دولت آمریکا رئیس کل بانک مرکزی روسیه را به همراه تعدادی از زن و فرزندان مقامات این کشور در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خانواده آمریکایی از اسپرینگفیلد در ویرجینیای آمریکا لحظه ریزش سقف اتاق غذاخوری خود را مستند کردند. فیلم مستند شده توسط یکی از اعضای خانواده لحظه‌ای را نشان می‌دهد که پانل‌های سقف بزرگ پشت سر هم فرو ریختند و کل اتاق پر از گرد و غبار شد.
یک کارشناس بین‌الملل گفت: کارشناسان غربی اعتراف دارند دلار و اقتصاد آمریکا افول کرده و دنیای چندقطبی با اقتصادهای نوظهور شکل گرفته و دیگر دلار نمی‌تواند ابزار سلطه آمریکا باشد.
رئیس‌ جمهور آمریکا امروز در دیدار با دبیرکل ناتو گفت: اعضای این ائتلاف هرگز به‌اندازه امروز با همدیگر متحد نبوده‌اند.
یکی از اعضای ارشد «چارچوب هماهنگی» عراق از حمایت آمریکا از شش گروه تروریستی در نزدیکی مرزهای ایران خبر داد.
یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از نقشه آمریکا برای اشغال جزایر و مناطق راهبردی یمن خبر داد.
مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه جزئیاتی جدید مدعی شده اعضای خانواده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله پسر او «هانتر» میلیون‌ها دلار از شرکت‌های مستقر در چین و رومانی دریافت کرده‌اند.
برخی از اعضای گروه ۷ ائتلافی با هدف ایجاد زنجیره‌های تأمین برای سوخت هسته‌ای و خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای تشکیل داده‌اند.
قاضی آمریکایی در حکمی بانک مرکزی ایران را به پرداخت۱.۶۸ میلیارد دلار غرامت به اعضای خانواده کشته شدگان بمب گذاری ۱۹۸۳ لبنان محکوم کرد.
اعضای خانواده درستکار مدت‌هاست در آمریکا حضور دارند و او هم چند وقتی می‌شود راهی این کشور شده تا کنار خانواده‌اش باشد
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل اختلافات شدید، برای یازدهمین بار هم طی ۳ روز نشست در انتخاب رئیس این مجلس شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا بدلیل اختلافات شدید، برای دهمین بار در انتخاب رئیس این مجلس ناکام ماندند.
در پی درخواست گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی برای لغو روادید مقامات ایرانی و اعضای خانواده‌ آن‌ها، وزرای بهداشت و ارشاد به سوالی در این خصوص پاسخ دادند.
یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن درباره تحرکات مشکوک آمریکا و انگلیس با همراهی برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در دامن زدن به تنش‌ها در داخل اردن هشدار داد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران در پرواز شیکاگو به آیووا با چند تن از قهرمانان کشتی آمریکا و جهان همسفر شدند.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام جهانی 2022 راهی آمریکا شده‌اند، در پرواز شیکاگو به آیووا با چند تن از قهرمانان کشتی آمریکا و جهان از جمله کایل اسنایدر و یانی دیاکومیهالیس همسفر بودند.
ویزای چند نفر از اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی آمریکا صادر نشد.
ویزای چند نفر از اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی آمریکا صادر نشد.
فتوشوت‌های اعضای تیم ملی آمریکا در گتی ایمیجز مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.
اعضای جمهوری‌خواه کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا در گزارشی مفصل، با اشاره به الگوهای «تخلفات» پلیس فدرال آمریکا، این نهاد را «فاسد» اعلام کردند.
وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی نوشته است که آمریکا افرادی را که در سرکوب زنان در افغانستان سهم دارند، تحریم می‌کند.
قرار است محدودیت صدور ویزا برای اعضای ارتش روسیه و مقامات نظامی بلاروس و نیروهای نیابتی آنها نیز اعمال شود. وزارت بازرگانی آمریکا همچنین نام ۵۷ نهاد روسی را به لیست کنترل صادرات خود اضافه کرده است.
وزیر خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد که ایالات متحده محدودیت‌هایی برای صدور روادید برای هوگو ولاسکوئز، معاون رئیس‌جمهور پاراگوئه، همکاران و اعضای نزدیک خانواده‌ وی اعمال می کند.
اعضای کنگره اعلام کرده‌اند که انتظار تمدید این معافیت‌ها را داشتند و وزارت خارجه روز جمعه در این رابطه به قانون‌گذاران اطلاع‌رسانی کرده است.
اعضای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا رای به انجام تحقیقی برای بررسی سرویس رسانی، مونتاژ و تولید در فضا (ISAM) دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ