فعال سیاسی اصولگرا گفت: نمایندگان مردانه جلوی آینه بایستند و صحبت های خودشان را زمان انتخابات مجلس مرور کنند و بگویند چند درصد آن وعده ها محقق شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در میان اصولگرایان تقریبا همه آنهایی که پیش‌بینی می‌کردیم ثب نام اولیه انتخابات را انجام دادند.
یک فعال سیاسی اصولگرا در خصوص لزوم در نظر گرفتن مجازات کافی و تاثیرگذار برای رفتار‌های خودسرانه گفت: «مجازات‌های فعلی به اندازه کافی قابلیت بازدارندگی ندارد. یک بازداشت ساده و محاکمه کوچک و سپس آزادی فرد می‌تواند باعث شود این رفتار‌ها ادامه پیدا کند، پیشتر و در ماجرای حمله به سفارت عربستان در سال ۱۳۹۴ نیز شاهد همین نوع رفتار‌های خودسرانه بودیم»
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: قانون جدید انتخابات نقش پوست خربزه زیر پای اصولگرایان را دارد که در صورت تصویب نهایی، موجب کاهش مشارکت شده و تبعات جبران ناپذیری را برای نظام به همراه خواهد داشت.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: وزرای انتخاب شده در تراز اداره کشور نیستند باید عناصری قوی تر و هماهنگ تر انتخاب می شد تا بتوانند کمک کار مردم باشند
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟
تاسیس و تولد قارچ‌گونه احزاب و جریان‌های اصولگرا در چند روز اخیر در فضایی اتفاق می‌افتد که جناح رقیب آنها، اصلاح‌طلبان، کمتر از هر زمان دیگری درباره انتخابات سخن می‌گویند. مهمترین نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بعید است در سال جاری ترکیب جدید خود را بشناسد و چه احزاب دموکراسی‌خواه‌تر و چه احزاب تکنوکرات این جریان، فعلا در یک انزوا، تمایلی برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم ندارند.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:حزب اتحاد ملت مانند دشمنان بیگانه ایران، از قبیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمی‌خواهد پیام راهپیمایی عظیم مردم ایران را درک کند.
یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: با مصوبه مجلس در مورد اصلاح قانون انتخابات ائتلاف‌های مستقل از گردونه رقابت‌ها خارج می‌شوند و این به مفهوم سرد شدن فضای انتخابات کشور است و مشارکت را پایین می‌آورد و این در فضای سیاسی فعلی کشور به مصلحت نظام نیست.
محمد مهاجری از نسبت سببی محمدامین آقامیری با یک فعال سیاسی جنجالی اصولگرا خبر داد.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: یکی از نقاط ضعف‌های ما در طول ۴۳ سال انقلاب این است که ما مردم را که پایه‌های اصلی نظام هستند به حاشیه راندیم و دولت‌ها را اصل و محور تحولات قرار دادیم.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: صحبت‌های آقای میرسلیم دخالت در امور قضایی است زیرا در قانون اساسی، بحث تفکیک قوا را داریم. نکته بعدی این است که به نظر می‌رسد ایشان باید این حرف‌ها را در خصوص فرزند گرامی‌شان که در زندان است، می‌زد.
یک فعال سیاسی اصولگرا در نامه ای به رئیس‌جمهور از سیدابراهیم رئیسی رئیس دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرد!
یک فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: فیلترینگ هیچ منفعتی برای هیچکس ندارد و همان‌گونه که آقای علم‌الهدی گفته است عملاً دست خودی‌ها را هم برای مبارزه فرهنگی و سیاسی با دشمن می‌بندد. دست برداشتن از لجبازی و برگشتن از راه اشتباه، شیرین است. امتحان کنید.
یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید: گشت ارشاد یک نهاد قانونی است و می‌گوید اگر یک زنی رعایت مسائل قانونی را در معابر نکرد و خواست لخت شود، چه کسی باید جلوگیری کند؟ باید اجازه بدهیم هر کسی دلش خواست لخت شود؟
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:‌ دولت سیزدهم نباید بر روی تصمیمات غیراساسی و پوپولیستی سرمایه‌گذاری کند. بلکه باید تصمیماتی بگیرد که برای ۵۰ و حتی ۱۰۰ سال آینده نظام تاثیر بگذارد.
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت : من متنی را از صحبت‌های عبدالناصر همتی که رئیس بانک مرکزی دولتِ روحانی بود، مطالعه کردم و به نظرم این متن در واقع یک اقراری است که باید رئیس دستگاه قضا، یعنی حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای آن را به عنوان یک دادخواست و مدعی‌العموم مطرح کند و همتی را به دادگاه بیاورد.
وزیر جهاد کشاورزی قیمت تضمینی شیر خام درب دامداری ها را کیلویی ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.
مرکز نوآوری ایرانسل، دومین پنل تخصصی «ایرانسل تِک‌تاک (Irancell Tech Talk)» را با موضوع «خودرو متصل، چالش‌های فناورانه و فرصت‌های دانش بنیان» برگزار کرد.
یک کارشناس انرژی برنامه‌های مدیریت مصرف برق صنایع در ماه‌های گرم امسال را مثبت ارزیابی و تاکید کرد: نیاز است تمامی بخش‌ها اعم از خانگی، اداری، تجاری و دیگر بخش‌ها در این رابطه همکاری و مشارکت جدی داشته باشند.
علی قلهکی فعال رسانه ای اصولگرا نستب به عملکرد رسانه دولت به سفر استاندار اسبق خوزستان انتقاد کرد و نوشت: انتشار خبر سفر فرارگونه و بدون بازگشت استاندار سابق خوزستان چه فایده ای داشت؟!/ ای کاش دوستان پاستور نشین درک کنند که اعتمادی که به آنها شده، قابلیت تجدیدنظر دارد.
واکنش یک نماینده مجلس و یک فعال رسانه ای اصولگرا به حکم رهبر انقلاب برای انتصاب مدیر مسئوول جدید روزنامه اطلاعات
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت فقط می‌تواند از طریق حل مسائل اقتصادی مردم را نسبت به اقدامات خود امیدوار نگه‌ دارد.
فعال سیاسی اصولگرا، سخنان جلالی نماینده رفسنجان در مجلس که گفته ««از ایران رهاتر و برهنه‌تر جایی سراغ نداریم» را با چاشنی «شوخی» پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ