معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون ایثارگر ‌و خانواده‌های آنها تحت پوشش بنیاد شهید هستند، گفت: آیین نامه کمک معیشت ابلاغ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بودجه باشگاه استقلال با تغییرات صورت گرفته در قراردادها به زیر 300 میلیارد تومان آمد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه تنها تبصره چرخه انتخابی تیم ملی در وزن ۷۲ کیلوگرم و به دلیل عملکرد بسیار خوب دانیال سهرابی بوده است، گفت: از اینکه به اجرای عدالت و چرخه انتخابی تیم ملی پایبند بودیم خوشحالم.
نامه سپاهان که درخواست افزایش سقف بودجه برای حضور در رقابت‌های این فصل را داشت، ممکن است تاثیرات دامنه‌داری در این باشگاه طلایی‌پوش داشته باشد.
اردلان: می‌خواستم در پیکان بمانم اما آن‌ها نسبت به سال قبل افزایش بودجه نداشتند.
باشگاه شمس آذر قزوین بودجه مصوب خود در فصل جدید را اعلام کرد.
تجمیع تبصره ۱۴ در ضمن بودجه عمومی، مولدسازی درآمدهای دولت، ارائه لایحه بودجه به‌صورت دوسالانه و تکلیف طرح‌های عمرانی طولانی شده از جمله موارد مطرح شده در نخستین جلسه ستاد بودجه سال ۱۴۰۳ بود.
رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به مشکلات مالی که در همه فدراسیون ها وجود دارد گفت: اعزام ملی پوشان به رویدادهای بین المللی هزینه سنگینی به همراه دارد.
وزارت ورزش عربستان سعودی ۱۷ میلیارد پوند (۲۱.۸ میلیارد دلار) برای خرید بازیکنان جدید به باشگاه‌های این کشور تا سال ۲۰۳۰ اختصاص داده است.
وزارت ورزش عربستان ۱۹ میلیارد یورو برای نقل و انتقالات اختصاص داده است.
شرکت فرهنگی، ورزشی پرسپولیس فرم بودجه فصل ( ۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود را که به تصویب خزانه دار، هیات مدیره و رییس مجمع آن شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.
باشگاه پرسپولیس بودجه خود را مطابق انتظار بر اساس سقف قرارداد به سازمان لیگ ارسال کرد.
محمود فکری می‌گوید کمترین بودجه در نقل و انتقالات تابستانی متعلق به هوادار بوده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح فتح سه در استان خبر داد و گفت: دستگیری ۷۲ سارق و مالخر در زمره بخش‌های این طرح بوده است.
بودجه اعلامی توسط باشگاه نساجی به سازمان لیگ فوتبال ایران مشخص شد.
زهره قائمی که از اعضای تراز اول سازمان مجاهدین خلق ایران بود روز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ در جریان حمله گروهی به پادگان اشرف واقع در خاک عراق در سن ۴۹ سالگی همراه حدود ۷۰ نفر دیگر از اعضای سازمان منافقین به هلاکت رسید. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ از مسئولان دفتر‌های مریم رجوی بود. در برخی از منابع آمده است که او از جمله «توابین» سال ۶۷ بوده، اما پس از رهایی از زندان بلافاصله برای پیوستن به گروهک تروریستی منافقین به عراق رفته است.
برخی از اهالی برعکس مسوولان نظرشان در مورد امدادرسانی مساعد نیست و از گلایه‌های‌شان می‌گویند. «از ۱۱ بهمن ماه تاکنون فقط دو روز گردنه چری (واقع در شهرستان کوهرنگ) باز بوده. حالا یک شهر و ۷۲ روستای اطرافش درگیر این بحران شده‌اند. منطقه «بازفت» جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزار نفر دارد و آذوقه مردم هم تمام شده. برای باز کردن راه‌ها جز یک دستگاه «لودر و بولدوزر» فرسوده هیچ ماشین‌آلات دیگری نیست تا راه‌ها را باز کند. برای همین باز کردن مسیر‌ها به سختی و کندی انجام می‌شود.»
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از تحقق ۳۳ هزار و ۷۲ میلیارد تومان از بودجه ۵۰ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
در روزهای اخیر با رونمایی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ نگرانی‌هایی در رابطه با اثر افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها از ۵هزار به ۷هزار تومان ایجاد شده است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، با توجه به پیش بینی درآمد ۸۳۸ هزار و ۶۰۹ میلیارد تومانی مالیات، سهم مالیات از درآمدهای دولت برای سال آینده ۷۲ درصد خواهد بود.
حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات احیای برجام، اظهار کرد: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کند. به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی انجام می‌شود. آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است.
وزیر خارجه گفت: ما به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی داریم و آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است‌.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر به ضرورت تامین بودجه لازم برای پروژه ساخت هواپیمای ۷۲ نفره تاکید کرد.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: درخواست کرده ایم که برای حمایت اولیه، امسال ۵۰ میلیارد تومان به ما بدهند تا دانشگاه یک سری از قطعات هواپیما جت ۷۲ نفره را تا خرداد ۱۴۰۲ تحویل بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ