دیروز بود که خبر پیشنهاد الهلال عربستان به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو خبرساز شد و رسانه‌های پرتغالی از پیشنهاد پرافتخاترین تیم آسیا به مهاجم کشورمان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تب فوتبال با شروع لیگ بیست و سوم دوباره در ایران داغ شده و بازی‌های لیگ با همه کاستی‌ها و حواشی، تصاویری خاص و البته بی رحمانه را به یادگار می‌گذارند.
پی اس جی نیمار را از فصل بعد کنار گذاشته و او جایی در ایده‌های لوئیس انریکه ندارد. باشگاه حتی حاضر است بر اساس شرایطی خاص با او فسخ کند.
علیرضا بیرانوند تلاش می‌کند همانند فصل گذشته شروع شگفت انگیزی در لیگ داشته باشد.
ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران با انتشار تصویری از خود در شروع محرم از استایل خاصش رونمایی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای امضای قراردادش با فدراسیون فوتبال یک شرط خاص دارد.
برای دلایل امنیتی، زمانی که گوشی شروع به گرم شدن می‌کند (خصوصا در طول عملکرد‌های سنگین)، نیاز است گرما را از خود دور کند و حضور یک قاب که از مواد صنعتی ساخته شده است، از این اتفاق جلوگیری می‌کند. در واقع مانند این است که با داشتن یک کت ورزش کنید. انتخاب‌هایی که برای جلوگیری از این مساله وجود دارد، چندان خاص نیست، اما بیرون آوردن گوشی از قاب می‌تواند شروع خوبی باشد.
آخرین دقیقه از وقت های تلف شده فینال لیگ اروپا صحنه درگیری شدید اعضای نیمکت دو تیم بود؛ مورینیو نقش اول این لحظات ملتهب بود.
در روز‌های اخیر هم زمان با یک سالگی جراحی اقتصادی دولت سیزدهم با عنوان مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، وزیر رفاه و معاون رئیس جمهور، از افزایش مبلغ یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۸۰ هزار تومان با یک شرط خبر داده اند..
در روز‌های اخیر هم زمان با یک سالگی جراحی اقتصادی دولت سیزدهم با عنوان مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، وزیر رفاه و معاون رئیس جمهور، از افزایش مبلغ یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۸۰ هزار تومان با یک شرط خبر داده اند..
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه و آزمون سخت انتخابات علت و شرط دارد، گفت: برای مشارکت بالا باید همه اقشار و سلیقه ها اجازه ورود به عرصه انتخابات را داشته باشند، چراکه اگر قرار باشد یک طیف خاص وارد عرصه انتخابات شود بهانه دست دشمن می دهد و دلگرمی را از مردم می گیرد.
آینده ژوزه مورینیو در آ.اس.رم مبهم است و او برای ادامه همکاری شرط و شروط خاص خود را دارد.
کریستیانو رونالدو به مناسبت شروع ماه رمضان توئیت جدیدی منتشر کرد.
ارکانی در توضیح شروط دادن این مجوز به وزارت «صمت» برای واردات خودرو‌های کار‌کرده، تاکید کرد: آیین‌نامه نحوه اجرائی این مصوبه مجلس نیز از سوی وزارتخانه‌های «صمت»، راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم تأمین قطعات، خدمات پس از فروش و معاینه فنی تهیه خواهد شد.
به سختی می‌توان گفت که آیا مصرف مکمل می‌تواند روند پیری را کند کند، اگرچه مطالعات علمی به بررسی این موضوع ادامه می‌دهند. داده‌های اولیه نشان می‌دهد که ممکن است برخی از مکمل‌های غذایی که فرآیند‌های خاص مرتبط با پیری را کند می‌کنند، فوایدی داشته باشد.
معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون ارشد نیز نیمه دوم خردادماه اعلام می‌شود و کار انتخاب رشته داوطلبان همان خردادماه شروع و اواخر خردادماه نیز نتایج رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون‌های عملی منتشر می‌شود. آزمون اولیه داوطلبان نیز تیرماه برگزار خواهد شد.
کیلیان امباپه تصویری از خود و برادر کوچکترش ایتان در سال 2015 منتشر کرد که هر دو چهره هایی بسیار متفاوت داشتند.
پل پوگبا با توصیف سبک خاص مربیگری فرگوسن، کریستیانو رونالدو را نیز مورد تحسین قرار داد.
نیروی جدیدی که خمس به خط حمله تراکتور اضافه کرد، در دقایق پایانی امیدوار کننده ظاهر شد اما در تغییر نتیجه موفق نبود.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که آماده مذاکره است، شروطی را تعیین کرد که شامل حل و فصل روابط با دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و لغو ممنوعیت فروش تسلیحات پیشرفته به عربستان سعودی به طور کلی و هواپیما‌های اف-۳۵ به طور خاص است که این شرط ممکن است دشوار و شاید غیر ممکن باشد. به نوشته این روزنامه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به هیچ گونه پیشرفتی در حل و فصل مناقشه اسرائیل و فلسطین متعهد نشده، اما تأکید کرده است که کرانه باختری را در دوره نخست‌وزیری خود الحاق نخواهد کرد.
کارلوس کی‌روش قرار است قراردادش را به شرط «قهرمانی در جام ملت‌های آسیا» با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کند.
رمکو پاسفیر، دروازه‌بان اول هلند در جام جهانی، با 39سال سن فرصت فیکس بازی کردن در این تورنمنت را پیدا کرده و یکی از جالب‌ترین بازیکنان جام جهانی خواهد بود.
تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
ژاوی پس از یک فصل بدون جام، برای ساختن یک بارسلونای ترسناک برنامه‌ای خاص دارد.
امیر قلعه‌نویی اولین مربی تاریخ فوتبال کشورمان است که از مرز هزار امتیاز عبور می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ