ورامین- مشکلات قضایی مردم ورامین با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران بررسی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: ملاک ارزیابی عملکرد دستگاه قضایی باید اجرای عدالت و حل مشکلات مردم باشد.
رئیس دیوان عالی کشور برای چهارمین بار همزمان با هفته قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان و به پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو پرداخت.
ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور در برنامه ملاقات مردمی با ۱۴۸ نفر از مراجعان دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده‌های قضائی آن‎ها رسیدگی کردند.
دادستان تهران در دیدار مردمی با ۱۴۳ نفر از شهروندان، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: چنانچه به مقوله مهار تورم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اهتمام کامل و جامع نشود، به دنبال آن بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و … حادث می‌شود.
معاون قضایی قوه قضاییه گفت: اطلاعات حقوقی مردم، حتی افراد دارای تحصیلات در سطح پایینی است، لذا قشر عام و خاص برای اینکه مشکلات قضایی و حقوقی نداشته باشند باید با امور حقوقی آشنا شوند.
در جریان برنامه شمیم خدمت و دیدار مردمی، رئیس کل دادگستری لرستان و معاونان، وی دستور رسیدگی به مشکلات ۵۳ نفر را صادر کردند.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های گوناگونی به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است و در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به ویژه پرونده‌های مهم و کثیرالشاکی در مجتمع قضایی شهید مفتح برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۲ برای ۳ هزار و ۲۹۴ نفر مشاوره حضوری صورت گرفته و موارد لازم به مراجع قضایی منعکس شده است.
اژه‌ای رئیس دستگاه قضا گفت: در جریان سفر امروز به استان مرکزی، به بخش‌های مختلف قضایی استان سرکشی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مربوط به حوزه قضایی در استان را مرتفع سازیم.
همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دهه فجر مسئولان قضائی سراسر کشور با برپایی میز خدمات قضائی به سوالات و مشکلات حقوقی و قضائی مردم پاسخ دادند.
همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دهه فجر مسئولان قضائی سراسر کشور با برپایی میز خدمات قضائی به سوالات و مشکلات حقوقی و قضائی مردم پاسخ دادند.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: استیضاح نه تنها راه حل مشکلات کشور نیست، بلکه موجب ناامیدی مردم می شود که خواسته جریان ضدانقلاب و دشمنان نظام اسلامی است.
امان الله قرایی مقدم گقت: قانع‌کردن افکار عمومی امری سهل است. مثلا در بحث حجاب سیستم می‌توانست با مردم حرف بزند و تبادل‌نظر کند تا بالاخره به نتیجه‌ای واحد برسند. مردم اگر این حس را پیدا کنند، مسئولان به حرف‌شان گوش می‌دهند و در مواردی "تغییر" را ضروری بدانند، تعامل به وجود خواهد آمد و در نتیجه کاهش مشکلات، توسعه را موجب خواهد شد.
بیرجند- رئیس فوه قضائیه گفت: دیدار با اقشار مختلف مردم، صنعتگران و کارآفرینان و بررسی مشکلات قضایی مورد ابتلاء از اهداف سفر به خراسان جنوبی است.
رئیس دیوان عالی کشور با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه، پاسخگوی درخواست‎ های حقوقی و قضایی مراجعین در موضوعات، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷، صدور رأی وحدت رویه، تسریع در رسیدگی و غیره شد.
ملاقات مردمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضائی به ویژه خانواده‌های زندانیان برگزار شد.
به نظر می‌رسد امید مردم به قوه قضاییه نسبت به گذشته بیشتر شده است و از این جهت باید از زحمات و خدمات شما همکاران قضایی تقدیر کنم؛ شما کارکنان و مسئولان قضایی علی‌رغم مشکلات و کمبودهای موجود و حجم کار سنگینی که دارید الحمدلله در خدمت رسانی به مردم توفیق داشته اید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ