اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی در احکامی جداگانه، اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌ اجتماعی (شستا) منصوب کرد.
سهمداران آسیا تک با برگزاری انتخابات در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، هیئت مدیره جدید را با تغییر یک عضو حقوقی انتخاب کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی اعضای جدید هیئت مدیره شرکت خدمات هوایی پیام را منصوب کرد.
ترکیب اعضای هیئت‌ رئیسه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم مشخص شد.
با تعیین ترکیب هیئت رئیسه مجلس یازدهم در سال آخر، اعضای جدید هیئت رئیسه سوگند یاد کردند که آیین‌نامه را اجرا کنند.
انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران برگزار و اعضای هیئت رئیسه این اتاق مشخص شدند.
براساس مصوبات مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت ایران خودرو در هفدهم بهمن ماه امسال، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب و امروز هفتم اسفندماه معرفی شدند.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
اعضای جدید کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مشخص شدند.
حزب کمونیست چین رئیس‌جمهور کنونی این کشور را به مدت ۵ سال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور انتخاب کرد.
اعضای دوره‌ جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیدار اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب
اعضای دوره‌ی جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: باید کنترل جدی در حوزه‌ی واردات در کشور داشته باشیم تا حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار دهیم. مشکل اولیه این واردات، مسئله اعطای معافیت به واردات ماشین آلات بود که در نهایت به واردات بی رویه منجر شد که ضربات مهلکی را بر بدنه‌ی تولید داخلی وارد کرد.
مشهد ـ هیات رییسه دومین سال از ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان مشهد انتخاب شدند.
۵ عضو جدید به ترکیب مجمع تشخیص مصلحت اضافه شدند و افرادی مانند آیات جنتی، امامی کاشانی، موحدی کرمانی و علی اکبر ناطق نوری که پیش از این در مجمع عضویت داشتند، در بین اعضا حضور ندارند.
با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای دوره‌ی جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند.
مراسم اعطای احکام اعضای نهمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
وزیر نیرو در احکام جداگانه‌ای، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران را منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ