در شرایطی که عنوان شده بود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران فصل آینده هم پیراهن تیم پورتو را بر تن خواهد کرد اما رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند که این بازیکن به زودی راهی لیگ جزیره خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس با عقد قراردادی رسمی به بایرن مونیخ آلمان پیوست. پیش از این عنوان شده بود تاتنهام برای پرکردن جای خالی این بازیکن به دنبال مهدی طارمی است که این انتقال انجام نشد.
هرچقدر که شایعات و خبرها درخصوص انتقال هری کین مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس به بایرن مونیخ بیشتر می شوند، انتقال جذاب طارمی به تاتنهام رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.
مهاجم تیم ملی سوریه به همراه هافبک ایرانی از شباب الاهلی به الوحده منتقل شدند.
باشگاه پورتو پرتغال حاضر به کاهش مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی برای انتقال به آث میلان نشد تا حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه های ایتالیا فعلا منتفی شود.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اخبار مطرح شده پیرامون انتقال مهدی طارمی به باشگاه میلان، از توانایی‌های مهاجم ایران تمجید کرد.
کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم ملی پرتغال پس از بازی با ایسلند از وضعیت چمن ورزشگاه حریف انتقاد کرد.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی، به انتقال احتمالی مهاجم ایران به میلان پرداخت.
لیونل مسی از انتقال خود از پاری سن ژرمن به اینتر میامی خبر داد و از حمایت کارلوس توز، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین برخوردار شده است.
مهاجم جوان ذوب‌آهن یکی از ملی‌پوشان منتقل شده از تیم بزرگسالان به رده امید است.
یکی از خبرنگاران ورزشی ترکیه مدعی شد باشگاه فنرباغچه اقداماتی را برای جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران پیش برده است.
مهاجم جوان ذوب‌آهن در فهرست جدید تیم ملی قرار گرفته است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که در نقل و انتقالات زمستانی انتقالش به تیم مارسی فرانسه قطعی و حتی شماره پیراهنش مشخص شده بود.
در شرایطی که بحث انتقال سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به باشگاه المپیک مارسی مطرح شده، باشگاه زنیت روسیه هم برای بازگرداندن این بازیکن سابق خود دست به کار شده است.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، پس از فسخ قرارداد قرضی با بشیکتاش راهی منچستریونایتد می‌شود.
مهاجم برزیلی و سابق تیم ملی فوتبال روسیه می‌گوید انتقال اتحادیه فوتبال روسیه به آسیا تصمیم اشتباهی است و فیفا و یوفا پشیمان خواهند شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند، به سئوالی درباره تقابل با «هری کین» واکنش نشان داد و احتمال انتقال به یک باشگاه بزرگتر را رد نکرد.
مهاجم نفت MIS دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را مثبت ارزیابی کرد.
مهاجم نفت MIS دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را مثبت ارزیابی کرد.
یکی از چهره‌های شناخته شده فوتبال پرتغال برای پرونده انتقال مهاجم تیم‌ملی ایران، باید به‌عنوان شاهد در دادگاه حاضر شود.
روزنامه معتبر اسپانیایی در گزارشی به بحث انتقال مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران به باشگاه آرسنال پرداخت.
باشگاه آرسنال انگلیس جدیدترین مشتری مهدی طارمی است و قصد دارد مهاجم تیم ملی ایران را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد؛ آنهم در حالی که پورتو برای فروش طارمی چراغ سبز نشان داده است.
گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق استون ویلا و تیم ملی انگلیس، معتقد است که انتقال گابریل ژسوس به آرسنال، بالاتر از انتقال ارلینگ هالند به سیتی، مهمترین انتقال تابستانی اروپا بود.
نشریه «سان» انگلیس خبر تمایل باشگاه چلسی به جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران را منعکس کرد.
با اعلام سایت رسمی باشگاه اومونیا، مهاجم باسابقه تیم ملی راهی این باشگاه قبرسی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ