سیده نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی با با وجود ارائه نمایشی قابل قبول از رقابت های جهانی باکو کنار رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
در حالی که سه ملی پوش ژیمناستیک ایران برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان عازم چنگدو شده‌اند نام دو نفر آنها از استارت لیست مسابقات حذف شده است.
چین و هند به عنوان دو عضو پرقدرت پیمان شانگ‌های، اخیرا اعلام کرده اند که در چارچوب همکاری با کشور‌های عضو سازمان، قصد آن دارند که مبادلات پولی و بانکی خود را با ارز‌های ملی و دیگر ارز‌ها به جز دلار انجام دهند، ولی این به مفهوم آن نیست که درصدد حذف دلار از فضای اقصادی خود باشند، که در کوتاه مدت و میان مدت نمی‌تواند امکانپذیر باشد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران با انجام دو دیدار و در مرحله یک هشتم نهایی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.
سیده نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی با با وجود ارائه نمایشی قابل قبول از رقابت های جهانی باکو کنار رفتند.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
در روز‌هایی که جامعه ملتهب شده بود و تعدادی از بازیکنان تیم ملی مشغول ارزیابی شرایط بودند، سردار آزمون با گذاشتن یکی، دو پست خبرساز، به صدر اخبار برگشت. همان زمان شایعاتی مبنی بر دستور از بالا برای کنار‌گذاشتن او از تیم ملی در مسیر جام جهانی مطرح و فضا به‌قدر کافی مبهم شد. شایعه شد که همان پست باعث شکل‌گیری کدورت بین بازیکنان تیم ملی شده است و در نهایت سردار آن پست جنجالی را حذف کرد
تنها طلایی تاریخ سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به دلیل عملکرد ضعیف طی یکی دو سال اخیر در مسیر حذف از تیم ملی گام برمی‌دارد.
تنها طلایی تاریخ سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به دلیل عملکرد ضعیف طی یکی دو سال اخیر در مسیر حذف از تیم ملی گام برمی‌دارد.
عبدالکریمی گفت: متاسفانه قدرت سیاسی، اغلب چهره‌های مقبول را سوزانده و بیشتر واسطه‌ها را حذف کرده است. امروز هم بخشی از جامعه به خصوص نسل‌های جدید، زبان حاکمیت را نمی‌فهمند، حاکمیت هم متاسفانه زبان این نسل‌ها را نمی‌داند. در ایران، نیاز به ترجمانی است تا این شکاف پر شود. ما نیاز به افراد دو زبانه و دوزیست داریم تا هم با منطق نسل‌های جدید آشنا باشند و هم با منطق حکومت.
بعد از حذف زودهنگام ایران و بازگشت دو ملی‌پوش الاهلی به اردوی این تیم، اکنون آنها خود را مهیای ادامه فصل خواهند کرد.
تیم ملی فرانسه توانست با برتری مقابل مراکش به جمع تیم‌هایی اضافه شد که توانستند برای دو بار متوالی به فینال جام جهانی راه پیدا کنند.
تیم منتخب حذف شده‌های جام جهانی منتشر شده که تیم ملی ایران مثل آلمان دو نماینده در آن دارد.
تیم ملی بلژیک در شرایطی که اصلا تورنمنت خوبی را سپری نکرد، وداع زودهنگامی با رقابت های جام جهانی داشت.
با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی کشورمان در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.
در پایان هفتمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن، دو مدال برنز ملی پوشان ایران قطعی شد.
نفس‌ها برای گلر‌های تیم ملی به شماره افتاده و آنها در انتظار اعلام نهایی کارلوس کی‌روش برای لیست در پست گلرها هستند.
اختلافات دو مرد شناخته شده کشتی روسیه در نهایت به برکناری تدیف بعد از حدود دو دهه کار مداوم در راس تیم ملی این کشور منجر شد.
کارلوس کی‌روش در مصاحبه خود مدعی شد با توجه به مخالفت باشگاه قطری برای حضور دو ملی پوش ایرانی، احتمال حذف آن‌ها از لیست به واسطه دوری چند هفته‌ای از تمرینات دور از ذهن نخواهد بود.
چهره ۱۶ تیم حاضر در مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مشخص شد. باوجود صعود پالما با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران، دو بازیکن دیگر از کشورمان حذف شدند.
صادارت گاز روسیه به چین از این پس با پرداخت براساس واحد پول ملی دو کشور صورت می گیرد.
انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی پیش روی ورزش است که به نظر می‌رسد با وجود عدم ورود متولیان فعلی، این انتخابات حداقل به خاطر رقابت دوقطبی، رونق بیشتری نسبت به دوره پیش داشته باشد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۴ کشته در تصادف محور نیکشهر به چابهار/ پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!/ درگیری مرگبار با همسایه/ مرگ عجیب ۲ مرد در پایتخت/ سگ‌های ولگرد در قم جان پسر بچه ۶ ساله را گرفتند/ دستگیری سرکرده ۱۷ ساله باند فروش سؤالات کنکور/ حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!/ گروگانگیری ۳۰ میلیاردی پسر تاجر ناکام ماند
ترکیب دو تیم از بازیکنانی که موافق و مخالف ماندن دراگان اسکوچیچ و آمدن کارلوس‌کی‌روش به تیم‌ملی هستند، به شماتیک زیر چینش شده! به نظر می‌رسد این شکاف بسیار عمیق باشد و راهی جز حذف هر دو گزینه یعنی ابقای اسکوچیچ و آوردن کی‌روش نباشد. شاید باید منتظر گزینه داخلی باشیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ