سحابی گسیلشی عقاب یا M۱۶ در فاصله ۶۵۰۰ سال نوری از ما و در صورت فلکی مار (Serpens) قرار دارد. وسعت این سحابی ۲۰ سال نوری است و با دوربین دوچشمی قابل مشاهده است. این تصویر با استفاده از نوردهی طولانی و عمیق گرفته شده و ترکیبی از سه رنگ است که توسط گوگرد (زرد)، هیدروژن (قرمز) و اکسیژن (آبی) منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
شروعی که شاگردان مورایس در لیگ بیست و سوم داشته‌اند، نام سپاهان را به عنوان جدی‌ترین قهرمانی لیگ بیست و سوم مطرح کرده است.
سحابی حلقه، یک سحابی سیاره‌نمای بسط‌یافته است. این ابر گازی وقتی ایجاد می‌شود که ستاره‌ای خورشیدمانند تکامل می‌یابد، اتمسفر بیرونی خود را به بیرون پرتاب کرده و به یک کوتوله سفید تبدیل می‌شود.
نگاهی ویژه خواهیم داشت به مردان قدرت‌طلب تیم‌های لیگ‌برتری که برخی از آن‌ها برای تصاحب تاج‌وتخت و تعدادی دیگر برای شگفتی‌ساز راهی آوردگاه بزرگ می‌شوند
نگاهی کلی به ترکیب سپاهان در دو دیدار تدارکاتی ترکیه نکات قابل توجهی را نمایان می‌کند.
با نگاهی به فعالیت‌های اخیر کاندیدای سرمربیگری استقلال در اینستاگرام او پس از ۸ هفته دوباره فعال شد.
رستوران جدید لیونل مسی به سبک «سالت‌بی» به دلیل قیمت‌های گرانش مورد انتقاد مشتری‌ها قرار گرفته است.
رسول خادم نگاهی متفاوت به روز استعدادهای درخشان داشته است.
آخرین عکس هابل نمایی جانبی از کهکشان UGC ۲۸۹۰ را به ثبت رساند که در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین در صورت فلکی زرافه (Camelopardalis) قرار دارد.
ترکیب ۱۱ نفره بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه هوش مصنوعی مشخص شد.
ستاره انگلیسی منچستر سیتی با ثبت گلی انفرادی و‌ زیبا، یکی از مهم‌ترین عوامل برتری تیمش مقابل نیوکاسل بود.
باخت چهار گله مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان، بدترین نتیجه ممکن برای شاگردان ژوزه مورایس بود.
کارین سندستروم (Karin Sandstrom) عضو تیم PHANGS از دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: نواحی که در تصویربرداری هابل کاملاً تاریک هستند در این تصاویر جدید فروسرخ با جزئیات بسیار عالی می‌درخشند و به ما این امکان را می‌دهند تا بررسی کنیم که چگونه غبار موجود در محیط میان ستاره‌ای نور حاصل از تشکیل ستارگان را جذب کرده و آن را مجدداً در طیف مادون قرمز ساطع کرده است.
نگاهی دوباره به گل جنجالی این هفته لیگ‌ برتر فوتبال انگلیس
گل دوم بارسلونا با ضربه بغل پای لواندوفسکی، آب سردی بود بر پیکره مهاجمان رئال مادرید که برای گل تساوی به آب و آتش می‌زدند.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
دوربین‌های زیر آب، تصاویری را ضبط کرده‌اند که سرپایان (cephalopods- شاخه‌ای از نرم‌تنان) صدف، لجن و جلبک‌ها را با بازو‌های خود جمع‌آوری می‌کنند و با استفاده از آب پرفشاری که از قیف (یا سایفون، که در پشت اختاپوس قرار دارد) خارج می‌شود، آن‌ها را به سوی همنوعان خود پرتاب می‌کنند. محققان حتی فهمیده‌اند که اختاپوس‌هایی که مورد هدف قرار می‌گیرند، برای جلوگیری از اصابت این ضربه، جا خالی می‌دهند و غوطه‌ور می‌شوند.
لیونل مسی محبوب بود اما جام جهانی این محبوبیت را به مرز انفجار رساند.
تمام عکاسان و خبرنگاران حاضر در ورزشگاه جاسم بن حمد چشم به ورود غایبان فرانسه به زمین چمن داشتند.
لائوتارو مارتنیز با فرم بسیار خوبی به جام جهانی قطر رسیده است.
چند صندلی آن طرف تر از ریکاردو ساپینتو، دو دستیار کارلوس کی‌روش شاهد جدال استقلال و فولاد بودند.
با نزدیک شدن به پایان بازار تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، نشریه اسپورت نگاهی به گران‌ترین جابجایی‌ها صورت گرفته انداخته و با توجه به آن‌ها و ارزش دیگر بازیکنان تیم‌های لالیگا، ترکیب تیم منتخب گران‌ترین ستاره‌های لالیگا را معرفی کرده است.
در فاصله سه روز مانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بد نیست نیم نگاهی به کاپیتان‌‎های 16 تیم حاضر در این مسابقات بیندازیم که البته خیلی از آنها هم بازیکن ثابت تیم‌هایشان نیستند.
در فاصله سه روز مانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بد نیست نیم نگاهی به کاپیتان‎های 16 تیم حاضر در این مسابقات بپردازیم که البته خیلی از آنها هم بازیکن ثابت تیم‌هایشان نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ