این تهیه‌کننده بیان کرد:‌ من درخواست می‌کنم شرایطی فراهم شود تا فیلم به سرعت در شورای پروانه نمایش بررسی شود. اگر قرار است تنبیهی اتفاق بیفتد، بنده که در حال سپری کردن مسیر آن هستم و فکر می‌کنم کارگردان (سعید روستایی) هم همین مراحل را طی می‌کند. اگر اشتباهی مرتکب شده‌ایم، پاسخ آن را می‌دهیم ولی فیلم نباید آسیب ببیند و امیدوارم مسیر درست نمایش خود را طی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارتین اسکورسیزی فیلمساز آمریکایی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به صدور حکم درباره سعید روستایی و جواد نوروزبیگی کارگردان و تهیه کننده برادران لیلا واکنش نشان داد.
تهیه‌کننده «پرونده باز است» درباره دیدگاه و دغدغه کیومرث پوراحمد برای ساخت این فیلم، گفت: مرحوم پوراحمد ۱۱ سال پیش قرار بود این فیلم را با همراهی تهیه‌کننده دیگری بسازد که نتوانستند برای آن مجوز بگیرد. او این قصه را بسیار دوست داشت و اگر اینگونه نبود که بعد از ۱۱ سال بار دیگر سراغ آن نمی‌رفت. حتی در مقطعی در سال ۹۲ هم با هم می‌خواستیم این فیلم را بسازیم که شرایطش مهیا نشد و سراغ فیلم‌های بعدی رفتیم.
انتقاد از عزم همکاری تهیه کننده و مجری برنامۀ تلویزیونی «ایرانگرد» با عمانی‌ها در حالی است که از صدا وسیما و وزارت گردشگری باید پرسید چرا؟!
اینکه علی اوجی تهیه کننده این فیلم است نیز نشانه دیگری برای کارشناسان است که با یک اثر جدی مواجه نیستیم. تقریباً هیچ اثری با تهیه کنندگی اوجی در این سال‌ها تولید نشده که از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد و در گیشه موفقیت عظیمی به دست آورد یا دست کم منتقدین بر سر ارزش‌های هنری‌اش توافق داشته باشند اما مدیری ظاهراً ترجیح می‌دهد به هر قیمت ممکن با همان تیم سال‌های اخیرش کار کند؛ همکاری که در سریال پدر گواردیولا نیز اتفاق افتاده و...
سالاد مکزیکی علاقه‌مندان به غذا‌های بین المللی را به خود جذب می‌کند. وقتی بعد از یک روز شلوغ و خسته کننده به خانه می‌آیید، این انتخاب برای یک شام عجله‌ای عالیست!
شبکه ورزش سیما برنامه جدیدی را تدارک دیده که از شنبه ۲۴ تیر پخش خواهد شد، برادران عالمی، تهیه کننده این برنامه هستند
اگر می‌خواهید ماست میوه‌ای شما کم کالری باشد می‌توانید از شیرین کننده در ترکیب آن استفاده نکنید و این که مقدار کمی عسل، شیره افرا یا استویا به آن بیفزایید.
TSMC تراشه ساز تایوانی اعلام کرد حمله سایبری به یکی از تهیه کنندگان سخت افزارهایش به نشت اطلاعات فروشنده مذکور منجر شده است.
لیمو، پرتقال و گریپ فروت سرشار از ویتامین C هستند. این ویتامین به طور طبیعی موجب سفید شدن رنگدانه‌های پوست شده و به روشن‌تر و درخشان‌تر شدن آن کمک می‌کند.
مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر رو به یک کپی ناشیانه آورد‌ه‌اند.
قرص تمیز کننده لوازم آشپزخانه نوعی قرص طبیعی و دست‌ساز است که می‌توانید آن را به‌راحتی در منزل تهیه کنید.
تهیه کننده مستند حال خوب گفت: همه ما در شرایطی که با فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی مواجه هستیم سعی می‌کنیم که حال خوب را به یکدیگر بدهیم.
کارگردان و تهیه کننده «اتاقک گلی» از بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر کرد.
تهیه کننده با سابقه سینما در واکنش به دست اندازی ها به عرصه و حریم کوشک عزت آباد ابرکوه یزد واکنش نشان داد و خواستار حفظ این بنای تاریخی شد.
پژوهشگران دانشگاه آلبرتا مشغول توسعه پارچه هایی با قابلیت خود ضدعفونی کننده هستند که برای تهیه لباس کارگران خط تولید و همچنین انواع یونیفرم ها مناسب است.
خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی‌روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی‌ای می‌خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی‌روش!
خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی‌روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی‌ای می‌خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی‌روش!
مشهد _ کارگردان و تهیه کننده سینما گفت: مخاطب مستند «هیچ کس منتظرت نیست» بیشتر مسئولان هستند.
روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آن‌ها بودند، به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین اللهی، وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک و در پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
مجید ساعدی فر گفت: تیم ملی از ما 600 دست لباس تهیه کرده است یعنی تا بازی فینال!
فیلم‌های ضعیفی که آورده‌ای برای تماشاگران نداشتند. در این میان فیلم 2888 با وجود مضمون ارزشمندش، از هر نظر غیرقابل دفاع و ماقبل نقد بود که با تحرکاتی در نشست خبری عملاً شاهد فرار از پاسخگویی بودیم.
حکمت تهیه کننده و کارگردان باسابقه سینما در این شرایط مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و سراغ ساخت فیلم‌های با بودجه کم/Low-budget با تلفیقی از چهره‌های جوان و باسابقه رفته و معتقد است همچنان با این شکل از فیلم‌‌سازی، می‌توان در این حرفه فعال بود. بندر بند که چندی پیش اکران شد، یکی از این فیلم‌ها بود و فیلم‌های ملخ، نوزده و جاده دوهزار، سه فیلم دیگر است که او با تکیه بر این روش تازه ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ