یکی از اسامی مطرح شده از سوی این رسانه انگلیسی برای انتقال به چلسی مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در‌ پنج وزن دوم کشتی فرنگی جوانان جهان ایران فقط صاحب یک فینالیست شد.
شانس کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با بیان این که با کفش پاره تمرینات خود را پیگیری می‌کنم، می‌گوید: هر چقدر از مسوولین درخواست کمک برای خرید کفش جدید می‌کنم تنها به من وعده و وعید می‌دهند.
تيم ملى هندبال بانوان ايران با وجود داشتن شانس مسلم مدال شانس حضور در بازى هاى آسيايى را از دست داد.
ملی پوشان جوان کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود رفتند.
مهاجم تیم ملی ایران تبدیل به مهاجم اول لورکوزن شد.
با اعلام مدیرعامل نساجی، این باشگاه دیدارهای خانگی خود در آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل فرانسه تقریبا امیدهای خود برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ر از دست داد.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: در ارزیابی که برای انتخاب ملی‌پوشان انجام شد استدلال ما این است که شانس کسب مدال در مسابقات یونیورسیاد هستیم.
ابرستاره آرژانتینی شانس اول کسب توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ شد.
رونالد کومان در نشست خبری بازی نیمه نهایی لیگ ملت ها برابر کرواسی گفت که باید در 90 یا 120 دقیقه کار حریف را تمام کنند.
از یولیان ناگلزمان به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی کریستوف گالیته در پاری‌سن‌ژرمن یاد می شود.
بازیکن فصل گذشته تیم سپاهان باوجود اظهار تمایل برای بازگشت به روسیه، شانس کمی برای بازی در لیگ این کشور دارد.
سرنوشت دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال فردا پنج‌شنبه مشخص می‌شود.
هفته پایانی لیگ برتر پرتغال امشب برگزار می شود که شانس بنفیکا برای قهرمانی بسیار بیشتر از پورتو است.
اگر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی می رسید شاهد یک جنجال بزرگ رسانه ای در فوتبال ایران بودیم.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
الکساندر چفرین بر خلاف عده زیادی که معتقدند شانس سیتی در بازی برگشت برابر رئال بسیار بیشتر است، به مادریدی‌ها 50 درصد شانس رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۳ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۸۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۱۳ تن از ایشان وخیم است.
امروز نماد فارس بازگشایی شد و با رشد قیمت مواجه شد. فارس به تنهایی ۱۰۳۲۳ واحد شاخص کل را بالا کشید و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت. تابلوی امروز فارس در اولین روز کاری آن بعد از یکماه توقف چگونه بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ