سخنگوی صمت گفت: با توجه به شکایت‌های واصله به سامانه ۱۲۴ در مورد عدم آزادسازی پول های بلوکه شده انصراف دهندگان خودروهای خارجی، وزیر صمت دستور رسیدگی داده تا بانک‌ها وجوه مردم را آزاد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد: اگر می بینید در حال حاضر ۹ ماه از قانون تسهیل واردات خودروهای نو گذشته و قطره چکانی خودروها وارد می شود دلیلش همین مسئله است. ما در مسئله ارز ابتدا باید ارز خانگی را فعال کنیم و بر اساس آمار غیر رسمی گفته شده در خانه های ایرانی ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار پول وجود دارد.
سناتورهای جمهوریخواه توافق تبادل زندانیان دولت بایدن با ایران را به "مماشات" و دادن "باج" به حکومت تهران تشبیه کرده و از اینکه ایران از پول های آزاد شده چه نوع استفاده ای خواهد کرد، ابراز نگرانی کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در خصوص پول‌های بلوکه شده ایران در عراق به صورت مستقیم توافقاتی انجام شده است که بتوانیم نزدیک به ۸ میلیارد دلار پول بلوکه شده‌ای را که در عراق داریم، آزاد کنیم. روند آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در عراق و کره جنوبی روان شده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی سقوط + جدول، در اولین نشست خبری عرضه اولیه فصبا چه گذشت؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۰ تیر ۱۴۰۲، خروج پول‌های حقیقی از ۱.۵ همت گذشت!، خبر منفی برای سهامداران شپنا و خبر مثبت برای سهامداران شبریز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
سازمان حمایت در نامه ای به بانکها ضمن تاکید بر تسریع رفع مسدودی حساب های وکالتی برای سامانه یکپاچه فروش خودرو، اعلام کرد که برداشت پول از سوی متقاضیان به منزله انصراف از طرح نیست.
ادعای اصلی غرب برای خارج کردن برجام از دستورکار مذاکراتی خود، این بود که ظهور متغیرهای جدید به‌ویژه ادعای نقش پهپادی ایران در کمک به روسیه در جنگ اوکراین باعث شده تا نسخه احیای برجام و رفع تحریم‌ها و آزادشدن پول‌های بلوکه شده ایران، صرفا منجر به تقویت نقش موشکی و منطقه‌ای ایران در منطقه شود. این مساله به‌خصوص با توجه به سیاست چرخش به شرق ایران در دولت سیزدهم و تشدید همکاری‌ها با چین و روسیه برای غرب با حساسیت بیشتری هم همراه شده است.
پلو نخود فرنگی با مرغ یکی از پلوهای بسیار خوشمزه و راحت می باشد.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
سخنگوی صمت گفت: با توجه به شکایت‌های واصله به سامانه ۱۲۴ در مورد عدم آزادسازی پول های بلوکه شده انصراف دهندگان خودروهای خارجی، وزیر صمت دستور رسیدگی داده تا بانک‌ها وجوه مردم را آزاد کنند.
تا آنجا که دیده‌ایم هر خبر منفی باعث می‌شود تقاضا برای ریال کاهش و برای پول‌های خارجی افزایش پیدا کند. بنابراین تاثیر روابط ما با کشورهای دیگر در قیمت ارز یک مساله ساختاری است که بانک مرکزی به تنهایی نمی‌تواند آن را حل کند و این مشکل باید در جای دیگر به آن پرداخته شود.
در لیگی که اسم لیگ برتر را یدک می‌کشد و پول‌های خوبی خرج می‌شود، انتظار می‌رود که نه‌تنها تعداد ردوبدل‌شدن گل‌ها در هر دیدار بالا برود بلکه با توجه به خرید مهاجمان زیاد، دست‌کم وضع کسی که قرار است آقای گل شود، بهتر از عدد شش باشد.
عضو اتاق تهران گفت: سازمان برنامه باید ۷۰ هزار میلیارد تومان مابه التفاوت نرخ ارز را به بخش های خدماتی از جمله وزارت بهداشت و بیمه‌ها بپردازد که می‌تواند به جای پرداخت پول، اوراق منتشر کند.
مسئول کانون مداحان خراسان رضوی با انتقاد از اینکه برخی مداحان خود را مرجع می‌بینند و بدون در نظر گرفتن وحدت، هر چه می‌خواهند از پشت تریبون می‌گویند، تصریح کرد: در شرایط کنونی همه موظف بر حفظ وحدت هستیم. در حال حاضر قوه قهریه و آئین‌نامه انضباطی در برخورد با چنین مداحان متخلفی وجود ندارد؛ مگر اینکه سخنانشان خیلی حاد باشد که در این صورت احضار می‌شوند.
پیش بینی می شود بازار سرمایه در هفته های آتی با یک صعود جذاب همراه باشد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در بررسی وضعیت بازار سرمایه باید دید شاخص بورس در حالی معاملات امسال خود را از ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد آغاز کرده که در نهایت در اواخر خرداد امسال ارتفاع یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را هم دید اما این ماندگاری ادامه‌دار نبود. این روزها که صحبت می‌کنیم شاخص بورس روند منفی را در پیش گرفته است و با سقوط به ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ واحد، عملکرد خودش را از ابتدای سال تا به الان و طی شش ماه نخست امسال تقریبا به صفر درصد و شاید منفی به ثبت رساند.
آقایی با تاکید بر اینکه به احتمال زیاد حکم به نفع ما صادر خواهد شد، بیان کرد: دلایل ما قوی است. ما به هر حال اوراق قرضه‌ای را خریداری کرده‌ایم که باید از مصونیت لازم برخوردار باشد. همچنین دیوان عالی آمریکا نا بجا بدون دلیل و منطق این حکم را صادر کرده و برهان قاطعی وجود ندارد.
مرد گروگانگیر از انگیزه عجیبش برای گروگانگیری گفت. او مدعی شد که قصد داشته پول‌های ثروتمندان را بگیرد و به نیازمندان بدهد تا تعادل اقتصادی به‌ وجود بیاید و مشکلات مالی از بین برود. او همچنین ادعا کرد که می‌خواسته جامعه را اصلاح کند و به سراغ مفسدان اقتصادی برود و از آن‌ها اعتراف بگیرد و با پخش اعترافات‌شان، آن‌ها را نزد مردم رسوا کند.
مرد گروگانگیر از انگیزه عجیبش برای گروگانگیری گفت. او مدعی شد که قصد داشته پول‌های ثروتمندان را بگیرد و به نیازمندان بدهد تا تعادل اقتصادی به‌ وجود بیاید و مشکلات مالی از بین برود. او همچنین ادعا کرد که می‌خواسته جامعه را اصلاح کند و به سراغ مفسدان اقتصادی برود و از آن‌ها اعتراف بگیرد و با پخش اعترافات‌شان، آن‌ها را نزد مردم رسوا کند.
این مقامات سابق رژیم صهیونیستی همچنین با تکرار ادعاهای ضد ایرانی، درباره آزاد شدن پول‌های مسدود شده ایران در نتیجه توافق احیا شده ابراز نگرانی کردند و مدعی شدند که این وجوه برای صدور تروریسم و بی‌ثباتی در منطقه و فراتر از آن استفاده خواهد شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با انتقاد از ادبیات طلبکارانه مقامات آمریکا، از واشنگتن خواست تا پول‌های «دزدیده‌شده» از مردم افغانستان را به آنها بازگرداند.
ماه گذشته توافقات مختلفی بین ایران و روسیه امضاء شد و به گفته وزیر راه و شهرسازی، ایران می‌خواهد حلقه اتصال این کشور برای صادرات و ترانزیت کالا به آسیای میانه و هند باشد.
محسن دهنوی نماینده تهران: اپراتورها رفتار متناقض دارند؛ از طرفی می‌گویند پول نداریم و باید تعرفه ها را گران کنیم از طرفی دیگر گزارش می رسد که در اپراتور خرج های غیرضروری با رقم های بالا می‌شود. نگرانیم دولت و اپراتورها بزودی صنعت ارتباطات کشور را به صنعت خودروسازی دیگری تبدیل کنند تا مردم حسرت اینترنت سایر کشورها را داشته باشند
حقیقت‌پور گفت: پول ها و سرمایه های زیادی امروز در کشور دپو شده تا تکلیف برجام مشخص شود بنابراین باید زودتر مشخص شود برجام احیا خواهد شد یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ