وندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی، با انتشار پستی رسما خبر جدایی‌اش از این بازیکن را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب که با پیروزی النصر مقابل الهلال به پایان رسید، بین تالیسکا مهاجم النصر و علی البلیهی بازیکن الهلال درگیری فیزیکی رخ داد. در فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب، کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر پس از به ثمر رساندن گل تساوی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی، در وقت اضافه گل پیروزی را نیز وارد دروازه الهلال کرد.
نیمکت نشینان دو تیم ایران و فلسطین پس از گل تساوی آریا برزگر در واپسین ثانیه‌های مسابقه با یکدیگر درگیر شدند.
خبرگزاری صداوسیما از شهادت مامور پلیس در ایذه پس از برگزاری مراسم یادبود «کیان پیرفلک» خبر داد.
بازیکنان وستهم پس از صعود به فینال لیگ کنفرانس اروپا با هواداران آلکمار درگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت که مقتول با ۲ برادر جوان که با آن‌ها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد که این ۲ برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی به عراق گریخته‌اند.
در حالی که تنها چند ساعت از زمان آغاز اجرای آتش‌بس موقت در سودان می گذرد، درگیری‌ها در مناطق مختلف این کشور از سر گرفته شد.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
درگیری میان نیروهای طالبان و افراد مسلح در اطراف شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز پس از ۸ ساعت پایان یافت.
نماینده ازبکستان در فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی به دنبال دعوت روسیه به تورنمنت «کافا» دلایل تشکیل این اتحادیه را تشریح و به نقش ایران در این زمینه اشاره کرد.
مسئولان باشگاه سایپا پس از دیدار جنجالی تیم فوتبال این باشگاه و استقلال خوزستان، محمود فکری را از سرمربیگری تیمشان برکنار کردند.
مار درختی ابتدا چند ضربه به آفتاب پرست می زند و به نظر می رسد که زهرش را وارد بدن حیوان نگون بخت می کند. آفتاب پرست هم البته تسلیم محض نیست و به مبارزه با شکارچی خود بر می خیزد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات شهادت طلبانه در شمال الخلیل، در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.
مدافع اسبق تیم ملی و استقلال در گفتگویی جنجالی به حواشی عجیبی در فوتبال ایران از جمله شرط بندی بدون سانسور اشاره کرده است.
پس از پایان بازی فوتبال تیم های ملی فرانسه و مراکش در رقابت های جام جهانی قطر، هواداران دو تیم در برخی شهرهای فرانسه با هم درگیر شدند.
رسانه های هلندی از برکناری هنک فریزر از اوترخت به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیمش خبر داده اند.
رسانه های هلندی از برکناری هنک فریزر از اوترخت به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیمش خبر داده اند.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از عوامل اغتشاشات در بروجرد پس از درگیری با نیروهای انتظامی خودکشی کرد و به هلاکت رسید.
ریک کارسدروپ، مدافع رم، پس از بازی برابر ناپولی با داور این بازی درگیر شد.
واندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی، با انتشار پستی رسما خبر جدایی‌اش از این بازیکن را تایید کرد.
به گفته پاشینیان ۴۹ سرباز ارمنی در جریان درگیری‌های اخیر کشته شده‌اند که انتظار می‌رود این تعداد افزایش یابد. وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که در جریان درگیری‌های شبانه روز گذشته ۵۰ نفر از نظامیان این کشور کشته شدند.
پس از هشدارهای مکرر روسیه درباره تحرکات اوکراین و نزدیک شدن این کشور به ناتو، سرانجام در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، روسیه عملیات گسترده‌ای را به اوکراین، همسایه غربی خود آغاز کرد.
در پی درگیری های گسترده در مناطق مرزی سودان با کشور اتیوپی، موج گسترده مهاجرت از این مناطق شروع شده است.
فیلمی از درگیری سرمربیان چلسی و تاتنهام پس از پایان شهرآورد لندن را مشاهده می کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ