ارومیه - وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع محرومیت زدایی با محوریت مدرسه امری مهم و ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانش‌بنیان‌های ایرانی برای محرومیت زدایی در مناطق توسعه نیافته و کمتر توسعه یافته محصولاتی را در حوزه‌های سلامت، کشاورزی و دامپروری، صنعت دریایی و مسکن ساختند و فناوری‌هایی را خلق کردند.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت زدایی خبر داد.
میزگرد چالش های سرمایه گذاری و دلایل خلق مناطق آزاد در خبرگزاری مهر مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت که در این میزگرد گفته شد هنوز هدف ایجاد مناطق آزاد اقتصادی برای دولت و مسئولان مشخص نیست.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از همکاری ۲۸ دستگاه اجرایی در نخستین رویداد نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا خبر داد.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی گفت: انتظار می رود که دستاوردهای شرکتهای دانش بنیانی که مورد حمایت قرار می گیرد برای محرومیت زدایی در روستاها مورد بهره برداری قرار گیرد.
وزیر بهداشت و درمان گفت: ما در این وزارتخانه طرح عدالت و تعالی نظام سلامت را تدوین کردیم و اقدامات بسیار زیادی در حوزه سلامت برای محرومیت زدایی انجام شده است.
آئینی گفت: برای محرومیت زدایی کامل ازمحلات کمتر برخوردار نیاز است تا حدود ۱۳هزار پروژه بازآفرینی تعریف شود.
مشهد ـ جانشین فرماندهی قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی گفت: قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی با هدف محرومیت زدایی خود بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی ویژه مناطق کم‌برخوردار تهیه و توزیع کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست قطعی ما در بودجه این بود که توجه به محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم داشته باشیم، گفت: قصد داشتیم در کنار آن افزایش سقف بودجه نداشته باشیم که مجلس در این کار موفق بوده است.
اهواز- معاون محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: برنامه رفع مشکل آب در کشور با آبرسانی به ۲۰ هزار روستای مناطق دور دست و فاقد آب شرب سالم و یا دارای تنش آبی در دستور کار قرار دارد.
سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس از اجرای طرح آبرسانی و پوشش اینترنت روستاهای حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: به این طرح‌های محرومیت زدایی ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهارداشت: به تیم همراه رئیس جمهور در دور دوم سفر‌های استانی ریاست جمهوری تذکر می‌دهم اختصاص اعتبارات به پروژه‌ها با پیشرفت ۵۰ درصد فیزیکی یا ۷۰ درصد فیزیکی با رویکرد سفر‌های رئیس جمهور که با رویکرد محرومیت زدایی است در تضاد بوده، از رئیس جمهور و تیم همراه خواهش می‌کنم سرجمع اعتبارات با رویکرد محرومیت زدایی باشد تا بارقه‌های امید را متوجه استان‌های کمتر توسعه یافته کنیم.
معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان گفت: برنامه بنیاد برای محرومیت زدایی در ۶۶ منطقه محروم کشور دنبال شده است.
شادگان- نماینده مردم شادگان در مجلس با اشاره به وجود زیرساخت‌های مطلوب بندری در این شهرستان گفت: به‌کارگیری مناسب از این ظرفیت‌ها باعث محرومیت‌زدایی در منطقه خواهد شد.
مشهد ـ مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه امام رضا (ع) از اجرای ۱۴۵ کیلومتر آسفالت حوزه روستایی، راه‌های بین مزارعی، محوطه پاسگاه‌های مرزی شهرستان‌های خراسان رضوی خبر داد.
آئین افتتاح ۳۰۵۰ طرح محرومیت زدایی در سازمان بسیج مستضعفین
نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.
نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تنها یک نهاد امدادی نیست بلکه نهادی است که در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان و محرومیت زدایی و آموزش نیز به جامعه خدمت می‌کند.
مدیرعامل بنیاد برکت از راه اندازی دبیرخانه دائمی انتقال تجربه و دانش در زمینه توانمندسازی اقتصادی، محرومیت‌زدایی و تعاملات اقتصادی با محوریت پیروان اهل بیت (ع) در کشورهای اسلامی خبر داد.
شیراز- ۳۱ هزار هکتار نخلستان در فارس می تواند عامل موثری برای محرومیت زدایی در این استان باشد اما کشت سنتی به مانعی در راستای افزایش صادرات تبدیل شده است.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: رویکرد جدی دولت سیزدهم توسعه و محرومیت زدایی با اتکاء به توان و ظرفیت مردم است و جهاد سازندگی باید به جریانی امید آفرین و نمادی برای کارآمدی نظام تبدیل شود.
تفاهم‌نامه همکاری بنیاد ملی نخبگان و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف سازماندهی محرومیت زدایی با استفاده از توانایی نخبگان کشور منعقد شد.
تایباد ـ رئیس اداره آبفای تایباد گفت: پروژه آب رسانی باهدف پایان تنش آبی در شهرستان تایباد با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) مطابق برنامه به پیش می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ