با توجه به وضعیت غیرطبیعی اقتصاد کشور، طبیعی به نظر می رسد که بازار سهام رفتاری همانند نوسانات چند روز اخیر را از خود نشان دهد و شاخص های سهام در محدوده فعلی نوسان پیدا ‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون با بیان اینکه محرومیت چهار ماهه مهدی جاوید درست نیست، گفت: مقصر اصلی ماجرای جاوید باشگاه کراپ بوده چرا که بازیکن را تحریک کرده است.
اگر فردا روزی جوانی ساده دل تحت تاثیر حرف‌های شما برداشت و گلوله‌ای خالی کرد توی سر فلان کسی که شما او را متهم به اخلال در اقتصاد انقلابی می‌دانید هیچ کس مقصر نیست جز شما. اگر فردا روزی جمعی جوان ساده لوح حرف‌های شما را جدی گرفتند و خواستند در این مملکت ترور و مبارزه مسلحانه راه بیندازند فقط و فقط باید گریبان شما را گرفت.
رئیس فدراسیون با بیان این که مقصر اصلی کسی است که پول فوتبال را نمی‌دهد، گفت: طبیعی است دلالی که پارسال بابت جابجایی بازیکن ۱۲۷ میلیارد تومان سود کرده است آرام نخواهد نشست.
این فاجعه دومین ریزش ساختمانی است که در دو روز گذشته پس از چهار کشته در روز یکشنبه در شمال مصر روی داده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مقصر اصلی حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش است گفت: مشکل اصلی استقلال را پول حل می کند اما هیچکس از این باشگاه حمایت نکرد تا حذف شود.
بشیری تصریح کرد: در موضوع معوقات حقوق اسفندماه معلمان قصور از جانب وزارت آموزش و پرورش که حقوق اسفند ماه بدون لحاظ رتبه بندی پرداخت شد. البته فقط آموزش و پرورش مقصر نبود بلکه سازمان برنامه بودجه هم در این رابطه مقصر است.
دبیر انجمن حبوبات ایران گفت: تجار در مبادی ورودی کشور محصولات را با قیمت متعارف به بنکداران می فروشند؛ اگر در بازار حبوبات نوسان قیمتی وجود دارد موضوع به مدیریت و نظارت بر بازار بر می گردد.
با برنامه ریزی صورت گرفته در تامین و تولید، نخستین سری محصول هایما 8S دو ماه زودتر از موعد مقرر تحویل مشتریان شد.
آقای شهردار! کمترین توقع ما این است که مشکلات ریز پایتخت را درشت ببینید و برایشان فکر چاره‌ای کنید. علاوه بر این بد نیست به عنوان مدیر شهری روز‌هایی را با همراهی انصار و رسانه‌ها پا درشهر بگذارید و مشکلات ریز این کلانشهر را از نزدیک ببینید و درجریان سختی‌هایی که بر پایتخت‌نشینان می‌گذرد، قرار بگیرید.
طبق آمار‌های ارائه شده از سوی منابع روسی، آمار رسمی کشته شدگان ارتش اکنون ۸۹ نفر است که نسبت به آمار قبلی ۶۳ کشته، بالاترین تلفات جانی است که مسکو از زمان آغاز جنگ تجربه کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی باید توسعه پیدا کند. اتوبوس، تاکسی و ون شاید ۲ درصد در آلودگی هوا تأثیر داشته باشند و بیش از ۶۰ درصد آلودگی هوا توسط وسایل شخصی ایجاد می‌شود.
ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست بارسلونا، بار دیگر از خوان لاپورتا به خاطر از دست دادن لیونل مسی انتقاد کرد و گفت که او باعث شد باشگاه کوچک‌تر از بهترین بازیکن تاریخش شود.
در جریان بازی سوپر جام بسکتبال مصر، ریزش سکوهای ورزشگاه باعث مصدومیت بیش از ۲۷ تماشاگر شد.
در جریان بازی سوپر جام بسکتبال مصر، ریزش سکوهای ورزشگاه باعث مصدومیت بیش از ۲۷ تماشاگر شد.
در اوسط دیدار دو تیم الاهلی و الاتحاد در ادامه مسابقات جام سوپرجام بسکتبال مصر که روز گذشته برگزار شد بخشی از سکوی تماشاگران فرو ریخت
تا همین دیروز بود که برای فرار از آلودگی هوا و خفگی و کم‌آبی دست به دعا برداشته بودیم تا شاید در بی‌تدبیری مدیران، بارانی ببارد و جان میلیون‌ها نفر نجات یابد. در این میان، اما انگار مسئولانی که مردم را به دعا تشویق می‌کردند، آنقدر روی خشکسالی متمرکز شده‌اند که نزولات آسمانی از ذهن‌شان دور است و با وجود هشدار‌ها هر بار و هر سال غافلگیر می‌شوند، به‌طوری‌که جمله «غافلگیر شدیم!» به یکی از روزمرگی‌های مردم و مسئولان تبدیل شده است.
فروریختن جایگاه یک ورزشگاه در حین مسابقات بسکتبال در مصر باعث زخمی شدن دست کم ۲۷ نفر شد.
نماینده آبادان در مجلس با بیان اینکه مقصر اصلی ریزش مجدد ساختمان متروپل آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند است، گفت: وقتی مجددا ساختمان متروپل ریزش می‌کند و یک نفر جانش را از دست می‌دهد یعنی کارفرما هیچ نظارتی بر ایمنی عملیات تخریب نداشته و قطعا مقصر اصلی است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مقصر اصلی ریزش مجدد بقایای ساختمان متروپل آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند است.
هیئت دولت درباره اصلاح نظام بودجه ریزی کشور مقرر کرد دستگاه‌های اجرایی تمامی درآمدهای حاصل از فروش و خدمات و سایر وجوه عمومی را از مبدأ وصول به نام خزانه‌­داری کل واریز کنند.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به احتمال رخ دادن ریزش سکوهای این ورزشگاه هشدار داد و گفت: مقصر اتفاقات احتمالی در آینده برعهده شرکت توسعه است.
هیئت وزیران در اجرای تکلیف مقرر در بند (ن) تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با هدف حمایت از تولید گوشی‌های هوشمند داخلی و صنعت ریز الکترونیک، آئین نامه مذکور را تصویب کردند.
عضو انجمن تولیدکنندگان ظروف یک بار با اشاره به افزایش تقاضا، گفت: به دلیل ثبات قیمت مواد اولیه از ابتدای سال تاکنون، قیمت ظروف یک بار مصرف تغییری نکرده و ثابت مانده است.
رفیعی احتمالاً تنها فوتبالیستی است که بعد از دو بار ترک پرسپولیس و حضور در تیم‌های رقیب یا رفتن برای پول اینقدر از سوی هواداران باشگاه تحویل گرفته می‌شود.
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که آینده بورس به پیشگویی نیاز دارد، نه پیش‌بینی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ