وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه تعداد محدود دلالان جامعه سلامت گردشگری سلامت را تخریب می‌کنند، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی باید در حوزه گردشگری سلامت مسئولیت مستقیم بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان-مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس‌های هواپیمایی است و هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای حل مشکلات مربوط به امور کارفرمایان و کارگران در دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ایجاد ۳ دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این دفاتر، حداقل برای ۴۰ نفر مستقیم شغل ایجاد می شود.
شهریار- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دفاتر خدمات قضایی استان تهران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: شمار گردشگرانی که از کشور افغانستان به ایران سفر می‌کنند، افزایش یافته و تعداد پرواز‌های ما و افغانستان زیاد شده است. اکنون رویکرد حوزه گردشگر ورودی از افغانستان به ایران تغییر کرده و شاهد ورود گردشگران لاکچری افغان به ایران با رویکردی متفاوت با آنچه در گذشته در حوزه گردشگری بین ایران و افغانستان شاهد بودیم، هستیم.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از مخالفت آژانس داران با دریافت نرخ دلاری از گردشگران ورودی به ایران خبر داد و گفت: این اقدام، یک رانت برای عده‌ای از ذی نفعان است.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از مخالفت آژانس داران با دریافت نرخ دلاری از گردشگران ورودی به ایران خبر داد و گفت: این اقدام، یک رانت برای عده‌ای از ذی نفعان است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: ارائه خدمات سامانه عدل ایران به زودی پایدار می شود.
رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران درباره تغییراتی که در سطح روابط توریستی ایران با دیگر کشور‌های عربی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: یقینا پس از عادی شدن روابط ایران و عربستان، دیگر کشور‌های عربی که روابطشان را با ایران به سطح ضعیفی رسانده بودند، به سرعت به حالت قبل بازمی‌گردند و به نظر می‌رسد این فرایند چندان زمان‌بر نباشد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه‌اندازی دفاتر سیار خدمات قضائی الکترونیک برای ارائه خدمات به سالمندان، معلولان و جانبازان خبر داد.
با توجه به پیش رو بودن روزهای پایانی سال و افزایش سفرهای مردم، نظارت و بازرسی مستمر و میدانی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی، شرکتها و سایت‌های اینترنتی فروش بلیت در دستور کار قرار گرفت.
رفیعی، رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: ایرلاین‌ها اقدام به بنگاه داری می‌کنند و مالک بسیاری از باشگاه‌های فوتبال و غیره هستند.
در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران قرار است ۹۲ مورد تأسیسات گردشگری در پایتخت نیز افتتاح شود برخی از این تاسیسات شامل نمازخانه، واحد بوم گردی و بیشتر آنها دفاتر خدمات مسافرتی است.
رفیعی درباره بازگشت ندادن اضافه‌دریافتی‌ها به مردم، اظهار کرد: مشکل این است که بخشی از مسافران، پول بلیت را به آژانس و دفاتر خدمات مسافرتی داده‌اند، آژانس هم آن پول را به شرکت هواپیمایی داده و باید نخست فرایند بازگشت پول از ایرلاین به آژانس صورت گیرد تا پول به دست مردم برسد که این اتفاق نیفتاده است. وقتی شرکت هواپیمایی اضافه‌دریافتی را برنگردانده، آژانس از کجا این پول را بیاورد به مردم پس بدهد؟!
سخنگوی سازمان هواپیمایی از تشدید بازرسی‌ها از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و شرکت‌های هواپیمایی با هدف بررسی وضعیت بازار فروش بلیت هواپیما و گرانفروشی احتمالی تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر خبر داد.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی گفت: اگر دولت بستر سفر معلولان را فراهم کند بخش خصوصی نیز آن را اجرا خواهد کرد.
محسن قادری؛ کارشناس گردشگری و مدیرعامل گروه گردشگری گفت: بلیت پرواز به مقصد قطر هم با استقبال روبه‌رو نشد و بدین‌ترتیب ایران در سفر خروجی و سفر ورودی به جام جهانی قطر جا ماند و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی باتوجه به هزینه‌کرد برای تبلیغات و... با زیان مواجه شدند علاوه بر اینکه سومین بازی ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم پایان یافت و حتی یک تخت از گردشگری کیش و قشم رزرو نشد.
بر اساس مصوبات کمیسیون تورهای خروجی ویژه جام جهانی قطر، ۶ دفتر خدمات مسافرتی به عنوان عاملان فروش تورهای جام جهانی معرفی شدند.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی ۹۰ درصد آسیب دید.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی 90 درصد آسیب دید.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی ۵۰ درصد آسیب دید.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، شهروندان متقاضی صدور گذرنامه که قبل از این فاقد گذرنامه بوده یا تاریخ صدور گذرنامه‌هایشان مربوط به قبل از ششم شهریور ماه سال ۱۳۹۱ است، می‌توانند برای اخذ خدمات به «دفاتر پلیس + ۱۰» مراجعه کنند. این افراد می‌توانند با دریافت «برگ ویژه اربعین» به‌عنوان سند مسافرتی و به جای گذرنامه، از مزایای یک بار تردد مرزی به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری با هزینه‌ای معادل یک دهم گذرنامه‌های عادی بهره‌مند شوند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوع بودن فروش بلیت پروازهای اربعین توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایر اپلیکشن ها خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ