دانشگاه صنعتی شریف پیرو تصمیم هیات رییسه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ و ماقبل از آن از روز شنبه ۳۰ مهر و تمام کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ از شنبه آینده به صورت حضوری تشکیل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
هم‌میهن نوشت: تامین امنیت دانش‌آموزان تنها دغدغه مدیران نیست. معلمان هم نگرانند. خانم «ک»، دبیر ریاضی یکی از مدارس منطقه ۳ آموزش‌وپرورش است. او می‌گوید که صبح روز شنبه، معاون و مدیر با دبیران جلسه گذاشتند و درباره اتفاقات احتمالی توضیحاتی دادند. البته این را هم تاکید کردند که به‌هیچ‌وجه با خبرنگاری مصاحبه انجام نشود. به گفته او روز شنبه تعداد زیادی از دانش‌آموزان غیبت داشتند، به‌طوری‌که تنها در کلاسی که او معلمش است، ۶ نفر غیبت داشتند.
اپلیکیشن هوش مصنوعی جدید (Chat GPT) که میلیون‌ها کاربر را چند ماه اخیر به سوی خود جذب کرده می‌تواند پارادایم‌های آموزشی را مختل کند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به دلیل برودت هوا و بارش برف تمام مدارس شهر شاهرود و روستاهای حومه به خصوص بسطام غیرحضوری شد.
دختران افغانستانی هر روز صبح مخفیانه در منزلی در یکی از فقیرترین محله‌های کابل برای آموزش جمع می‌شوند در حالی که میلیون‌ها دختر در سراسر جهان به آسانی این کار را انجام می‌دهند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس برخی نقاط استان شامل شاهرود، افتر و شهمیرزاد در برخی مقاطع تحصیلی فردا با تاخیر آغاز به کار می‌کنند.
صبح چهارشنبه دختران دانشجو در شهر‌های متفاوت افغانستان راهی دانشگاه‌ها شدند، اما یا از ورود آن‌ها به ساختمان دانشگاه جلوگیری به عمل آمد یا به دستور نیرو‌های طالبان آن‌ها از داخل کلاس‌های درس به بیرون هدایت شدند. در برخی ویدیو‌های منتشر شده در فضای مجازی دختران دانشجو در حالی که پشت در دانشگاه مانده‌اند یکدیگر را در آغوش کشیده و گریه می‌کنند. در چند ویدیو دیگر دختران دانشجو اقدام به شعار دادن مقابل دانشگاه کرده و فریاد می‌زنند تحصیل را سیاسی نکنید.
اهواز - سرپرست سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: تا سال ۱۴۰۳، کلاس‌های درس سنگی و کانکسی ۱۰ نفره جمع آوری می‌شوند.
اهواز - سرپرست سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: تا سال ۱۴۰۳، کلاس‌های درس سنگی و کانکسی ۱۰ نفره جمع آوری می‌شوند.
خمام-آشوبگران این بار در استان گیلان به سراغ یک مدرسه ابتدایی رفتند و کلاس‌های درس را به آتش کشیدند!
روزنامه ایران نوشت: بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو در ایران هدف بزرگ و مهمی برای دشمن است شاید بزرگ‌تر از تعطیلی کلاس‌های درس و اختلال در فرایند آموزش، بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو برای آن‌ها مهم است، زیرا ضربه دشمن از نهاد علم در ایران و دانشجوی ایرانی، بزرگ و مهم بوده است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کلیه کلاس‌های درس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در هفته جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
دانشگاه صنعتی‌شریف اعلام کرد کلاس‌های درس این دانشگاه حضوری می‌شود.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: تمام دانشجویان می‌دانند که بر اساس مقررات آموزشی اگر سه جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، جلسه چهارم دیگر نمی‌توانند در کلاس حاضر شده و باید درس را حذف کنند، چون دانشکده و آموزش می‌تواند به دانشجو اعلام کند که وی اجازه ورود به امتحان مربوطه را ندارید و اگر امتحان را هم ندهد برای وی صفر رد می‌شود.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند، یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی؛ یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس. سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد، اعلام نمود با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان کشته شده‌اند.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد اعلام کرد با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان این افراد کشته شده‌اند.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد اعلام کرد با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان این افراد کشته شده‌اند.
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد؛ کلیه کلاس‌های درس از روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
سخنگوی وزارت علوم در صفحه توئیتر خود نوشت: با تلاش وزیر علوم و همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی اکثر دانشجویان دستگیر شده در ناآرامی‌های اخیر آزاد شدند. رایزنی‌ها برای آزادی مابقی آن‌ها ادامه دارد.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
در اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران آمده است: برگزاری کلاس‌های درس برای دانشجویان کلیه رشته‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۱ طبق برنامه آموزشی از قبل طراحی‌شده به صورت حضوری برگزار می‌شود.
طبق نامه ابلاغ‌شده، به دلیل مختلط‌ بودن کلاس‌های درس کودکان که به ۲۴ نفر می‌رسد، دختران ممنوع از تحصیل شدند و تعداد پسران هم، چون به حد‌نصاب نمی‌رسد، آموزش‌و‌پرورش گفته مدرسه باید تعطیل شود؛ بنابراین باید این کودکان برای تحصیل به روستای جابان در ۴۰ کیلومتری روستای خود بروند یا در مدرسه شبانه‌روزی کیلان در ۶۰ کیلومتری گرمابسرد درس بخوانند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌های درس آماده شده‌اند گفت: به نظر می‌رسد کمبود فضای آموزشی نداشته باشیم، اما خب همچنان در بین همین مدارس موجود مدرسه کانکسی و فضای نیازمند مقاوم‌سازی و بازسازی هم داریم، اما در مجموع تمهیدات به گونه‌ای فراهم شده است که ابتدای سال تحصیلی مشکل فضای دانش‌آموزی نداشته باشیم.
از زمانی که طالبان در ماه اوت سال گذشته به قدرت بازگشتند، صد‌ها جنگجو به کلاس‌های درس بازگشته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ