سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: هم من و هم دراگان اسکوچیچ همچنان در تیم ملی حضور داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره خط حمله فوتبال ایران در آخرین حرفهایش اعتراف کرد که مشکلات زیادی با سرمربی اسبق تیم ملی داشته است.
مهرداد محمدی دعوت شدن به تیم ملی را حق خود می‌داند و حرف‌های جالب توجهی در مورد سختی گلزنی در ایران و بازگشت سیاوش یزدانی به سپاهان می‌زند.
حالا هر تیمی بخواهد نامش را به عنوان قهرمان لیگ برتر در دوره بیست و دوم مطرح کند، باید سپاهان را کنار بزند.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر به کارش ادامه می‌داد با مربی‌ای جز دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش به جام جهانی می‌رفت.
من فکر می‌کنم با توجه به سابقه‌ای که دارد و با آقای برانکو خیلی روی یک سری مسائل کل کل می‌کرد با آقای اسکوچیچ در یک جدل پنهان بودند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی نسبت به حذف ایران از جام جهانی واکنش نشان داد و انتقاداتی به سبک کی‌روش مطرح کرد.
این شروع طوفان اسکوچیچ علیه سرمربی فعلی ایران است: هدایت ایران در قطر بر عهده کی روش است که دو بار در مسابقات مقدماتی اخراج شد و من مفسر تلویزیون شدم.
گرت ساوتگیت: اگر نتایج تیمم ضعیف باشد، شما باید قبول کنید که زمان شما به پایان رسیده و باید از تیم ملی جدا شوید. قرارداد به خودی خود نمی‌تواند حافظ جایگاه من در تیم ملی انگلیس باشد.
سرمربی تیم ملی وقتی این خبر‌ها به گوشش رسید در محفل خصوصی گفت مگر غیر از این از من انتظار داشتید؟ اینجا تیم ملی است و همه ما باید در برابر رفتار‌هایی که از خود بروز می‌دهیم قبول مسئولیت کنیم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: یه خاطر مسائل لجستیکی و گرمای هوا زمان تمرین و مصاحبه تغییر کرد که من عذرخواهی می کنم.
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
سعید عزت‌اللهی می‌گوید دراگان اسکوچیچ تلاشش را کرد و زحمتش را کشید و باید احترام او به عنوان سرمربی تیم ملی حفظ شود.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
مدیر تیم ملی فوتبال درباره حضور دراگان اسکوچیچ در نشست با برخی سازندگان ساختمان توضیح داد.
اسکوچیچ درباره به خطر افتادن موقعیتش روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: شما نگران پست من هستید، ولی من نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.
سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب من اسکوچیچ است و بجز او پای هیچ نامه‌ای را امضا نخواهم کرد.
سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب من اسکوچیچ است و بجز او پای هیچ نامه‌ای را امضا نخواهم کرد.
علی پروین در دیدار با دراگان اسکوچیچ گفت: شما نتایج خوبی با تیم ملی ما گرفته اید که من از شما تشکر میکنم و قطعا با تیم خوبی که دارید می‌توانید نتایج خوبی در جام جهانی بگیرید.
بدون اعتماد به نفس کاذب فکر می‌کنم در همه تیم‌ها خوب کار کردم و در فدراسیون فوتبال ایران افرادی بودند که این را تشخیص دادند و به من ایمان داشتند؛ من هم پاسخ اعتماد آنها را به خوبی دادم.
من در تیم ملی ایران موفق شدم، چون همان‌طور که گفتم اولا روی کار خود متمرکز بودم و همه حواشی و حواس‌پرتی‌ها را از تیم دور کردم. در ایران کارکردن بسیار سخت است.
سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه یک مربی بعد از کار در ایران میتواند در بارسلونا و رئال مادرید مربیگری کند، گفت:اسکوچیچ فکر کرد علیه او کار میکنم و پاسخ تماسهایم را نداد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید: سرمربی تیم ملی عمان هستم و در ماه فوریه قراردادم را به مدت دو سال دیگر تمدید کردم و بنابراین تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ