سمنان- شرکت توزیع برق استان سمنان در واکنش به گزارش خاموشی های برق معابر شهری شاهرود مندرج در خبرگزاری مهر، طی جوابیه ای اعلام کرد وضعیت روشنایی معابر شاهرود مطلوب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت، توجه به حوزه دانش‌بنیان و نه التماس به دیگران را کلید رفع مشکلات کشور دانست و تأکید کرد: نگاه گفتمان دولت سیزدهم، تمرکز و استفاده بیشتر از توان و استعداد داخلی است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری رفع مشکلات موزه این شهر از طریق وزیر میراث فرهنگی خبر داد.
ورامین- سخنگو و دبیر هیات دولت گفت: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی معطل چند کشور غربی نخواهد ماند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز مشکلات ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
دامغان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از تلاش برای رفع مشکلات و مطالبات زندانیان استان خبر داد.
رئیس اتاق مشترک عمان و ایران گفت: بخشی از مشکلات بانکی بین ایران و عمان حل شده و توافق شد تا بخش دیگر از مشکلات این حوزه نیز رفع شود.
رئیس فدراسیون فوتبال از جلسه مهم خود با رئیس فیفا برای رفع مشکلات انتقال پول‌های بلوکه شده خبر داد.
رئیس جمهور ارائه راهکار برای حل مشکلات کشور را از ویژگی‌های علوم کاربردی دانست و از دانشمندان و پژوهشگران خواست علاوه بر تلاش برای پیشرفت علمی راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات، ارائه کنند.
علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال قصد دارد برای رفع مشکلات مالی تیم به هواداران این تیم شماره حساب اعلام کند!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید موفق شده در زمان حضورش در این باشگاه، بخش زیادی از مشکلات را حل کند.
وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران از پیشرفت کریدورهای بین المللی مانند رشت_کاسپین گفت: دنبال حل مشکلات کریدور رشت کاسپین هستیم/
معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت:رفع مشکلات بانوان ورزشکار ضمانت موفقیت‌های بیشتر است.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رفع موانع و مشکلات دانش بنیانها در دستور کار کارگروه حمایت از تولید دانش بنیان و صیانت از نخبگان سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مأموریت ما در وزارت تعاون، رفع فقر مطلق و کاهش فقر نسبی است. ایجاد رونق اقتصادی و به ظرفیت اسمی رساندن کارخانه‌ها و کارگاه‌ها نیز در دستور کار است.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: حل مسائل و مشکلات مشهد، نیازمند عزم و اراده ملی است.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت سیزدهم باید توجه ویژه به مناطق محروم و حاشیه نشین داشته باشد و رفع مشکلات این مناطق نیز باید در دستور کار مسئولین استان مرکزی قرار گیرد.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برهی مسائل در استان بوشهر، گفت: رفع مشکلات و نیازهای مردم استان بوشهر با جدیت دنبال شود.
سید صولت مرتضوی گفت: رئیس‌جمهور علاوه بر ارتباط چهره به چهره با مردم، مرکز ارتباطات مردمی و دفتر بازرسی ویژه را مامور رسیدگی به مشلات مردم کرده است.
قزوین- وزیر نیرو گفت: دولت سیزدهم ۳۰۰ منطقه دارای تنش آبی را شناسایی کرده و تا به امروز تعداد قابل توجهی از این مشکلات حل شده اند.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: حل بسیاری از مشکلات جامعه در گرو استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.
جلسه ساماندهی رود دره فرحزاد با حضور عوامل شهرداری و مدیران مناطق مربوطه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ