کنار یک پیام مهم توسط وزیر خارجه آقای امیرعبداللهیان به مسکو ارسال شد.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور اعلام کرد: سیاست 'مقاومت فعال' در کنار 'قانون اقدام راهبردی مجلس' دست ایران را پر کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.
حساب کاربری معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتر، از سوی این شبکه اجتماعی بسته شد.
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: «محمد مخبر هیچ گونه صفحه شخصی به نام خود در فضای مجازی ندارد و تمامی صفحات منتسب به ایشان جعلی است.»
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: موضع قاطع رییس جمهور این است که فقط زمانی که ادعا‌های پادمانی حل و فصل و بسته شود، توافق نهایی {ایران با ۱+۴} قابل دست یافتن است.
فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) هشدار داد اروپا ممکن است زمستان بعدی با کمبود انرژی روبرو شود.
هواداران پورتو مهدی طارمی را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ