اعضای تیم تحقیقاتی با استفاده از تصاویر متوالی ثبت شده توسط یک سنسور و با بهره‌گیری از انعکاس‌های ظریف نور گرفته شده از چشم انسان، برای تشخیص محیط اطراف فرد اقدام کردند. آن‌ها کار را با چندین تصویر با وضوح بالا که ثبت آن‌ها توسط یک دوربین که در جایی ثابت شده بود، آغاز کردند و فردی متحرک را به تصویر کشیدند که به دوربین نگاه می‌کرد. آن‌ها سپس روی بازتاب‌ها و واکنش‌ها زوم کردند؛ آن‌ها را جدا کرده و به محاسبه این پرداختند که چشم‌های فرد در عکس‌ها به چه نگاه می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس می‌توانست در نیمه اول بازی تراکتور با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود.
مهاجم تعویضی سپاهان با شوت زمینی هم‌تیمی‌های خود را در مقابل دروازه خالی نفت صاحب توپ نکرد.
الکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال، بعد از اینکه تیمش در عرض 15 دقیقه دو گل خورد یک جلسه سرپایی انگیزشی برای هم تیمی‌هایش برگزار کرد.
مستندساز و تاریخ‌پژوه نوشت: ساواک پیشنهاد داده در کنار مراسم ماه محرم و جهت «ترغیب به شاه‌دوستی» نذری داده شده و «با تهیه نوار و فیلم و عکس از طریق وسایل ارتباط جمعی تبلیغات شایسته بعمل آید»، ولی شاه ضمن موافقت با «اطعام مساکین» برخلاف نظر تبلیغاتی ساواک خواسته «بی سروصدا اقدام شود»
دروازه بان سپاهان هنگام ضربه زدن رضا اسدی به توپ از روی نقطه پنالتی لحظات سختی را پشت سر گذاشت.
یک قرن از حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران برای برقراری نظم و جریمه رانندگان متخلف می‌گذرد؛ همان زمان که حدود ۶۰۰دستگاه اتومبیل، موتورسیکلت و دوچرخه در تهران وجود داشت و باید اقدامی برای ساماندهی و جلوگیری از شلوغی معابر انجام می‌شد.
کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید برابر یوونتوس گلی فراموش نکردنی به ثمر رساند که به روایت عمر مامنی، جیانلوئیجی بوفون را به پایان دوران حرفه‌ای رساند و بازنشسته شد!
چهار ملی‌پوش با شرایطی کاملا متفاوت در یک قاب، تنها یک هدف را دنبال می‌کنند.
شکل و شمایل تهران جدید خیلی تغییر کرده است، اگر الان یک تهرانی که ۷۰ سال پیش فوت شده یا از این شهر خارج شده به آن برگردد، قطعا آن را نمی‌شناسد، به‌خصوص در برخی معابر تهران. این عکس برای سال ۱۳۳۵ است.
زندگی جورجینا رودریگس، در سال ۲۰۱۶ و پس از آشنایی با کریستیانو رونالدو برای همیشه متحول شد.
در اواخر نیمه اول دیدار سایپا و مس شهربابک اتفاقاتی رخ داد که این مسابقه را به جنجال کشید.
چهار سال پیش پرسپولیس و سپاهان در دیدار جنجالی نیمه نهایی جام حذفی را برگزار کردند
کافی است شهروندی در تهران قصد تردد با اتوبوس در شهر را داشته باشد، با صفی از جمعیت در ایستگاه‌های بی آر تی روبرو می‌شود.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد
شاید کمتر کسی بداند که بروس لی و جکی چان زمانی در فیلم‌های قدیمی هم‌بازی بودند.
بازیکن جوان مس رفسنجان تا تبدیل شدن به ستاره مسابقه امروز ورزشگاه آزادی فاصله‌ای نداشت.
(عکس) وقتی پله برزیل را تعطیل می‌کرد
اشک‌های فوق ستاره پرتغال پس از دیدار با مراکش تا رختکن ادامه داشت.
گل دوم لهستان، امیدهای عربستان به‌ویژه گلر این تیم را برای کسب امتیاز از بین برد.
تصویر اقدام بازیکنان تیم ملی پیش از بازی برابر انگلیس بازتاب زیادی داشت.
برنامه مدنظر کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی، تحت تاثیر غیبت بازیکنان قرار گرفته است.
ساختن تصویری جعلی از پلیسی که فقط برای رهایی گروگان ها (نوپو) پا به خیابان ها می گذارند نشان از ضعف و استیصال دشمنان در دست یافتن به اهداف شومشان است.
ماموران یگان ویژه در کنار تامین نظم و امنیت در شهرها، سعی دارند تا با ارتباط به کودکانی که از چهره‌های نامعلوم و زیرنقاب آنها ترسیده اند رابطه برقرار کنند تا آرامش به وجود کودکان بازگردد.
ادامه درگیری و بی نظمی در سالن مسابقات کشتی در شرایطی است که مشخص نیست سازمان لیگ فدراسیون کشتی چه برنامه‌ای برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ