امحای کامل پسماند‌های بیمارستان در کل کشور به جز استان‌های «تهران» و «البرز»!/ جاخالی دادن وزارت بهداشت از عمل به وظیفه‌ای حیاتی با همکاری سازمان نظام پزشکی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از امحای بیش از ۳۷ هزار سکه تاریخی تقلبی در استان خبر داد و گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم ۳۷ هزار و ۶۱۹ قطعه سکه تقلبی و بدل معدوم شد.
کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی «نوبرانه» است.
یک روزنامه عراقی به خلف وعده‌های آمریکا در تجهیز ارتش عراق به سلاح‌های خریداری شده اشاره کرد و نوشت که واشنگتن بیشتر تمایل دارد این قراردادهای تسلیحاتی حالت صوری داشته باشند.
سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این دو نهاد ورزشی را فراهم کرد.
یک رسانه فرانسوی از امضای قرارداد 185 میلیون یورویی شارل لکلرک با فراری ایتالیا خبر داد.
مدیرعامل بهشت‌زهرا: گروهی از پیمانکاران یا کارکنان، به انحای مختلف از بازماندگان و نزدیکان درجه اول آن‌ها پول‌هایی را به عنوان شیرینی و... گرفته‌اند که کاملا غیرقانونی است.
سازمان ملی استاندارد از کشف و امحای یک تن قارچ فاسد در واحد تولیدی فراورده های گوشتی (سوسیس و کالباس) خبر داد.
لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد. علی کریمی در کمال ناباوری با سناریویی خواهر خود را در مهلکه‌ای می‌اندازد که نتواند از آن خلاصی داشته باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: مبنای اقدام در امحای جانوران موذی پیام‌های مردم در ۱۳۷ پلاس است.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از فناوری پلاسما، با هدف حذف آلایندگی‌ها به ویژه بیمارستانی، زمینه را برای کمک به ارتقای سلامت فراهم کند.
سابقۀ پرفرارونشیب تعاملات ایران و آژانس هر ناظر بی‌طرفی را نسبت به گام‌های آینده کاملا محتاط می‌کند. روال گذشته نشان می‌دهد که هر اتفاق کوچک و یا سخن تحریک‌آمیز چه‌بسا دو طرف را از امضای قراردادی که تمام اجزاء آن نیز مشخص شده است، بازدارد و به نقطۀ نخست بازگرداند. واقعیت این است که شرایط داخلی ایران بیش از حد تصور پیچیده شده و شمار نهاد‌ها و افراد تأثیرگذار در تصمیمات کلان دیگر به‌راحتی قابل شناسایی نیست.
قرارداد اسپانسرینگ بین شرکت بیمه دات کام و باشگاه پرسپولیس در محل این شرکت رونمایی و به امضای طرفین رسید.
باید پذیرفت به خاطر اشتباهاتی که تا الان رخ داده این ابرمشکل پدید آمده و ادامه آن نیز صرف هزینه بیشتر و بی‌نتیجه و از دست دادن زمان برای حل آن است و پیشرفت این وضعیت آسیب‌های بسیار جدی بر سلامت شهروندان گیلانی در آینده خواهد داشت. اگر پسماند را به‌طور کلی در یک شهرک جامع جمع‌آوری کنیم به خاطر حجم بالای آن، بخش خصوصی نیز برای امحای آن ورود می‌کند، اما اگر به صورت تلنبار‌های کوچک داشته باشیم، چون صرفه اقتصادی ندارد در نهایت هزینه امحا نیز به‌عهده دولت خواهد ماند.
داستر جدید گزینه‌ای است که می‌توان روی آن حساب باز کرد. داچیا داستر در جدیدترین مدل، از طراحی کاملا اقتصادی خود تا حدی دور شده است. دیلایت Y شکل در چراغ جلویی، امضای جدید محصولات داچیا است.
عربستان و سلطان نشین عمان قراردادی در زمینه ارتباطات و کابل های دریایی به امضا رساندند.
دادستان تهران گفت: ۵۰ تن مواد غذایی فاسد، که سال‌ها در گمرکات فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود با دستور و نظارت این دادستانی امحاء شد.
دادستان تهران گفت: ۵۰ تن مواد غذایی فاسد، که سال‌ها در گمرکات فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود با دستور و نظارت این دادستانی امحاء شد.
دادستان تهران گفت: ۵۰ تن مواد غذایی فاسد، که سال‌ها در گمرکات فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود با دستور و نظارت این دادستانی امحاء شد.
کمال کامیابی‌نیا چهره ویژه پرسپولیس در جدال مقابل ملوان بندرانزلی خواهد بود.
بورس کالای افغانستان تحت نظارت و کنترل گروه «پراید» از سال ۲۰۱۲ میلادی به‌ طور رسمی راه‌اندازی شد و از اواخر سال ۲۰۱۳ توانست در عرصه تجارت کالایی در این کشور به‌عنوان بازاری پویا معرفی شود و بعد از امضای قراردادی در سال ۲۰۱۵ با یک شرکت عرب و جذب سرمایه ۲۰ میلیون دلاری، بازار تجارت کالای آنلاین افغانستان در کابل آغاز به کار کرد و تجارتش را توسعه داد.
دادستان تهران گفت: هزار و ۵۰۰ تن از اقلام تاریخ مصرف گذشته مانده در انبارهای گمرکات تهران، امحا شدند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه بیش از ۳۵۰ کانتینر کالای متروکه در بندر شهید رجایی شناسایی و امحاء آن‌ها آغاز شد.
بررسی ها نشان می دهد فولاد خوزستان با نماد فخوز در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، ۱۰۵۰۰ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده است که ۴۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است. تحلیل بنیادی فخوز را در ادامه بخوانید.
این موضوع می‌تواند منجر به از دست رفتن درجه الف، یعنی به رسمیت شناخته شدن از سوی فیاپف در مقام یکی از پانزده رویداد رقابتی عمومی سینمای جهان شود. این یکی از دستاورد‌های جشنواره جهانی فجر برای فضای سینمای ایران بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ