اگر چه پیش بینی وضعیت شهر‌ها در آینده با خطا‌های زیادی همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که بر پایه ابرداده‌های خود دست به پیش بینی می‌زند و کمترین خطا را دارد. به همین جهت از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تهران در سال ۲۰۵۰ میلیارد را به تصویر بکشد. در نهایت ۴ طرح ترسیم شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) با ارایه گزارش تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از حادثه منطقه خلازیر و انتخاب هیات رییسه جدید شورا برگزار شد. در این جلسه «مهدی چمران» با کسب ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.
بازماندگانی که به کوه‌های اطراف تهران پناه برده‌اند و منظرۀ شهر که در آتش و ویرانی است، به اضافۀ حضور ترسناک و رازآلود سفینه‌هایی با شکل‌های عجیب و غریب. این تصویری است که هوش مصنوعی از حملۀ موجودات فضایی به تهران ساخته است!
جمعی از نمایندگان هیئات مذهبی دانش‌آموزی شهر تهران، امروز ۴ مرداد ماه، در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
از یک ابراز مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی خواستیم که وضعیت شهر تهران در هزار سال بعد یعنی سال 3023 میلادی را پیش بینی کند. در نهایت چهار طرح ارائه شد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
در این گشت‌وگذار با ما همراه شوید تا در یک روز بهاری به شمال شهر سفر کنیم و قدم‌زنان مسیرباغ‌های دل‌انگیزی که روزگاری کوچه‌باغ‌های روستای سعدآباد شمیران بوده‌اند را طی‌کنیم و با تکه‌ای از طبیعت تهران و خانه‌باغ‌ها و کاخ‌های قاجار و پهلوی و از همه مهم‌تر آثار هنرمندان و جهانگردان ایرانی آشنا شویم.
از هوش مصنوعی خواستیم تا شکل شهر تهران در سال ۱۵۰۲ را به تصویر بکشد. در نهایت هوش مصنوعی ۸ طرح جالب ارائه داد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
یادواره شهید مصطفی چمران و شهدای جنگ‌های نامنظم، عصر سه‌شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
جمیله علم الهدی: در این همایش زنان تاثیرگذار تقریباً یک هزار زن شرکت کردند، توانستیم ۸۰ زن از شهر تهران بازدید کنند و آن همایش تأثیر زیادی روی مهمانان ما گذاشت.
طرح دستگیری خریداران اموال مسروقه صبح روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد و در پی آن نیروهای فرماندهی انتظامی به سطح شهر و دستگیری این خریداران اعزام شدند.
ویلای نبش خیابان هشتم بخارست در حال تخریب است. دیرزمانی این گونه بنا‌ها هویت معماری مدرن تهران بودند و امروز با از دست دادن و عدم مستندنگاری علمی آنها، شاید تنها افسوس و دلسردی برای شهروندان شهر باقی می‌ماند.
با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، مسابقات کشتی سنتی افغانستانی‌های مقیم ایران به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود. این مسابقات که برگرفته از فنون جودو و چوخه است در زمین خاکی و با شرکت افغانستانی‌هایی از شهرهای مشهد، تهران، اراک، کاشان، ساوه، اصفهان و شیراز به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.
سقاخانه عزیز محمد، با توجه به بحران کم‌آبی شهر تهران در آن دوران و لزوم وجود سقاخانه‌ها به‌عنوان یکی از منابع تأمین آب مردم و نیز یادآوری واقعه کربلا و بستن آب فرات بر روی حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و یارانش ساخته شده است.
یازدهمین دوره نمایشگاه صنعت تفریحات «امتک» در نمایشگاه شهر آفتاب افتتاح شد. این نمایشگاه تا جمعه چهاردهم بهمن دایر می‌باشد.
پیست اسکی توچال بدلیل واقع شدن در شهر تهران یکی از محبوب‌ترین مکان‌های ورزشی برای تفریحات زمستانی در پایتخت است که بیش از هشت ماه در سال پذیرای ورزشکاران و خانواده‌هایی است که قصد کوهنوردی و تفریح دارند. این پیست به همراه پیست اسکی آلوارس در استان اردبیل نخستین پیست‌های اسکی برفگیر کشور هستند.
به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) تصاویر مادران شهدا در سازه های تبلیغاتی شهر تهران اکران شد.
با نزدیک شدن بازی های جام جهانی و اعزام تیم ملی فوتبال به قطرحال و هوای شهرتهران در آستانه جام جهانی۲۰۲۲ رنگ و بوی فوتبالی به خود گرفته است.
آیین‌ بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در قالب دوازدهمین شنبه امید و افتخار با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران و دیگر مسئولان شنبه ۲۱ آبان در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران برگزار شد.
سعید چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه صورت جسد شبیه ایرانی‌ها نیست، ادامه داد: ظاهر این جسد موجود در تصاویر به گونه‌ای نیست که در آن شرایط هواپیما، ارتفاع و در دمای منفی ۶۰ درجه فوت کرده باشد چراکه جسد فردی که در آن اختلاف فشار هوا و به دلیل کمبود اکسیژن فوت کرده‌باشد، باید سیاه شود، اما این جسد ظاهر یک مرگ طبیعی شبیه به سکته را دارد.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دیروز اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.
اواخر بهمن ماه سال قبل بود که طرح بزرگ ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران به اجرا درآمد. طرحی که اجرای آن، تخلفات موتورسیکلت سواران نظیر عبور از پیاده‌رو و خط ویژه، حرکت یک طرفه، حمل بار غیرمتعارف، مخدوش کردن پلاک و ... را تا حد زیادی کاهش داد.
پس از حدود ۱۱ سال در ۱۶ مهر ۱۳۸۷ برج میلاد در مراسمی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران با شعار «آسمان نزدیک است» افتتاح و در آن به روی مردم گشوده شد.
«شاهین زنوزی» یکی از مجموعه‌داران معروف تهران گفت: تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از این ماشین‌ها برای خودم دست و پا کنم، یک کفش آهنی پوشیدم و سراغ مغازه‌هایی رفتم که ماشین‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی را داشتند. از این شهر به آن شهر می‌رفتم و از فروشنده‌ها ماشین‌های ارزنده این بازه زمانی را می‌خریدم. حتی سراغ بستگان و فامیل‌ها هم رفتم و ماشین‌هایی که در کودکی جمع کرده بودم و به بعد‌ها به آن‌ها داده بودم هم به خانه آوردم. حالا در ۶۲ سالگی مجموعه‌ای دارم که می‌توانم بگویم رویای کودکی‌ام با آن محقق شده است.
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ