سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب من اسکوچیچ است و بجز او پای هیچ نامه‌ای را امضا نخواهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون والیبال ایران امتیاز هیئت رئیسه فدراسیون جهانی مبنی بر فریز شدن امتیازهای تیم ملی ایران و حریفانش در رده‌بندی جهانی برای چهار دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها را پذیرفت.
دبیر فدراسیون چوگان شرکت توسعه و تجهیز را علت عدم رسیدگی به صورت‌های مالی این فدراسیون می‌داند.
مدیر بین الملل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی درباره تسویه حساب با مارک ویلموتس بر پایان وظایف مربوط به این فدراسیون در این باره تاکید کرد.
فدراسیون شمشیربازی بخش عمده‌ای از بدهی‌های خود را پرداخت کرد.
مونتلا که چهره ای نام آشنا برای اهالی فوتبال به حساب می آید،دو بار پیشنهاد رسمی تیم ملی ایران را رد کرد و اعلام کرد قصدی برای ترک تیمش ندارد و نمی خواهد به ایران بیاید.
مشکلات مالی فدراسیون فوتبال بار دیگر باعث شد تا این فدراسیون برای جبران کمبودهای خود به حساب سازمان لیگ فوتسال دست بزند و مبلغی بیش از ۲ میلیارد تومان از این سازمان برداشت کند.
مهدی تاج به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که احتمال دارد این هفته پاداش 3.4 میلیون دلاری این باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا آزاد شود.
برگزاری المپیاد فوتسال و بعضی از هزینه‌های انجام شده برای این المپیاد ابهاماتی را در خصوص مسائل مالی فدراسیون فوتبال ایجاد کرده که مشخص نیست این اقدام قانونی است یا اتفاق دیگری رخ داده است.
حساب فدراسیون وزنه برداری با توجه به توافق‌های صورت گرفته با اداره مالیات، در یکی، دو روز آینده باز می‌شود.
طبق اعلام فدراسیون کشتی، مبلغی بیش از 1.5 میلیارد تومان به خاطر شکایت یکی از طلبکاران دوره قبلی از حساب فدراسیون کسر شده است.
فدراسیون کشتی اعلام کرد با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
یک داور ملی کاراته می‌گوید دو سال است که مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان در زمانی که دلار ۲۰ هزار تومان بود به حساب فدراسیون برای اعزام به قزاقستان و ازبکستان جهت کسب ارتقا داوری واریز کرده است اما فدارسیون به دلایل نامعلوم او را اعزام نکرد و بعد از دوسال نیز حاضر به پرداخت پول او نیست.
فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل پرداخت نشدن مالیات این فدراسیون در سال های گذشته دچار مشکل شده است و هر پولی وارد فدراسیون شود، توسط اداره مالیات برداشت می شود.
فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل پرداخت نشدن مالیات این فدراسیون در سال های گذشته دچار مشکل شده است و هر پولی وارد فدراسیون شود، توسط اداره مالیات برداشت می شود.
فدراسیون فوتبال ایران مبلغی در حدود 110 میلیارد تومان پول در حساب کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد.
با اظهارات نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد محل برگزاری سوپر جام تغییر نکند.
اما ضرر هنگفت فدراسیون جایی است که آن‌ها رقمی حدود ۶۵۰ هزار دلار که به عنوان درآمدزایی روی آن حساب شده بود را نتواستند دریافت کنند و این مورد به معضلی برای بخش حقوقی فدراسیون تبدیل شده است و به دنبال حل آن با توجه به راهکار‌های موجود هستند.
فدراسیون شطرنج برای تسویه حساب بخش باقی مانده بدهی خود به فدراسیون جهانی مهلتی یک ساله از این فدراسیون گرفته است.
رئیس فدراسیون فوتبال هنوز موفق به تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ نشده اما به او قول داده تا قبل از جام جهانی مطالباتش را پرداخت کند!
فدراسیون با ۶۷میلیارد در حساب تحویل تاج شد
فیفا:دستمزد مربیان از حساب فدراسیون پرداخت نمی‌شود
دبیر کل کانون صرافان به تابناک اقتصادی گفت: نرخ دلار توافقی صرافی‌ها در هفته‌های اخیر از محدوده ۳۳۷۰۰ تومان به کانال ۲۹ و ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است، در حالی که برای کاستن از اختلاف نرخ دلار بازار آزاد و نرخ توافقی، پیشنهاد این است که تنوع فروش ارز در صرافی‌ها بیشتر شود،
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ