امید خالدی می‌گوید شرایط صنعت نفت در هفته های آینده بهتر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ برتر قرار است مانع از عقد قراردادهای طولانی باشگاه چلسی شود‌.
دادستان جیرفت بیان کرد: سوءمدیریت رئیس شرکت نفت جیرفت به مرکز استان نیز اعلام شده است و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان، انتخاب یک مدیر توانمند جهت حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده است که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.
دانشمندان کشف کرده اند که برخی از گونه‌های قارچی با عمر طولانی می‌توانند از نوع خاصی از تقسیم سلولی برای توقف جهش‌های سلولی در مسیر خود استفاده کنند و احتمال رشد سرطان‌ها را کاهش دهند.
تاتا مارتینو، سرمربی جدید اینترمیامی، که به‌زودی با لئو مسی در این تیم کار خواهد کرد، رابطه طولانی و پر فراز و نشیبی با این سوپراستار آرژانتینی داشته است.
تاتا مارتینو، سرمربی جدید اینترمیامی، که به زودی با لئو مسی در این تیم کار خواهد کرد رابطه طولانی و پر فراز و نشیبی با این سوپراستار آرژانتینی داشته است.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
رئیس جمهور ازبکستان با تاکید براینکه کشورش به تجربیات موفق ایران در مسیر پیشرفت نیاز دارد، گفت: فاصله طولانی 20 ساله برای سفر به ایران ناشی غفلت گذشتگان بود.
طول این معابر آنقدر بلند و طولانی است که یک نفر برای اینکه مسیر ابتدا تا انتهای کوچه را طی کند باید ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کند.
من در اینجا با دیوید روتکف موافقم: کارشناسان زمان زیادی را صرف بحث در مورد سن بایدن می‌کنند و به اندازه کافی عملکرد واقعی او را بررسی نمی‌کنند. گفته می‌شود، او پیر شده است و نامزدی برای ریاست‌جمهوری وقت و انرژی زیادی نیاز دارد. این بدان معناست که دیگر سفر‌های طولانی دراماتیک به کی‌یف وجود ندارد و سفر‌های کمتری در خارج از مسیر مبارزات انتخاباتی انجام خواهد شد.
رودخانه کن از قدیم آب شرب و همچنین آب مورد نیاز برای آبیاری باغ‌های میوه کن را تأمین می‌کرد و به این سبب همواره محل تفریح و گردشگاه شهروندان تهرانی بوده است. این رود، پرآب‌ترین رودی است که از تهران می‌گذرد. مسیر طولانی این رود به علت عظمت و مقیاس شهری و فراشهری آن با بسیاری از شریان‌های شهری و فراشهری تقاطع دارد.
ماجد ناصر، دروازه‌بان شباب الاهلی، پس از مصدومیت در مسابقه شب گذشته تیمش، برای انجام معاینات و مداوا به بیمارستان منتقل شد.
روز چهارشنبه، 16 فروردین ماه، آغاز مسیر سخت و طولانی دختران ایرانی در مسیر صعود به المپیک پاریس خواهد بود.
روز چهارشنبه، 16 فروردین ماه، آغاز مسیر سخت و طولانی دختران ایرانی در مسیر صعود به المپیک پاریس خواهد بود.
سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور گفت: پهپادها برای استان هایی که مسیر طولانی دارند، استفاده می‌شود مانند استان فارس و کرمان که پَهناور هستند.
وکلای سوئدی حمید نوری در هفتمین جلسه از دادگاه تجدید نظر این پرونده طولانی، دفاعیات خود را ارائه کردند و به بیان روایت تاریخی مهمی از وقایع سال ۶۷ ایران پرداختند که می­تواند مسیر پرونده نوری را تغییر دهد.
از تحمل بار‌های امپراتوری روم تا امکان تجارت در مسافت‌های طولانی این حیوان فروتن (خر) به طرز شگفت انگیزی تاثیرگذار بوده است.
وزیر کشور گفت: نشر افکار شخصیت‌هایی چون علامه مصباح یزدی لازمه گام دوم انقلاب است.
محمد کنو، هافبک تیم ملی عربستان با درخشش خود در ترکیب تیم ملی عربستان در مسابقات جام جهانی، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
صبح فردای برد پنجم، فرهاد مجیدی دوباره فاصله طولانی و یک ساعت و نیمه دبی تا کلبا را می‌راند تا در تمرین ریکاوری تیم حاضر باشد.
وندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی، با انتشار پستی رسما خبر جدایی‌اش از این بازیکن را تایید کرد.
واندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی، با انتشار پستی رسما خبر جدایی‌اش از این بازیکن را تایید کرد.
علی بیگدلی معتقد است که دو گره اصلی در مسیر توافق وجود دارد و تا این ها حل نشود، امکان احیای برجام وجود ندارد.
فولاد در عرض بیست دقیقه و از یک روش مشابه به دو ضربه پنالتی دست یافت تا با گل کردن آنها 2-0 از تراکتور پیش بیافتد.
«در حالی که به نظر می رسد ایران مزایا و منافع قابل توجهی را در تعقیب برنامه های مرتبط با کشت فراسرزمینی به مثابه بخشی از طرح هایش، هم جهت دور زدن تحریم های آمریکا و هم تامین امنیت غذایی خود می بیند، با این حال، واقعیت های میدانی نشان می دهند که چالش های بزرگی در این مسیر وجود دارند که می توانند در روند دستورکارهای تهران، موانع و آسیب های جدی را ایجاد کنند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ