تیم فوتبال سپاهان در شرایطی برابر ملوان متوقف شد که بازیکنان و کادر این تیم از دو موضوع به شدت شاکی بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروپاشی ابرقاره‌ها ممکن است باعث فوران‌های انفجاری شود که فواره‌های الماس را به سطح زمین می‌فرستد. الماس‌ها در اعماق پوسته زمین، تقریباً ۱۵۰ کیلومتر پایین تشکیل می‌شوند.
ساعتی پیش زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند را لرزاند
به گفته سازمان زمین شناسی ایالات متحده، زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۳ ریشتر و ده ها پس لرزه بوگوتا پایتخت کلمبیا را لرزاند.
سنگربان ایران در جام جهانی قطر بار دیگر جلوتر از سایر بازیکنان استقلال وارد زمین شد.
یزد- فرماندار میبد از حل مشکل گاوداری‌های این شهرستان با واگذاری زمین و توافق بر سر قیمت آن با دامداران خبر داد.
خطوط فیبرنوری، داده‌ها را به شکل پالس‌های نور لیزر منتقل می‌کنند؛ دقیقا مثل خطوط فیبرنوری زمینی. استفاده از فرکانس‌های متعدد نور (رنگ‌ها) بدین معناست که داده‌های بیشتری را می‌توان همزمان ارسال کرد. تجهیزات شبکه در ساحل و در دو انتهای کابل، داده‌ها را برای انتقال در نور رمزگذاری کرده و بعد از دریافت داده‌ها، آن‌ها را رمزگشایی می‌کنند.
کانون زمین لرزه ۱۵ کیلومتری دیباج در دامغان و ۴۱ کیلومتری مجن در شاهرود اعلام شده است.
دامغان- زمین لرزه ای به قدرت ۴.۳ ریشتر لحظاتی قبل دیباج در شهرستان دامغان را لرزاند.
کارشناسان زمین سنجی می‌گویند مطالعه ژئوئید به دانشمندان کمک می‌کند تا میزان از دست دادن یخ در مناطق قطبی که در نتیجه تغییرات آب و هوایی رخ داده را مورد اندازه گیری قرار داده تا بهتر متوجه شوند زمانی که سیاره ما به یک سیب زمینی پخته تبدیل می‌شود چه اتفاقی رخ می‌دهد.
با مطالعه توالی پس‌لرزه‌ها می‌توان بزرگا و سرعت زمین‌لرزه‌ها را در دنباله پس‌لرزه‌ها پیش‌بینی کرد. بزرگ‌ترین رویداد پس‌لرزه معمولا حدود یک درجه بزرگا کمتر از زلزله اصلی است؛ بنابراین مثلا برای رویداد اصلی با بزرگای ۶.۵، ممکن است پس‌لرزه‌هایی با بزرگای در محدوده ۵ و کمتر از آن رخ دهد.
و بالاخره ۱۰۰ میلیون سال بعد. اقیانوس اطلس به «هیچ» تبدیل شده، قاره آمریکا تقریبا در برابر آفریقا قرار می‌گیرد، آفریقا از قبل با اوراسیا ادغام شده است… ما دوباره یک ابر قاره برای خود داریم! پانگه آ پروکسیما!
استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی با اشاره به اینکه زمین لرزه امروز در شرق تهران ناشی از فعال‌بودن گسل ایوانکی است، گفت: باید پایش دقیق این گسل صورت گیرد.
مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: زمین لرزه ٣.٦ ریشتری تهران خسارتی نداشت.
یکی از بیماران از رفتار مشکوک جراحانی می‌گوید که پیش از عمل زمانی که بیماران تحت بیهوشی هستند سعی می‌کنند امضای فرم‌ها را در حالی که مردمک چشم‌های بیماران باز است از آنان بگیرند. منتقدان می‌گویند لیزیک باید ممنوع شود چرا که خطری برای سلامت عمومی اس و یک اپیدمی درد و کوری در سراسر جهان به دلیل این روش ایجاد شده است.
دانشمندان چینی از لیزرهای قدرتمند برای شبیه‌سازی شراره‌های خورشیدی که باعث انفجارهای مغناطیسی در سطح خورشید با توانایی آسیب و ایجاد اختلال در سیستم‌های ارتباطی زمین شوند، استفاده کردند.
بهترین روش برای راه رفتن روی سطح یخ‌زده و پیشگیری از لیز خوردن، قرار دادن پا به شکل عمودی روی سطح زمین است، درست همان‌طور که پنگوئن‌ها گام برمی‌دارند.
ویدئویی کوتاه از لحظه ورود یک پزشک فوتبال به داخل زمین منتشر شده که پس از لیز خوردن ناخواسته، کفش او به صورت بازیکن مصدوم برخورد می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز خواستار توضیح لندن درباره پیام مرموز «لیز تراس» به وزیر خارجه آمریکا در زمان انفجار خط لوله نورد استریم شد.
در هفته دهم لیگ برتر، سرانجام ارسلان مطهری بعد از ۵ بازی غیبت در ترکیب آبی‌ها از دقیقه ۶۰ به جای پیمان بابایی وارد زمین شد.
بایدن تصریح کرد: "از لیز تراس برای مشارکت در زمینه های مختلفی از جمله پاسخگو کردن روسیه به دلیل جنگ علیه اوکراین قدردانی می کنم."
که میزان محبوبیت لیز تراس ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد و به زیر ۴۷ درصد رسید؛ آماری که از زمان رسوایی پارتی‌گیت بوریس جانسون، نخست وزیر سابق انگلیس و حتی چند هفته پیش از استعفای تزرا می، سلف جانسون هم پایین‌تر است.
مقام ارشد کاخ سفید گفت: طبق دیدار‌های رییس جمهور بایدن با لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس و رییس جمهور مکرون، معلوم است که تروئیکای اروپا [آلمان، فرانسه و انگلیس]و آمریکا بر سر پیامی روشن اتفاق نظر دارند، یعنی این که توپ در زمین ایران است، توافقی روی میز است و آن‌ها باید آن را بپذیرند.
لیز تراس سیاستمداری است که به تغییر عقیده در طول زمان معروف بوده، اما گویا یک چیز در مورد او ظاهرا هرگز تغییر نخواهد کرد: گردن بند به شکل حلقه. به نظر می‌رسد که این گردنبند برای لیز تراس یک طلسم برای خوش شانسی است.
نخست وزیر سابق انگلیس حمایت حداکثری از سکاندار جدید دفتر «داونینگ استریت» را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ