رئیس‌جمهور از نمایشگاه پیشرفت‌های طراحی هواپیما و جت مسافربری ۷۲ نفره که اتحاد دانش‌بنیان‌ها به محوریت دانشگاه امیرکبیر و با حضور دیگر دانشگاه‌های کشور برگزار کرده‌اند، بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور کوبا امروز از حضور خود در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» در آفریقای جنوبی برای نخستین‌بار خبر داد.
رئیس‌جمهور اندونزی امروز به‌منظور شرکت در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» به آفریقای جنوبی سفر کرد.
رئیس جمهور در پیامی به «جوکو ویدودو»، فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
کودتاگران و حاکمان جدید نیجر می‌گویند رئیس‌جمهور سابق این کشور به اتهام خیانت بزرگ و تضعیف امنیت نیجر محاکمه می‌شود.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس‌جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان خالقی‌پور، با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌ها، بر جدیت وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و بخش‌های مختلف برای تداوم این اقدامات در قالب نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.
رئیس جمهور برزیل در نشست سران اتحادیه اروپا و جامعه آمریکای لاتین و کارائیب تأکید کرد: جهان از جنگ اوکراین خسته شده است.
دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهوری به همراه دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
معاون اول رئیس جمهوری به همراه وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی ، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از رویداد نمایشگاهی جهاد پیشرفت، از بسته ۱۲ هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با گروه‌های مردمی خبر داد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز از نمایشگاه کتاب بازدید کرد.
رییس‌جمهور که در هفتمین روز از برگزاری نمایشگاه به مصلی امام خمینی (ره) رفته است، از غرفه انتشارات مختلف بازدید کرد و در گفتگو با غرفه‌داران، جدیدترین کتاب‌های انتشارات‌شان را مورد بررسی و تورق قرار داد.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت:دانشمندان ما توانستند با بسیاری از مشکلات مانند دانش هسته ای و نظامی و... این دانش در کشور را بومی کنند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهوردر آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: شرکت‌های فعال داخل کشور به میزان موفقیتشان بسنده نکنند و به تلاش خود ادامه دهند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهوردر آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور باعث ایجاد زمینه کار تجاری در کشور می‌شود.
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور گفت:امروز مساله حجاب امری است قانونی و باید تمام آحاد جامعه ما، همان‌گونه که تاکنون پایبند بوده‌اند، نسبت به مسأله عفاف و حجاب پایبند باشند.
آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتار‌های رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است. درحالیکه قدرت‌های استکباری می‌خواهند ناامیدی را به جوان ایرانی القاء کنند، دیدن تلاش‌های عالمانه، متعهدانه و جهادی جوانان در این نمایشگاه، چهره خستگی‌ناپذیر و حضور فعال آن‌ها را نمایش می‌دهد که امید به آینده را بیشتر می‌کند.
شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین در حال بازدید از نمایشگاهی در سالن نمایشگاه پکن با موضوع "پیشرفت در عصر جدید" نشان داده شد.
جو بایدن، رییس‌ جمهوری آمریکا بار دیگر در جریان بازدید از نمایشگاه خودروهای آمریکایی راه خود را گم کرد. برگه‌هایی که به برگه تقلب بایدن مشهور شده‌اند و راهنمایی‌هایی همسر و مشاوران او، به رییس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی‌ها، پاسخ به پرسش خبرنگاران و پیدا کردن راهش؛ کمک می‌کند.
رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان پیشران در دستور ویژه ای به دستگاه های اجرایی به استفاده از محصولات دانش بنیان خارج از بروکراسی اداری تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ