باغملک - فرماندار باغملک گفت: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان وخیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمله فردی مسلح به ساختمانی در حال ساخت در نیوزلند، حداقل ۲ نفر کشته برجای گذاشت.
مشهد ـ واژگونی ۲ خودرو سواری در جاده مهنه - فیض‌آباد از توابع شهرستان مه ولات واقع در جنوب خراسان رضوی ۶ مصدوم برجای گذاشت که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر چهار کشته، ۱۹ مصدوم داشتیم، اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان که هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند، حال مساعدی ندارند و ۱۵ مصدوم دیگر از نظر شرایط عمومی وضعیت پایداری دارند.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
شریف با اشاره به آغاز روند مهاجرت معکوس ساکنان سرزمین‌های اشغالی به سایر کشور‌ها اعلام کرد: جریان مهاجرت معکوس ۲ میلیون نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در حال شکل‌گیری است. البته صهیونیست‌ها به دنبال مخفی‌کردن این جریان هستند، اما علت اصلی مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی عدم امکان تصور آینده برای این مهاجران است.
بر اساس اعلام اورژانس در حالی آمار مصدومان چهارشنبه سوری به ۷۱۴ نفر رسید که دو دستگاه آمبولانس این سازمان به‌دلیل حوادث این شب دچار خسارت شد.
پلیس سنت پل در ایالت مینه سوتا در حال تحقیق و تفحص در مورد کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن ۳ نفر در تیراندازی در مرکز این ایالت است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در ۴ تا ۵ سال اخیر تعداد اتوبوس‌های شهر تهران نسبت به گذشته به یک‌سوم کاهش‌یافته و در حال حاضر ۸۰ درصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی فرسوده است.
شورورزی گفت: خوشبختانه شدت مسمومیت مصدومان این حادثه وسیع نبوده و تنها علایم تهوع و سردرد دارند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.
تبریز- مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اثر تیراندازی در تبریز چهار نفر زخمی شده که حال دو نفر از آنان وخیم است.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: دو تا سه نفر از عوامل حادثه تروریستی ایده در حال فرار از کشور از مرز باکو دستگیر شدند
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حال ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی شهرستان ایذه وخیم است.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
اهواز - معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان از وخیم بودن حال ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی ایذه خبر داد.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ۱۴ مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده، اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.
وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه دوماه است آمار مرگ و میر کرونا زیر ۱۰ نفر است و برخی از روز‌ها صفر بوده است در حالی که در آمریکا بالای ۲۰۰ و اروپا بالای ۱۰۰ نفر مرگ و میر داریم و موج کرونا در ژاپن و کره در حال افزایش است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون ۴ نفر از مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند که حال دو نفر از آنان وخیم است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
وضعیت ۲ نفر از بیماران وخیم است و در شرایط کما هستند و یک نفر دیگر نیز، در حال طی کردن مراحل درمانی است.
مرد میانسال گفت: شب حادثه پس از اینکه کارم تمام شد در حال برگشت به خانه بودم که چند نفر سد راهم شدند با اسلحه کلاشنیکف به من حمله کردند و بعد هم با شلیک به پایم در حالی که بر زمین افتاده بودم و خون زیادی از پایم می‌رفت مرا در همان حال رها کردند و متواری شدند.
صبح دیروز (جمعه) در شهرستان شوشتر خوزستان نیز وقتی دختر جوان در دریاچه در حال غرق شدن بود، ۲ برادر و برادرزاده‌اش به آب زدند تا او را نجات دهند، اما همگی جانشان را از دست
سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ به یک دسته عزاداری در اصفهان به ۲۲ نفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ