رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: باید آموزش را محوری اصلی و اساسی در مدیریت بحران قرار بدهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، گفت: هر یک از محورهای دهگانه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش به یک استان محول شده است.
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع محرومیت زدایی با محوریت مدرسه امری مهم و ضروری است.
هلال احمر با امضای تفاهم‌نامه با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، فعالیت‌های آموزشی تازه‌ای در زمینه آموزش بهداشت باروری برای تیم‌های مامایی واحدهای درمان اضطراری و عموم مردم آغاز خواهد کرد.
برنامه دولت سیزدهم ازابتدای استقرار ایجادسالانه یک میلیون شغل بوده و هرسال درابتدا سال برنامه‌ریزی شده وتقسیم تعهدات دستگاهی واستانی انجام می‌شود و وزرای کار وکشور به استان‌ها ابلاغ می‌کنند.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: امروزه دانش‌آموزان به دلیل کار کردن با وسایل نوین، انگلیسی را می‌دانند. البته در بسیاری از جا‌ها همکاران با استفاده از روش‌های مهارت محوری، دانش‌آموزان را به میدان آوردند. همچنین در کانون پرورش فکری نیز زبان‌های مختلف را داریم. ولی در مدارس چند زبان از زبان آلمانی تا زبان چینی را به عنوان اختیاری از سال ۱۴۰۳ اضافه می‌کنیم.
یاسوج- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: حال عمومی ۱۲ دانش آموز سانحه تصادف مینی بوس در محور پاتاوه به دهدشت در محدوده یاسوج خوب است.
استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توان علمی استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، اعطای نقش بیشتر به استادان در پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی پذیرش دانشجویان دکتری بر اساس پروژه محوری، اعطای حق انتخاب استاد راهنما توسط داوطلبان دوره‌های دکتری در هنگام انتخاب رشته/ محل، جهت دهی رساله‌های دکتری به سمت حل مسائل و نیاز‌های کشور و در نهایت برخورداری استادان برتر از دانشجویان مستعد و اولویت دانشجویان مستعد در انتخاب استادان برتر از اهداف شیوه نامه عنوان شده است.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: حرکت در مسیر مدرسه محوری در حوزه آموزش سوادآموزی به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا، بر لزوم تمرکز بر آموزش های مهارتی برای ماموریت های بومی، توجه ویژه به آموزش خانواده های کارکنان فراجا و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محور مصوبات رئیس جمهور در دومین سفر خود به خوزستان در حوزه آموزش و پرورش عمرانی خواهد بود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امسال همایش علمی تحت عنوان آموزش نیاز محور و مهارت محور برگزار می‌کنیم و از متخصصین آموزش عالی در دانشگاه‌های کشور درخواست کردیم تا نظرات خود را ارائه دهند.
رئیس مجلس گفت: انقلاب اسلامی هم توانست زن را در محوریت خانواده در ابعاد مختلف خود قرار دهد و هم توانست زن را به‌عنوان یک فعال حوزه اجتماعی در عرصه‌های مختلف به میدان آورد.
وزیر آموزش و پرورش در رابطه با مسمومیت دانش آموزان، گفت: در دولت تصمیم بر این شد که با محوریت وزارت کشور جلسه‌ای تشکیل و اطلاع رسانی صورت گیرد.
نخستین رویداد ملی "مدارس آینده" با محوریت نقش فناوری‌های نوین درفضاهای آموزشی ، پرورشی و ورزشی کشور به همت بنیاد برکت برگزار شد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مهارت محور کردن آموزش عزمی فرابخشی می‌خواهد و نیاز به قانونی داریم تا دانشجویان مهارت محور و جذب فعالیت در صنایع شوند.
تربت حیدریه ـ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲۲ هزار نفر بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی شناسایی و با کمک طرح مدرسه محوری به دنبال رفع مشکلات تحصیلی آنان هستیم.
با توجه به نقش محوری بانوان در خانواده، اولین کارگاه آموزش محیط زیست با موضوع مدیریت پسماند در مبدأ، با حضور مشاورین زنان و خانواده وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی برگزار شد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: رئیس جمهور تاکید کردند که عدالت آموزشی محوریت دارد و ما در این موضوع باید تلاش کنیم عدالت آموزشی خصوصاً در مناطق مرزی و روستایی جزئی از خواسته‌ها باشد.
دکتر مهدی بکنظر رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی گفت: درسال گذشته به طور میانگین کارمندان دولت سالانه ٩ میلیون تومان مالیات پرداخت کردند.
رشت- معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی در حاشیه شهرها را نگران کننده عنوان کرد و گفت: تحقیق، آموزش و دانش محوری در حوزه آب و خاک در اولویت قرار دارد.
عموعابدینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: استاد محوری، نظام جامع آموزش، برنامه محوری به جای گروه محوری، توجه به رشته‌های بین رشته‌ای، ماموریت گرایی، کارشناسی ارشد و دکترای پیوسته برای نخبگان، و بورس صنعت آور از اقدامات اصلی است.
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: مسئله محور نبودن آموزش‌های اقتصادی ما موجب شده دانش آموزان از مراکز دیگری خارج از آموزش و پرورش نیازهای خود را برطرف کنند.
وزیر اموزش و پرورش در حکم سرپرست معاونت آموزش ابتدایی گفت: رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.
دبیر قرارگاه حکمرانی آموزش و پرورش در تربیت فناورانه گفت: اولین بخش دوره های آموزش هوش مصنوعی، دوره توانمندسازی ۶۰ ساعته پروژه محور تربیت مربی کشوری سواد فناورانه و برنامه نویسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ