بازیکنان بارسلونا به شدت از اتفاقی که برای پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم این تیم، رخ داد نگران هستند و می‌ترسند این اتفاق بار دیگر تکرار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از پیروزی در دربی نصف‌جهان گفت: این برد را مدیون بازی خوب بازیکنان‌مان هستیم.
بارسلونا تقریبا مطمئن است که می تواند قبل از بازی با ختافه قرارداد تمام بازیکنان معلق خود را ثبت کند.
سرمربی پرسپوليس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی هواداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.
هوادار احساس نگرانی می‌کند و مقابل در باشگاه تجمع می‌کند، آنوقت کسی در باشگاه نگران نشده که بیاید یک سری به تمرینات بزند و یا حداقل یک تماس خشک و خالی با بازیکنان بگیرد
مهدی جلوه تاکید کرد که تنها نگرانی بازیکنان در حال حاضر وضعیت علی حاجی‌پور است.
درباره برخی بازیکنان استقلال بر اساس مبالغ دریافتی‌شان شایعاتی مبنی بر فسخ یکطرفه آنها به وجود آمده است.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران بزرگترین نگرانی اش برای آماده سازی این تیم را شروع فصل جدید لیگ برتر و نداشتن بازیکنان اصلی عنوان کرد و گفت: همه باید به صعود تیم امید کمک کنند.
مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این که تیم‌های بزرگ دنیا به موضوعات پیش پا افتاده‌ای که ما فراموش می‌کنیم توجه دارند، گفت: امیدوارم بتوانیم بازیکنان را برای لیگ ملت‌ها هماهنگ کنیم.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
پرسپوليس هفته آینده در جدالی حساس باید به مصاف سپاهان برود و از این حیث نگرانی بزرگی متوجه بازیکنان در آستانه محرومیت سرخپوشان بود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که این باشگاه باید هرچه زودتر برای خرید بازیکنان مدنظرش اقدام کند.
با حضور ارلینگ هالند در تمرین روز دوشنبه، نگرانی ها در خصوص حضور او در بازی مقابل آرسنال به حداقل رسید.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: امیدوارم بازیکنان دچار آسیب دیدگی ناشی از فشردگی مسابقات نشوند.
آنتونیو کونته می گوید که نگرانی هواداران تاتنهام را درک می کند ولی باشگاه روی بازیکنان بزرگ ولی با سن بالا مثل کاسمیرو سرمایه گذاری نخواهد کرد.
در شرایطی که در روزهای گذشته تصویر بازیکنان استقلال در تمرینات اغلب با شلوار گرمکن منتشر می شد یکی از عکس های جدید باعث نگرانی طرفداران این تیم شد.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
پرسپولیس اینبار نگرانی بزرگی بابت عدم حضور بازیکنان خارجی‌اش نداشت و هر سه بازیکن این تیم طبق زمان بندی در تهران و تمرینات حاضر شدند.
شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.
بارسلونا پس از مصدومیت های اخیر بازیکنانش در بازی های ملی، حالا بیش از همیشه نگران رافینیاست و از بدنساز برزیل درخواست کرده تا مراقب او باشد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در واکنش به سقوط بازیکنان این تیم در رنکینگ جهانی گفت: فقط عملکرد بازیکنان در این رده‌بندی تاثیرگذار نیست اما به هرحال جای نگرانی دارد.
ژول کُنده تنها در صورتی می تواند مجوز بازی برابر رئال سوسیداد را کسب کند که تا یکشنبه، حداقل دو بازیکن از بارسلونا بروند. ژاوی به شدت نگران این موضوع است.
در صورت ثبت‌ نشدن قرارداد خریدهای جدید بارسلونا تا روز شنبه، دو ستاره‌ که امسال تابستان جذب شدند ممکن است به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ