با توجه به لیست اعلام شده از سوی امیر قلعه‌نویی می‌توان اینطور برداشت کرد که امید نورافکن در پست هافبک مدنظر سرمربی جدید تیم ملی قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن ملی پوش استقلال در بازگشت به ترکیب تیمش در یک پست جدید به کار گرفته شد.
مردی که نامش با فوتبال و حوادث عجیب و جنجالی فدراسیون در دهه هشتاد گره خورده احتمالا برای گرفتن پست وزارت ورزش باید به مجلس برود.
کپشن اینستاگرامی مرتضی پورعلی‌گنجی عموما متفاوت با سایر بازیکنان است و بیشتر هم موردتوجه قرار می‌گیرد. سوژه این بار او، عکس دسته جمعی بازیکنان در فصل گذشته است.
باشگاه قرمزپوش تهرانی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از «بازگشت سرباز پرسپولیس» داد.
تعدادی از دانشجویان و دانش آموختگان نخبه ایرانی خارج از کشور در نشست با معاون علمی مطالباتی را پیرامون خدمت سربازی، دوره پست داک و اشتغال نخبگان پس از بازگشت مطرح کردند.
بازگشت میثم صالحی شرایط پیچیده ای را در پست دریافت کننده قدرتی تیم ملی به وجود خواهد آورد.
از سوی رییس انجمن کشتی ناشنوایان سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان و جوانان معرفی شدند.
علی دایی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفت.
علی شجاعی در بازگشت به پست تخصصی، نمایش درخشانی در بازی با پیکان داشت.
بعد از انتشار شایعاتی درباره برکناری اولیور کان از پست مدیریت بایرن مونیخ و منصوب شدن فیلیپ لام به جای او، لام در یک مصاحبه گفت قصد پذیرفتن هیچ پستی در باشگاه بایرن مونیخ را ندارد.
مدافع پرسپوليس با بازگشت به پست تخصصی‌اش نمایش رضایتبخشی را پشت سر گذاشته و البته کار سختی برای حفظ این جایگاه پیش رو خواهد داشت.
دانیال اسماعیلی فرد، مدافع پرسپولیس، بعد از چند بازی دوباره به جایگاه و پست سابق خود بازگشت.
ژوزه مورینیو با یک پست مرموز در شبکه های اجتماعی، شایعات در مورد آینده خود را دوچندان کرده است.
ژوزه مورایس در دیدار برابر فولاد خوزستان از ریگی، علی‌محمدی و فرناندز برای حضور در پست هافبک بهره برد.
پست تازه محمد بنا در بازگشت به کشتی فرنگی
وحید امیری در پرسپولیس به همان پستی بازگشته که در فوتبال ایران با آن شناخته شد؛ یک مهاجم کاذب که متمایل به چپ بازی می‌کند.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا و حضور وزیر ورزش برگزار شد و طی آن ترکیب ۱۱ نفره این کمیته مشخص شد که در بین انها دو معاون وزیر ورزش هم حضور دارند!
بعد از مصدومیت امید ابراهیمی، كارلوس كی‌روش از مدافع میانی تیمش در پست هافبک دفاعی سود برده است.
پس از اینکه معلوم شد، حزب لیکود طبق آخرین نتایج شمارش آراء در صدر قرار دارد، بنیامین نتانیاهو در جمع طرفداران خود تاکید کرد که آماده بازگشت به پست نخست وزیری رژیم صهیونیستی است.
سانتیاگو سولاری به زودی و به عنوان مدیر فنی به رئال مادرید باز می گردد.
سانتیاگو سولاری با درخواست مدیران رئال موافقت کرده و به زودی به باشگاه سابق خود بازخواهد گشت. هنوز پست جدید او نامشخص است.
اسکوچیچ درباره به خطر افتادن موقعیتش روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: شما نگران پست من هستید، ولی من نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.
در نیمه دوم بازی ملوان – استقلال شاهد یک تغییر جالب در ترکیب تیم آبی بودیم. نکته ای که سرمربی تیم استقلال هم بدان اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ