وزیر اموزش و پرورش در حکم سرپرست معاونت آموزش ابتدایی گفت: رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استوری عجیبِ ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و همزمان معاون باشگاه دولتی پیکان درمورد نظرخواهی از مردم درباره بوتاکس پیشانی‌اش خبرساز شد
مشهد ـ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان استان به چهل‌ویکمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشوری راه پیدا کرده‌اند.
سمنان- سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان گفت: با هدف شناسایی مسائل دختران در آموزش‌ و پرورش هیئت اندیشه ورز دختران کوثر استان تشکیل شد.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش «ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز» تا روز شنبه سوم تیر ماه خبر داد.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ جهت حضور در سایر مراحل فرآیند استخدام خبر داد.
سمنان- سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی موسسان کودکستان های استان از ابتدای تیرماه به صورت همزمان با سراسر کشور خبر داد.
سمنان- سرپرست معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: شش میلیارد تومان در قالب ۲۱ پروژه در بخش تربیت بدنی و ورزشی این اداره کل در خردادماه سال جاری افتتاح می شود.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه‌بندی تمام معلمان مشمول خبر داد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل انجام شده، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تخصیص کامل پاداش پایان خدمت همکاران فرهنگی که در سال ۱۴۰۰ بازنشسته شدند، خبر داد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره موضوع پرداختی های فرهنگیان در ماه آبان و آذر همچنین موضوع کسورات حقوق آنان توضیحاتی داد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه در چندماه گذشته علی الحسابی به میزان تقریبا ۵۰ درصد از معادل ریالی رتبه آموزشیار معلم برای مدت ۹ ماه (۶ ماهه سال ۱۴۰۰ و ۳ ماه ۱۴۰۱) واریز شده است، در فیش حقوقی این کسور تحت عنوان برگشت جبرانی منظور شده است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تا ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای ۷۱۵ هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای ۹۰۰ هزار نفر از پرسنل صادر شده است.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرروش ضوابط نحوه اعمال قانون ترمیم حقوق کارکنان این وزارتخانه را اعلام کرد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت‌های ممیزه رتبه بندی برای تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز جمعه، ششم آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشمولان رتبه‌بندی باز کرده‌ایم و تا شب گذشته (دوشنبه، نهم آبان ماه)، مدارک و مستندات ۲۳۵ هزار نفر ارزیابی شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پذیرش استعفای بهرام دارایی از سمت معاونت وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، در حکمی محمود بیگلر عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا روز گذشته هشت میلیون و ۷۰۴ هزار و ۳۲۱ دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند که از این میزان یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۹۰۷ نفر کلاس اولی هستند. این درحالی است که سال گذشته حدود هشت میلیون دانش آموز ابتدایی داشتیم، ولی امسال به حدود ۹ میلیون رسیده است
سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر نکاتی را به‌منظور حفظ سلامت زائرین اربعین حسینی تشریح کرد و گفت: زائرین از پیاده روی در ساعات گرم روز خودداری کنند.
سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر نکاتی را به‌منظور حفظ سلامت زائرین اربعین حسینی تشریح کرد و گفت: زائرین از پیاده روی در ساعات گرم روز خودداری کنند.
با حکم معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر فاطمه شیخ شعاعی به عنوان سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی منصوب شد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب «سعید عسگر» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران اعلام کرد: «سعیدعسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ