آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر، بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا آلومینیوم و مس رفسنجان امتیازات را تقسیم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال در روز درخشش سیدحسین حسینی و گلزنی محمد مرادمند موفق شد با ثبت 999گل استقلال در تاریخ لیگ برتر،ملوان را شکست دهد.
علیرضا حقیقی روز سختی را برای حفاظت از دروازه هوادار در قزوین پشت سر گذاشت.
براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان در اتفاقی نادر فینال مسابقات فوتبال تابستانی تمام ماند.
یکی از نکات تمرین امروز سرخ‌ها، لباس خاص علیرضا بیرانوند بود.
ارلینگ هالند، ستاره خط حمله منچسترسیتی، جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته را از مارکا دریافت کرد.
ارلینگ هالند، ستاره خط حمله منچسترسیتی، جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته را از مارکا دریافت کرد.
با همه فرصت هایی که استقلال در بازی با صنعت نفت از دست داد، در این بازی آن تیم همیشگی نبود.
آیا می‌توان امیدوار بود که در نشست آتی شورای حکام فشار‌های سیاسی علیه ایران پایان یابد؟ رافائل گروسی با اشاره به اینکه برای پاسخ به این پرسش باید گوی بلورین داشته باشم، گفت: «طبیعی است کشور‌های مختلف با انگیزه‌های مختلف سعی می‌کنند از نفوذ خودشان برای تاثیرگذاری استفاده کنند. این نشان می‌دهد چقدر ضروری است ایران و آژانس با هم ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند و هر چقدر این همکاری با آژانس بیشتر شود آن وقت کشور‌های دیگر نمی‌توانند تاثیرگذاری داشته و فشار وارد کنند.»
بعد از پایان بازی پیکان و نود ارومیه، هواداران تیم میزبان به داخل زمین آمدند و حواشی زیادی به وجود آوردند.
همیشه اعلام می‌کردند که حکومت ایران این شش ماه، آن شش ماه، امسال یا آن سال پایان می‌پذیرد، اما قریب به نود تا شش ماه می‌گذرد و آن‌هایی که این حرف‌ها را می‌زدند، خودشان دیگر نیستند
حتی بدون آن پنالتی لحظات پایانی نیز، مهدی قایدی ستاره شماره یک دیدار امروز بود. بازیکنی یک مو تا ثبت هت تریک فاصله داشت.
شاگردان رضا عنایتی که از ابتدای فصل تا کنون زیر نظر سه سرمربی مختلف فعالیت کرده اند، امروز از ساعت ۱۶ میزبان تیم سابق سرمربی جدیدشان خواهند بود.
لنین از ۱۹۱۷ تا ۱۹۲۴ رهبری جمهوری شوروی روسیه را بر عهده داشت و از سال ۱۹۲۲ تا ۱۹۲۴ اولین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی بود.
ستاره 18 ساله بارسلونا به واسطه درخشش های اخیر خود، با یک افزایش قیمت سرسام آور مواجه شده است.
بعضی از دقایق و اعداد برای یک عمر افتخار کافی هستند؛ مثلا دقیقه عجیب 97:54 که برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شد.
مراسم قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی برگزار شد و تیم نود ارومیه مستقیم به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد.
کاپیتان تراکتور معتقد است که پنالتی که داور برای پرسپولیس گرفت اشتباه بود.
در فصلی که شاهین شهرداری بوشهر با مربیگری محمود فکری در لیگ یک جولان می داد بازی یک جوان همه نگاه ها را نسبت به خود جلب کرده بود.
تیم تراکتور با شش گل موفق شد نود ارومیه را از پیش رو بردارد.
نصراله پژمان فر گفت: پیگیری آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و ساخت ۴ میلیون مسکن قرار بود امروز در جلسه کمیسیون مطرح شود، ولی به دلیل حادثه برای وزیر فعلا به تاخیر افتاد.
مراسم صد و نود و هفتمین سالگرد استقلال بولیوی
بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فقهای شورای نگهبان، مقام معظم رهبری در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ