نامه سرگشاده و گلایه‌آمیز به رییس صداوسیما اولین حرکت مهدی تاج در سمت رییس جدید فدراسیون فوتبال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا سازه‌ای آنسوتر از محل تخریب به یکباره به فروپاشی کامل رسیده، احتمالا نشانه‌ای آشکار از رعایت نشدن اصول ایمنی در ساخت آن ساختمان است و این سوال را به دنبال دارد که چگونه تخریب آن سازه در دستور کار قرار نداشته است؟ آیا قوانین و مقررات به شکل سلیقه‌ای و موردی اجرا می‌شود و ممکن است در مجاورت یک سازه ناایمن که حکم تخریبش نیز صادر شده، سازه‌ای به این شدت ناامن، بی هیچ خللی برپا شود؟
خان زند در سال ۱۱۸۷ قمری دستور داد تا بنای جدیدی روی مزار سعدی بسازند. بنایی که بار‌ها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. البته در طول این مرمت‌ها تغییری در شکل اصلی بنا داده نشد تا طرح تاریخی دست نخورده باقی بماند.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون تکواندو به عنوان یکی از فدراسیون ها موفق نام برد و گفت: به بخش هایی از وزارت ورزش دستور داده ام موضوع دوپینگ در این رشته را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
دادگاه عالی برزیل دستور داده تحقیقاتی درباره مدیران ارشد اجرایی تلگرام و گوگل انجام شود. آنها به راه اندازی کمپینی برای انتقاد از لایحه قانونمندسازی اینترنت متهم شده اند.
ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق گفت: قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش احداث بیش از ۳ هزار واحد مسکونی سازمانی را در دستور کار دارد و تاکنون ۳۰۰ واحد آن تحویل داده شده است.
رئیس‌جمهور به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.
در حالی معاون اول رئیس جمهور دیروز در نامه ای خواستار عدم تغییر قیمت خودرو شد که همین سناریو در آبان ۱۴۰۰ نیز تکرار شده و رئیس جمهوری دستور به بازگشت قیمتهای مصوب ستاد تنظیم بازار داده بود.
سخنگوی صمت گفت: با توجه به شکایت‌های واصله به سامانه ۱۲۴ در مورد عدم آزادسازی پول های بلوکه شده انصراف دهندگان خودروهای خارجی، وزیر صمت دستور رسیدگی داده تا بانک‌ها وجوه مردم را آزاد کنند.
سخنگوی صمت گفت: با توجه به شکایت‌های واصله به سامانه ۱۲۴ در مورد عدم آزادسازی پول های بلوکه شده انصراف دهندگان خودروهای خارجی، وزیر صمت دستور رسیدگی داده تا بانک‌ها وجوه مردم را آزاد کنند.
به گفته ۴ فرد آگاه از مذاکرات میان رگولاتورهای اتحادیه اروپا با توئیتر، به ایلان ماسک دستور داده شده نیروی انسانی بیشتری به عنوان بازبین و صحت سنج جهت بررسی پست های توئیتر استخدام کند.
رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که حمله به یک هواپیمای روسی در مینسک خرابکاری طراحی شده از سوی دولت اوکراین است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساختمان ۱۵۳ اخطار گرفته و رأی قضایی دارد و پلمب شده و مالک فک پلمب انجام داده بود که این اقدام وی منجر به صدور دستور جلب توسط قاضی شده است.
طبق تصمیماتی که در جلسات متعدد کمیسیون جمع‌آوری ولگردان و گدایان تهران اتخاذ شده بود صبح امروز به تمام کلانتری‌ها دستور داده شد که پاسبان‌ها موظفند ولگردان را جمع‌آوری و به ماموران شهرداری تحویل دهند.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت که روز چهارشنبه خواستار سرنگونی بالون چینی از سوی پنتاگون شده بود، اما به او توصیه شده که صبر کند تا بالون بر فراز آب‌ها سرنگون شود.
معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسرا‌ها و ضابطین سراسر کشور می‌گوید اخیرا طی بخشنامه‌ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با «کشف حجاب» برخورد کند.
معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور می‌گوید اخیرا طی بخشنامه‌ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با «کشف حجاب» برخورد کند.
رهبر انقلاب گفتند: یک سندی اخیراً منتشر شده که برای من فرستادند، آوردند همین چند هفته پیش ظاهراً از یک مرکز معتبر آمریکایی که اسناد مهمی را بعد از مثلاً گذشت سی چهل سال منتشر میکند، این سندی را منتشر کرده که میگوید که کارتر در دسامبر ۱۹۷۹، دسامبر ۷۹ یعنی حدود ده ماه بعد از پیروزی انقلاب ما، یک دستوری میدهد به سازمان سیا. دستور این است که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنید.
متهم ادعا می‌کند که هر دو بار عاشق شده و به دستور یک زن سرقت‌هایش را انجام داده است. او هربار پس از دزدی، کفش و عطر مارک‌دار می‌خرید و با پول‌های دزدی تفریح می‌کرد. مدعی است بخشی از اموالی را که روی میز پلیس آگاهی چیده شده، با پول دزدی خریده است. ا
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از مجموع ۲۴ هلیکوپتر جمعیت هلال احمر ۶ فروند بالگرد نیاز به تعمیر و اورهال دارند که هماهنگی‌ها برای تعمیر این بالگردها انجام شده و اعتبارات لازم تخصیص داده می‌شود.
محمد جواد شیخ پیرامون اتفاقات اخیری که در رابطه با این موسسه رخ داده است، اعلام کرد: مهمترین اقدامی که با پیگیری‌های مجدانه مدیرعامل شرکت مس انجام گرفته، اخذ دستور توقف اجرای مصوبه ماده 17 بود که روز یکشنبه (20 شهریور) صورت پذیرفت.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
رییس هیئت مدیرت انجمن صنفی گاوداران گفت: شیوه نامه صادرات دام زنده نهایی شده و وزیر جهاد کشاورزی به معاون توسعه بازرگانی این وزارت خانه دستور داده تا آن را به گمرکات ابلاغ کند.
شاهزاده سعودی دستور داده تمامی کسانی که از داخل عربستان با مخالفان در خارج ارتباط دارند، هدف قرار داده شده، تحت تعقیب قرار گرفته، بازداشت شده و از هرگونه فعالیت آن‌ها ممانعت شود.
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ