سفارت ایران در عربستان به طور رسمی بازگشایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت جمهوری اسلامی ایران‌ در شهر ریاض پایتخت عربستان شامگاه‌ پنج شنبه ( ۲۶ مرداد ۱۴۰۲) با حضور «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه به طور رسمی بازگشایی و فعالیت خود را آغاز کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دستور بازگشایی در اصلی پژوهشکده هنرهای سنتی را صادر کرد.
علیرضا ارسطویی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های بهره‌برداری از سد لتیان و به منظور تخلیه بخشی از رسوبات مخزن سد، مطابق روال سال‌های قبل، عملیات فلشینگ و بازگشایی دریچه‌های تخلیه رسوب سد لتیان، در روز دوشنبه مورخ ۱۹ تیر ماه سال جاری انجام خواهد شد.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کار‌های مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.
بازیکنی که بر خلاف تمام مدارک رسمی و ارائه شده و حتی تست تراکم استخوان غیرمجاز تشخیص داده شده بود و به واسطه حضورش در بازی های استقلال از این تیم امتیاز کم شده بود، به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت. سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض رسما بازگشایی شد. مراسم افتتاح این سفارت با حضور سفیر تهران و مسئولان وزارت‌های امور خارجه ایران و عربستان سعودی، برگزار شد.
مراسم بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض امروز ۱۶ خرداد با حضور سرپرست سفارت کشورمان در عربستان و شماری از مسئولین وزرات خارجه دو کشور رسما بازگشایی شد.
علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی وزیر امور خارجه و حسن زرنگار ابرقویی، سرپرست سفارت ایران در ریاض در مراسم بازگشایی سفارت حضور داشتند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده قبل از عزیمت حجاج ایرانی فعالیت عملی خود را در جهت تسهیل امور حجاج بیت‌الله الحرام آغاز کرده و اکنون نمایندگی‌های مذکور با حضور مسئولان وزارت امور خارجه دو کشور رسما بازگشایی می‌شوند.
انجمن دوستی ایران و عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از توافق دو کشور بزرگ اسلامی، که همراه با بازگشایی رسمی سفارتخانه‌ها در خاک یکدیگر رقم خواهد خورد، بسیار خرسندیم و خداوند را شاکریم که در سالگرد از سرگیری اعلام موجودیت انجمن دوستی ایران و عربستان شاهد از سرگیری گشایش باب برادری و دیپلماتیک بین دو کشور مهم در منطقه هستیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران و عربستان توافق کردند زمینه‌های بازگشایی سفارتخانه‌ها و کنسولگری دو کشور را در اسرع وقت فراهم کنند.
وزیران امور خارجه ایران و عربستان در این دیدار با تاکید بر از سرگیری رسمی روابط دوجانبه، گام‌های اجرایی در مسیر بازگشایی سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌های دو کشور را مورد گفتگو قرار دادند.
مجموعه پیست بین‌المللی اسکی دیزین به طور رسمی بازگشایی شد.
به دنبال مهیا شدن شرایط جوی و بارش مناسب برف، مجموعه پیست بین المللی اسکی دیزین به طور رسمی بازگشایی شد.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان جاده منتهی به پیست بین‌المللی اسکی تاریک‌دره همدان برای ورود اسکی‌بازان به این منطقه ورزشی با پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان که طی این چند وقت موفق به بازگشایی چندین مجموعه ورزشی غیرفعال شده، باز شد و به طور رسمی پیست بین‌المللی تاریک دره همدان بازگشایی شد.
این پیست در حالی امروز بازگشایی شد که هتل توچال هم با ظرفیت ۷۵ نفری و ۲۹ اتاق آماده ارائه خدمات به اسکی‌بازان و مسافران است.
این پیست در حالی امروز بازگشایی شد که هتل توچال هم با ظرفیت ۷۵ نفری و ۲۹ اتاق آماده ارائه خدمات به اسکی‌بازان و مسافران است.
به‌دنبال دستور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس برای خدمت‌رسانی جهادی به مناطق سیل‌زده در کرمان، تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم در کمترین زمان و اعزام امکانات لجستیک برای بازگشایی معابر، مجمع جهادگران کرمان با صدور پیامی از دکتر رستمی تشکر کرد.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: امیدواریم این مرز به زودی به روی مشتاقان حسینی بازگشایی شود و از این مرز نیز زائرین به عتبات عالیات مشرف شوند.
انسان‌هایی که با پوست در حال ذوب شدن، چهره‌های آغشته به خون و بدن‌های جهش‌یافته از خود عکس می‌گیرند، در حالی که در مقابل جهانی در حال سوختن ایستاده‌اند، چیزی است که هوش مصنوعی "دال-ای" (DALL-E) معتقد است آخرین سلفی‌های اینفلوئنسر‌ها در آخرالزمان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ