صبح فردای برد پنجم، فرهاد مجیدی دوباره فاصله طولانی و یک ساعت و نیمه دبی تا کلبا را می‌راند تا در تمرین ریکاوری تیم حاضر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از روش‌های پنهان ارتقا سلامت روان افراد، کتاب‌درمانی است. یعنی خواندن برخی کتاب‌ها هم به شما احساسات مثبت تزریق می‌کنند و هم عزت‌نفس شما را زیر و رو می‌کنند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: از منظر جمهوری اسلامی ایران، دولت دانمارک در جلوگیری از اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی و نیز پیگرد و مجازات اهانت کنندگان مسؤل بوده و در این زمینه افکار عمومی جهان اسلام منتظر اقدام عملی دولت دانمارک است.
علم‌الهدی گفت: امروز اگر جریانات مخالف انقلاب با یک دستمایه قوی اعتقادی و اندیشه‌ای به میدان بیاید، می‌توانیم جلوی آن‌ها را بگیریم؛ لذا از اکنون باید تلاش کنیم طوری با افکار ضد دین در محیط دانشگاه مقابله کنیم که منجر به ایجاد یک تحول در اندیشه جامعه دانشگاهی شود.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پرکار و بی ادعای سیزدهم در طول عمر کاری خود اقدامات مهم و خوبی انجام داد که شایسته تبیین و تنویر بیشتر افکار عمومی است.
انتشار یک استوری مبهم از سوی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرد.
برخی از این افراد که علیه چپ‌ها سخن می‌گویند در اوج بلوغ فکری‌شان در دهه ۶۰ جزو چپ‌های تندروی غیر مذهبی بودند. اگر آن رویکرد‌های متعادل شده چپ و سوسیالیستی دهه ۶۰ نبود، چه بسا رویکرد‌های بسیار رادیکال همچون رژیم مجاهدین خلق یا رژیم وابسته به شوروی سابق در ایران به قدرت می‌رسیدند. روحانیون هم که به‌صورت سنتی از نظر اقتصادی راست محسوب می‌شدند در سال‌های ابتدایی انقلاب غالبا گرایش چپ داشتند.
برخی از این افراد که علیه چپ‌ها سخن می‌گویند در اوج بلوغ فکری‌شان در دهه ۶۰ جزو چپ‌های تندروی غیر مذهبی بودند. اگر آن رویکرد‌های متعادل شده چپ و سوسیالیستی دهه ۶۰ نبود، چه بسا رویکرد‌های بسیار رادیکال همچون رژیم مجاهدین خلق یا رژیم وابسته به شوروی سابق در ایران به قدرت می‌رسیدند. روحانیون هم که به‌صورت سنتی از نظر اقتصادی راست محسوب می‌شدند در سال‌های ابتدایی انقلاب غالبا گرایش چپ داشتند.
من نمی‌دانم سکوت رسانه‌ای در آغاز شکل گیری بحران مسمومیت دانش آموزان، چه دلیلی داشت، اما باعث بروز شائبه‌های فراوانی شد. در خلاء اطلاعات شفاف هر ویروسی می‌تواند حمله کند. وقتی بحران شکل می‌گیرد، اما اطلاعات لازم داده نمی‌شود، ویروس شک و تردید زبانه می‌کشد.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع مسمویت دانش‌آموزان در کشور، بر ضرورت شناسایی و برخورد با عوامل آن تاکید کرد و گفت: ضروری است با تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی زمینه آرامش خاطر دانش‌آموزان و والدین آن‌ها فراهم شود.
در خصوص اهمیت داشتن نظام فکری استاد طباطبایی می‌توان مطرح کرد ایران پژوهی و ایران‌دوستی او بود. علم و دانش طباطبایی علمی در خدمت وطن و پیشرفت آن بود. البته به صراحت می‌توان اذعان داشت که او اندیشمندی بحران‌اندیش بود و همواره حساسیت‌های خاص خود در خصوص ایران و انحطاط و زوال آن را بیان می‌ساخت
شمس آذر قزوین با کسب یک برد پر گل فاصله اش با دیگر رقبا را حفظ و شاید صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد.
مأمور سابق اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد هیاهوی اخیر مقامات و رسانه‌های آمریکا پیرامون بالون‌ها و «پرنده‌های ناشناس» تلاشی برای منحرف‌کردن توجه خبرنگاران از نتیجه تحقیقات انفجار نورد استریم است.
گذشته از حق طبیعی افکار عمومی در این باره، هر مانع یا بهانه‌ای که بتواند جان انسانی را نجات دهد، مغتنم و غنیمت است و نظارت افکار عمومی می‌تواند یکی از موثرترین آن‌ها باشد. این البته تنها یک راهکار برای کاستن از ابعاد این مساله هولناک است تا زمانی که دیگر اقدامات مدنی درباره اصل آن به نتیجه خداپسندانه و انسانی‌تری برسد.
این تیم نتیجه گرفتند: «داده‌های قطعی از اولین مطالعه این دستگاه بر روی انسان نشان می‌دهد که امکان ثبت سیگنال‌های عصبی از طریق یک رگ خونی وجود دارد و مشخصات ایمنی مطلوب می‌تواند امکان ترجمه سریع‌تر و گسترده‌تر دستگاه BCI را برای افراد معلول به همراه داشته باشد.»
پرونده دور رفت لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس بسته شده است و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد آغاز دور برگشت بازی ها خواهیم بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: افکار نژادپرستانه⁩ در گفتار مدعیان حقوق بشر⁩ موج می‌زند.
پژمانفر گفت: دشمن توانسته در بخشی از جامعه بر افکار مردم تسلط پیدا کند لذا طبیعتا ما باید بتوانیم اطلاع رسانی بهتری انجام دهیم. از دولت خواسته شد اقداماتی که در بخش های مختلف انجام می شود به ویژه در حوزه های اقتصادی و ارز منعکس شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی در جام جهانی مقابل آمریکا و انگلیس ترسو بازی کرد و نتوانست نتیجه بگیرد، گفت: تفکرات کی روش دیگر به درد نمی‌خورد و تیم ایران نیاز به بازسازی دارد.
معاون سیاسی وزیر کشور، موثرترین ابزار اقناع افکار عمومی را عمل‌گرایی و دوری از تناقض دانست و گفت: مسئولان بانوان استانداری‌ها نقش مهمی در تبیین و روشنگری دارند.
جایگاه پربحث‌ترین وزرای دولت سیزدهم در افکار عمومی را مشاهده کنید.
ما دارای چیزی هستیم که اصطلاحا سوگیری منفی نامیده می‌شود که علت اصلی ترس و بدبینی در انسان است؛ یعنی ترس و بیزاری ما از زیان خیلی بیشتر از اشتیاق و علاقه‌مان به سود است و طبیعتا افرادی با چنین ویژگی‌هایی بقا پیدا کرده‌ و توانسته‌اند ژن‌شان را به نسل بعد منتقل کنند و تقلای آنها برای بقا نقشی منفی بر مغزها باقی گذاشته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران تنها در راستای منحرف کردن افکار عمومی ملت‌های منطقه و جهان از واقعیت‌های بحران یمن است.
وزارت خارجه سوریه امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از دولت فرانسه خواست به مسئولیت های خودش در راستای جلوگیری خونریزی بیشتر در سوریه پایبند باشد.
دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث شود یک فرد افکار غیرمنطقی داشته باشد، اما بیشتر این دلایل را می‌توان به اضطراب نسبت داد.به‌طورکلی هرکسی می‌تواند افکار غیرمنطقی را تجربه کند. خوشبختانه چند راهکار وجود دارد که انجام آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند بر چنین افکاری غلبه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ