علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی وزیر امور خارجه و حسن زرنگار ابرقویی، سرپرست سفارت ایران در ریاض در مراسم بازگشایی سفارت حضور داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دستور بازگشایی در اصلی پژوهشکده هنرهای سنتی را صادر کرد.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
علیرضا ارسطویی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های بهره‌برداری از سد لتیان و به منظور تخلیه بخشی از رسوبات مخزن سد، مطابق روال سال‌های قبل، عملیات فلشینگ و بازگشایی دریچه‌های تخلیه رسوب سد لتیان، در روز دوشنبه مورخ ۱۹ تیر ماه سال جاری انجام خواهد شد.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کار‌های مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت. سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
مدیر عامل آب‌های استان تهران در خصوص آب سد کرج گفت: در محلی که مسیر جریان آب بسته شد، با توده‌های عظیمی از سنگ از چهار جهت، دسترسی امکان پذیر نبود.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده توسط دادستان مرکز استان و ادارات متولی و آب منطقه‌ای تهران، بازگشایی و رسوب‌زدایی مسیر انجام شد و با برداشته شدن موانع، مسیر خروجی آب رفع انسداد شده است و در ساعات آینده امکان ادامه فرایند تأمین آب شرب مناطق هدف آغاز می‌شود.
علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی وزیر امور خارجه و حسن زرنگار ابرقویی، سرپرست سفارت ایران در ریاض در مراسم بازگشایی سفارت حضور داشتند.
سفارت ایران در عربستان به طور رسمی بازگشایی شد.
«جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه دوشنبه در پاسخ به سوالی درباره بهبود روابط ایران و عربستان سعودی گفت: «ایرانی‌ها و سعودی‌ها خودشان باید در این‌باره صحبت کنند».
عضو شورای شهر تهران گفت: بازگشایی معبر در خیابان ۱۷ شهریور موجب رضایتمندی ساکنان و شهروندان شد که قابل تقدیر است.
هیات عربستان سعودی در هفته گذشته از سفارت و اماکن دیپلماتیک خود بازدید نمود و متقابلا هیات فنی جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد مقدمات بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، کنسولگری کشورمان در جده و دفتر نمایندگی کشورمان نزد سازمان کنفرانس اسلامی به عربستان سعودی سفر نمود.
سفیر ایران در چین در خصوص زمان بازگشایی نمایندگی‌های ایران و عربستان گفت: زمان بندی مشخص شده، اما امکان اعلام جزئیاتش وجود ندارد.
اماکن ورزشی اکنون پس از گذشت حدود چهار ماه تعطیلی در پی شیوع بیماری کرونا، به تدریج و با رعایت اصولی همچون استفاده اجباری از ماسک در حال بازگشایی هستند. محققان، اما بر این باورند که استفاده از ماسک در فعالیت‌های ورزشی مخاطراتی برای افراد به همراه دارد.
بارش برف در جاده سی‌سخت مرکز شهرستان دنا به پادنای استان اصفهان به بیش از دو متر رسیده است که با این شرایط امکان بازگشایی این جاده تا بهار سال آینده وجود ندارد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تأکید زیادی بر تهویه اماکن داریم. با توجه به مساعد بودن هوا می‌توان تهویه طبیعی را در دستور کار قرار داد. نکته دیگر خودمراقبتی جدی و نظارت روی آن است به این شکل که دانش‌آموزان یا اولیا و مربیان در صورت داشتن علائمی مانند سرماخوردگی حتما قرنطینه خود را رعایت کنند. اگر علائم خفیفی را دارند به پزشک مراجعه کرده و ۴ تا ۵ روز خود را از محیط آموزشی دور نگهدارند.
از صبح امروز امکان خرید و فروش در بازار سهام نماد پرسپولیس وجود دارد.
میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امکان عبور زائران اربعین از تمامی مرزهای زمینی به عراق از دقایقی پیش فراهم شد.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...
پرسش اساسی این است که آیا با توجه به عدم حضور تماشاگران، اساساً سالن‌های سینما بازگشایی می‌شوند تا این فیلم‌ها فرصت اکران بیابند؟ همچنین آیا فیلم‌ها حاضر می‌شوند به قیمت انتخاب به عنوان نماینده ایران برای اسکار، قید اکران در زمان مناسب را بزنند و درآمد حاصل از اکران در موعد مناسب را از دست دهند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ