رئیس مرکز ملی فضای مجازی، معتقد است گرچه توسعه فضای مجازی موجب توسعه ابعاد مختلف اجتماعی زندگی بشری می‌شود اما در هین حال شاهد نوعی فردیت گرایی افراطی در این فضا هستیم که از آن با تعبیر "انزوا در جمع" یاد می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرچه روانشناسان معتقد اعتماد سنگ بنای هر رابطه‌ی مستحکم و بالغانه‌ای است، اما برخی افراد ممکن است به دلیل تجربه‌های تروماتیک گذشته یا ناامنی‌های روانی خود به وفاداری شریک عاطفی شان شک داشته باشند. تصور شریک عاطفی خود با شخصی دیگر برای هر کسی می‌تواند دیوانه کننده باشد، به همین دلیل گاهی بهتر است یک نفس عمیق بکشید و به این فکر کنید که آیا واقعاً چیزی برای نگرانی وجود دارد. نشانه‌های زیر به شما می‌گویند که شریک عاطفی تان به شما کاملاً وفادار است و خیال خیانت ندارد.
رییس اتاق بازرگانی درباره دخالت حداکثری دولت در تصمیمات و برنامه‌های اتاق بازرگانی و نگرانی‌های ایجاد شده در این باره از سوی بخش خصوصی گفت: رهبری به صراحت درباره ضرورت بخش خصوصی فرمایشاتی داشتند و در راستای جلب اعتماد بخش خصوصی بعید می‌دانم رییس جمهوری به عنوان حافظ بخش خصوصی چنین اجازه را بدهند و درباره دخالت دولت در اتاق بازرگانی نگرانی نداریم.
بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
هوادران رئال پس از اعلام اینکه باشگاه، بازیکنی به جای بنزما جذب نمی کند و منتظر امباپه خواهد ماند، به شدت نگران هستند. آنها می پرسند، چرا باید به بازیکنی که چندین بار رئال را فریب داده، اعتماد کرد؟
نشست علمی تخصصی پیشگیری از اعتیاد با حضور نخبگان، مقامات ارشد وزارت خانه ها و سازمان های مردم نهاد و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز برگزار شد.
مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفته است که به اعتقاد تل آویو، توافق احتمالی بین ایران و آمریکا خیلی نگران کننده نیست.
این میان‌وعده عالی در هر رویداد اجتماعی حاوی مقدار زیادی کالری و نمک است، بنابراین چیپس‌ها می‌توانند باعث افزایش وزن ما شوند.به علاوه، آنها می توانند به اندازه چیپس سیب زمینی اعتیاد آور باشند!
اعتماد به نفس یس از اندازه علیرضا بیرانوند نگرانی سرمربی پرسپولیس را برای بازی پایانی لیگ برتر فصل جاری به همراه داشته است.
اعتماد به نفس یس از اندازه علیرضا بیرانوند نگرانی سرمربی پرسپولیس را برای بازی پایانی لیگ برتر فصل جاری به همراه داشته است.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در رابطه با حضور خود در تیم شمس آذر در فصل آینده گفت: بیشترین نگرانی من این است که این احترام و اعتمادی که مردم نسبت به من دارند را از دست دهم.
به اعتقاد زارع‌پور، نگرانی مردم از قطعی اینترنت به دلیل اخبار نادرست برخی سایت‌های غیرمستند است. او با تأکید بر اینکه برخی سایت‌های غیرمستند با اخبار نادرست مردم را نگران می‌کنند که قطعی داشتیم، گفت: «وظیفه ما تأمین ترافیک با کیفیت برای همه مردم است و آنچه که در توان داریم را انجام می‌دهیم.»
نماینده مجلس گفت: وقتی از یک خانومی که خودش هم اعتقاد راسخی به حجاب ندارد، سوال می‌کنیم که دوست دارید همسرتان در یک اتاق در کنار یک خانوم کار کند یا در کنار یک مرد؟ می‌گوید نه من تمایل دارم شوهرم در کنار یک مرد کار کند. او نگران آینده خانواده‌اش است و می‌ترسد که شوهرش را از او بربایند. خود ربودن شوهر برای این زن یک ارزش محسوب می‌شود.
جردن هندرسون با پایین بودن سطح انرژی و اعتماد به نفس تیم، شرایط فعلی لیورپول را نگران کننده دانست.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به این که مشکلی برای حضور ساره جوانمردی در بازیهای پاراآسیایی وجود ندارد، گفت: او الگوی سایر تیراندازان است و با انگیزه و اعتماد به نفس بالا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
گابریل ژسوس برزیلی در 8 بازی اخیر نتوانسته گلی برای آرسنال به ثمر برساند اما با این وجود، میکل آرتتا نگرانی خاصی درباره مهاجمش ندارد.
در بارسلونا همچنان به ژاوی و پروژه‌اش اعتماد دارند ولی حالا نگرانی و تردید نسبت به او بیشتر از قبل شده است.
توماس مولر معتقد است که آلمان نباید نگران جام جهانی باشد و باید روحیه مبارزه‌جویی و جنگندگی را از رئال مادرید یاد بگیرد.
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی گفت: قطر به اهمیت بازیابی توافق هسته‌ای اعتقاد راسخ دارد، زیرا نگرانی همه طرف‌ها را رفع می‌کند. معتقدیم که توافق به ثبات منطقه کمک خواهد کرد.
تاد بولی، مالک چلسی، که از ناراحتی پی‌یر امریک اوبامیانگ به خاطر اخراج توماس توخل مطلع بود، با ستاره گابنی تماس گرفته و به او گفته است که جایگاهش در تیم با گراهام پاتر(مربی جدید) تغییر نخواهد کرد.
رئیس مرکز ملی فضای مجازی، معتقد است گرچه توسعه فضای مجازی موجب توسعه ابعاد مختلف اجتماعی زندگی بشری می‌شود اما در هین حال شاهد نوعی فردیت گرایی افراطی در این فضا هستیم که از آن با تعبیر "انزوا در جمع" یاد می‌کنند.
رئیسی هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و گفت: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فورا حل و فصل کنند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف گفت: نه فقط دریای سرخ و نه فقط دریای مدیترانه، بلکه هر کجا که اراده داشته باشیم و تدبیر باشد حتما حضور پیدا خواهیم کرد و خیلی هم نگران نیستیم که اگر کسی مثلا تازه از خواب بیدار شده باشد، ما بخواهیم تغییر مسیر بدهیم. حضور ما دائمی است و اعتقاد ما این است که حتما باید مستمر باشد چون ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم امنیت و آسایش مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ