تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهرداری تهران و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان با هدفگذاری ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۱ امروز شنبه (۲۱ مرداد ۱۴۰۲) تعداد ۲۵۲۱ نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز ۷۸۴ نفر پیش ثبت نام را به طور کامل انجام داده و آمار نهایی ما تا این ساعت به ۱۴۷۰۰ نفر ثبت نام کننده رسیده است.
پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در پاکدشت خبر داد و گفت: ارزش این مشتقات نفتی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در پاکدشت خبر داد و گفت: ارزش این مشتقات نفتی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
هندیجان- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک دستگاه تریلر تانکر دار حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان هندیجان خبر داد.
ماهشهر- فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در شهرستان اهواز خبر داد.
معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینکه واحدهای مسکونی نهضت ملی در شهرهای کوچک به شکل یک طبقه حیاط دار ساخته می‌شود از واگذاری زمین به ۳۰ هزار متقاضی با این شرایط خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۲۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۷ تن از ایشان وخیم است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از اخذ سند برای ۳هزار و ۷۵۰ هکتار از اراضی در اختیار دستگاه‌های دولتی در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن با همکاری سازمان ثبت اسناد کشور خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶ تن از ایشان وخیم است.
معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه پاسداران گفت: با توجه به مشکل مسکن که همه مردم با آن مواجه هستند صاحب خانه شدن تبدیل به آرزو شده است و سپاه در حال ساخت حدود ۳۰ هزار مسکن است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: احداث یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان خراسان رضوی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۲۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۲۸ تن از ایشان وخیم است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: از ساعت ۲۴ تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز حدود ۴۲ هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی خارج شدند .
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ظرفیت تولید ٣٠ هزار واحد مسکونی در منطقه ۲۱ به عنوان غربی‌ترین منطقه و ورودی غربی تهران وجود دارد.
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران از امضای تفاهم نامه احداث ۳۰ هزار واحد مسکن مصرفی برای خانه اولی‌های تهرانی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران خبر داد.
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران از امضای تفاهم نامه احداث ۳۰ هزا رواحد مسکن مصرفی برای خانه اولی های تهرانی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران خبر داد.
دارایکم و پالایشی یکم دو صندوق دولتی پرحاشیه هستند که در سال ۱۳۹۹ واحد‌های آن به مردم فروخته شد! از آن زمان تاکنون این دو صندوق هیچگاه سهامداران خود را آن گونه که باید راضی نکرد! بعد از صحبت‌های رئیس سازمان بورس، در روز گذشته ۳۱ فروردین ماه تحرکات مثبتی در این دو صندوق مشاهده شد.
قاتل در دادگاه: می خواستم پسرم را بترسانم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ