رئیس پارلمان لبنان ضمن تاکید بر انسجام قوی با حزب الله لبنان به موضع گیری درباره ترسیم مرز دریای با رژیم صهیونیستی هم پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که مسکو برخلاف غرب که تنها به منافع خودش فکر می‌کند، آماده بررسی راهکارهای دستیابی به راه‌حل صلح‌آمیز برای اوضاع اوکراین است.
باشگاه پاری سن ژرمن با پیشنهاد باورنکردنی الهلال عربستان برای فروش کیلیان امباپه موافقت کرده است.
معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.
در کادناسر معتقدند کارلو آنچلوتی با حرف‌های دیروز خود، هوشمندانه فشارها از روی خودش را برداشت و حال فشار اصلی روی مدیران رئال است. تصمیم به برکناری کارلتو دیگر ساده نخواهد بود.
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم کهنه‌کار سوئد، اعلام کرد ادامه حضور او در میلان به مسئولان این باشگاه بستگی دارد.
کارشناس مسائل منطقه‌ای گفت: به نظر می‌رسد امید‌ها برای برقراری رابطه تا بهار آینده بین ایران و عربستان بسیار بالا است و احتمالا سفارتخانه‌های ایران و عربستان تا اردیبهشت ماه آینده باز گشایی می‌شوند و هیات‌های دیپلماتیک به پایتخت‌های دو کشور اعزام می‌شوند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جدید عنوان کرد که عادی سازی روابط تل آویو و ریاض به تصمیم سران سعودی مرتبط است و این اقدام روند سازش در اراضی اشغالی را تقویت خواهد کرد.
آقای بنیادی‌فر داور خوبی است اما در این جو واقعا ترسیده بود و نتوانست بازی را مدیریت کند
وزیر خارجه ارمنستان اعلام کرد این کشور هیچ گاه از مذاکره با جمهوری آذربایجان به منظور حل و فصل اختلافات دوری نکرده است.
سرمربی رئال مادرید پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به تمجید از رودریگوی جوان پرداخت.
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی برابر ملوان متوقف شد که بازیکنان و کادر این تیم از دو موضوع به شدت شاکی بودند.
با پیروزی شب گذشته فرانسه برابر انگلیس و راهیابی این تیم به نیمه نهایی جام جهانی، دیدیه دشان خودش تعیین کننده ادامه کار در تیم ملی خواهد بود.
در شرایطی آلمان از جام جهانی حذف شد که این تیم با وضعیت مشابهی در جام جهانی 2010، انگلیس را حذف کرده بود.
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و حالا باید دید برنامه هیئت رئیسه برای تمدید با او، چگونه و با چه شرایطی پیش می‌رود.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: نمایندگان مردانه جلوی آینه بایستند و صحبت های خودشان را زمان انتخابات مجلس مرور کنند و بگویند چند درصد آن وعده ها محقق شده است.
میخائیل اولیانوف گفت: جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده ممکن است پس از انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا به توافق نهایی بر سر توافق هسته‌ای برسند و اگر این اتفاق بیفتد، احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بسیار سریع امکان پذیر خواهد بود، برای اینکه فقط برخی مسائل فنی باید حل و فصل شود. وی تاکید کرد که اکنون توپ در اختیار طرف آمریکایی است.
مقام ارشد کاخ سفید گفت: طبق دیدار‌های رییس جمهور بایدن با لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس و رییس جمهور مکرون، معلوم است که تروئیکای اروپا [آلمان، فرانسه و انگلیس]و آمریکا بر سر پیامی روشن اتفاق نظر دارند، یعنی این که توپ در زمین ایران است، توافقی روی میز است و آن‌ها باید آن را بپذیرند.
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز سه شنبه پس از دیدار با سیدابراهیم رئیسی به خبرنگاران گفت که توپ حصول توافق هسته‌ای با ایران در زمین ایران است.
طبق اعلام پاریس، ماکرون همچنین بر حمایت کامل فرانسه از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اجرای بی‌طرفانه و مستقل مأموریت خود تاکید کرد.
پس از ارسال جمع‌بندی ایران از پیشنهادات مسئول هماهنگ‌کننده مذاکرات در شامگاه سه‌شنبه، اکنون طرف آمریکایی باید برای اثبات جدیت خود در مذاکرات، تصمیمات سیاسی خود را اتخاذ کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا باز هم تلاش کرد که توپ را به زمین تهران بیندازد و مدعی شد که به محض اعلام پایبندی ایران به برجام، واشنگتن به توافق بازخواهد گشت.
وزارت خارجه آمریکا درپی پایان دور جدید مذاکرات وین، سعی کرد تا درباره احیای برجام توپ را به زمین تهران بیندازد.
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پس از پایان دور جدید مذاکرات وین و چند روز مذاکره فشرده، همچنان توپ بازگشت به برجام را به زمین ایران انداخت و مدعی شد واشنگتن آماده امضای سریع توافق است.
علی باقری مسئول تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پیش از سفر به وین در توئیتی تاکید کرد که «آمریکا باید قدردان فرصتی باشد که با سخاوتمندی اعضای برجام فراهم شده است؛ توپ در زمین آنهاست تا از خود پختگی نشان داده و مسئولانه عمل نماید.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ