در تابستان به طور طبیعی تمایل داریم زمان بیشتری را بیرون از منزل بگذرانیم. این بدان معنا است که احتمالا از پا‌های خود بیش از حد معمول استفاده خواهیم کرد که ممکن است باعث شود سریع‌تر از معمول خشک شوند. پاشنه‌های پا بیشتر وزن ما را تحمل می‌کنند، بنابراین پوست روی آن‌ها هم معمولا سریع‌تر ساییده می‌شود و از بین می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
در فاصله ۶ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه E این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.
در خصوص تغذیه لازم برای تقویت مغز هم باید گفت غذایی جادویی‌ای وجود ندارد که یک‌شبه کودک را به یک نابغه تبدیل کند، اما غذا‌هایی وجود دارند که مصرف منظم آنها، به رشد مغز و تقویت توانایی‌های شناختی در کودکان کمک می‌کند. مواد مغذی موجود در غذا‌ها منبع سوختی برای مغز هستند.
سخنگوی صنعت آب گفت: پنج ابرپروژه انتقال آب فعال هستند و پرقدرت جلو می‌روند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اکنون پنج پروژه قطار حومه ای در شهرهای جدید در حال تکمیل و ساخت است که در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارند.
خوراک جگر مرغ یک غذای فوری و خوشمزه و بسیار مقوی است که معمولا همراه با نان میل می‌شود.
اخیرا تماس‌هایی با برخی کاربران پیرامون تغییر سیم‌کارت خود به ۵ G و پرداخت هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان برای انجام این اقدام انجام شده، اما پیگیری‌ها از اپراتور‌های تلفن همراه حاکی از آن است که چنین تماس‌هایی کلاهبرداری است.
زمانی که دمای هوا به شدت افزایش می یابد این بدان معناست که زمان آن فرارسیده تا به سلامت خود توجه کنید و ایمن باقی بمانید.
منابع عبری زبان اعلام کردند که ۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر واژگون‌شدن خودرو گشتی ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی زخمی شدند.
این نوع تفکر در رابطه تان به شما یادآوری می کند که دائماً تغییر خواهید کرد و با افراد مختلف در یک نفر آشنا خواهید شد. همانطور که چیزهای غیرمنتظره را در آغوش می گیرید، هم شما را سرپا نگه می دارد و هم سازگاری را تقویت می کند.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
پلیس آلمان روز شنبه گزارش داد که در تیراندازی در جنوب آلمان سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
پلیس آلمان روز شنبه گزارش داد که در تیراندازی در جنوب آلمان سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
روغن‌های گیاهی متشکل از دانه‌های سبزیجات و میوه‌هایی که محتوای روغنی دارند، هستند و برای بسیاری از افراد جهان بخش مهمی از رژیم غذایی را تشکیل می‌دهند.
۵ مرداد سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ است؛ این عملیات تنها چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای مقابله با هجوم گروهک تروریستی منافقین در غرب کشور انجام و منجر به شکست آنان شد.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفندهای مربوط‌به آشپزی و مواد غذایی موجب می‌شود تا بتوانید خیلی راحتتر و با صرف زمان کمتر آشپزی کنید، درحالی‌که کمتر خسته شده‌اید و آشپزخانه نیز ریخت وپاش نشده است.
گاهی اوقات حرکات چند ثانیه ای هم کافی است تا بتوانید حالتان را خوب کنید.
بعد از هر وعده غذایی حداقل دو دقیقه دندان‌ها را مسواک بزنید و ترجیحا از خمیر دندان‌های طبیعی استفاده کنید، زیرا خمیر دندان‌های تجاری بیشتر به سلامتی آسیب می‌زند.
هنگامی که گوشی هوشمند خود را با استفاده از درگاه USB رایانه شارژ می‌کنید، سرعت شارژ آن بسیار کندتر از زمانی است که به پریز دیواری وصل شده باشد. بنابراین، هنگامی که می‌خواهید گوشی هوشمند خود را به سرعت شارژ کنید، به سادگی آن را با استفاده از آداپتور مناسب به یک پریز دیواری وصل کنید.
آن دسته از هوادارانی که فصل گذشته هشتگ استعفای کادرفنی مخصوصا سرمربی پرسپولیس را بابت نایب‌قهرمانی ترند کردند، امروز بیشتر از همه متوجه اشتباه خودشان شدند. این روز‌ها که سرخ‌ها بعد از یک نیم‌فصل پر فرازونشیب با کسب ۳۲ امتیاز و فاصله‌ای ۵ امتیازی از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌های خود در صدر جدول قرار دارند.
روزنامه رسمی دولت از قول یک پژوهشگر فضای مجازی و رسانه نوشت: ترند شدن (داغ شدن) هشتگ مهسا امینی با اکانت‌های روباتیک انجام شده و به‌طور نمونه ۵۰ روبات فعال در این کمپین در مدت زمان ترند بودن این هشتگ بین ۴ تا ۵ هزار ریتوئیت انجام داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ