سرمربی تیم لبنیات هراز آمل می‌گوید والیبال قابل پیش‌بینی نیست و در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل انگیزه گیتی‌پسند شکست خوردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش روزبه روز هماهنگ تر شده و شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.
ریکاردو ساپینتو 24 ساعت قبل از بازی با پرسپولیس صراحتا اعلام کرد استقلال از حریف خود بهتر است.
هافبک پیکان معتقد است تمام بازیکنان جوان این تیم در یکی، دو فصل آینده تبدیل به ستاره‌های لیگ برتر می‌شوند.
مدافع راست رئال حریف انگلیسی را شایسته پیروزی در این بازی دانست.
مربی گل‌گهر سیرجان از حسرت این تیم در دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس می‌گوید و تیمش در نیمه دوم نمایشی برتر از حریف داشت.
رامون دیاز، سرمربی الهلال معقتد است تیم او در دیدار برابر اوراواردز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری نسبت به حریف داشته است.
این که در دعای ابو حمزه امام سجاد علیه السلام می‌فرمایند: «خدایا آیا بدتر از من هم بنده‌ای داری؟» این برای کمال است و درس مبارزه با غرور را به ما می‌دهد؛ جایی که امام معصوم چنین حرفی می‌زند دیگر تکلیف من و شما روشن است و جایی ندارد که ما به خاطر دو رکعت نافله و نماز شب دچار عجب و غرور بشویم.
ما باید حواس جمع تر باشیم و موقعیتی به حریف ندهیم ولی این سبک بازی کردن از دفاعی بازی کردن خیلی بهتر است
انریکه سرزو معتقد است در حال حاضر تیمی بهتر از اتلتیکو مادرید در اروپا وجود ندارد. او در مورد آینده ژوائو فلیکس هم حرف زد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: با تیمی بازی داریم که در دیداری فوق العاده توانست پرسیپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد همچنان با امیدواری زیادی نسبت به صعود تیمش حرف می‌زند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد: اگر به جستجو ادامه دهیم، مغز ما حالت لحظه فراموشی موقت را به جای کلمه به یاد می‌آورد و دفعه بعد که سعی می‌کنیم آن را به خاطر بسپاریم، همین مشکل را خواهیم داشت. متأسفانه، با افزایش سن، این مشکل بدتر می‌شود، زیرا ماده خاکستری که حاوی سلول‌های عصبی است، تحلیل می‌رود و ماده سفیدی که ماده خاکستری را به هم متصل می‌کند، کاهش یافته و جستجوی را برای مغز سخت‌تر می‌کند.
استفانو پیولی با قبول برتری تیم حریف در بازی امشب، تاکید کرد که در بازی با تاتنهام، میلان متفاوتی را خواهیم دید.
دروازه بان پرسپولیس با بیان اینکه رقبای سرسختی در لیگ برتر برای رسیدن به جام داریم، گفت: قهرمان شدن سخت است ولی ما تلاش خود را انجام می دهیم.
گرچه ابراهیم رئیسی همچنان معتقد است که "ما می‌گوییم قطار پیشرفت در حال حرکت است. "، اما این گزارش نشان می‌دهد، شاخص‌های مذکور در دوره زمانی دولت سیزدهم (بهار ١٤٠١) در مقایسه با دولت دوازدهم عملکرد نامطلوبی داشته‌اند.
اینجا آرامستان بهشت فاطمه است واقع در شهریار. همان گورستان معروف نصیرآباد باغستان که روزی خانه‌ای بود به ظاهر امن، برای گروهی معتاد و کارتن‌خواب، زنان و مردانی که از سرمای زمستان به گور‌های از پیش آماده شده پناه آورده بودند و دو یا سه نفری شب‌ها را در آن نشسته می‌خوابیدند. زمستان سال ۱۳۹۵ بود که حرف دل خیلی‌هاشان شد «قلمت بشکنه روزنومه‌چی که اومدی از ما نوشتی، اومدی بهترش کنی همین سرپناه هم از ما گرفتی.»
اینجا آرامستان بهشت فاطمه است واقع در شهریار. همان گورستان معروف نصیرآباد باغستان که روزی خانه‌ای بود به ظاهر امن، برای گروهی معتاد و کارتن‌خواب، زنان و مردانی که از سرمای زمستان به گور‌های از پیش آماده شده پناه آورده بودند و دو یا سه نفری شب‌ها را در آن نشسته می‌خوابیدند. زمستان سال ۱۳۹۵ بود که حرف دل خیلی‌هاشان شد «قلمت بشکنه روزنومه‌چی که اومدی از ما نوشتی، اومدی بهترش کنی همین سرپناه هم از ما گرفتی.»
گواردیولا بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون اعتراف کرد که تیم حریف بهتر بود و برنده شد.
سرمربی تیم ملی انگلیس ابراز امیدواری کرد نمایش بهتری از دیدار با ایران، مقابل آمریکا ارائه بدهند.
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که بودجه تیمش در این دوره لیگ برتر آزاد یک چهارم تیم‌های دوم و سوم و یک ششم تیم قهرمان مسابقات بوده است.
کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: ما تیم شهرداری ارومیه را آنالیز کرده بودیم، اما آنها از آن‌چه که فکر می‌کردیم بهتر ظاهر شدند.
مهدی مهدی‌پور معتقد است استقلال در دیدار برابر آلومینیوم تیم برتر میدان بوده اما عملکرد خوب دروازه‌بان حریف مانع پیروزی آبی‌پوشان شده است.
پیمان اکبری، سرمربی پیکان، در گفت و گو با ورزش سه تاکید کرد که هدف این تیم حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر والیبال است.
عباس ملکی، کارشناس انرژی گفت: این حرف اشتباه است که مذاکره کننده‌های ما عمدا دارند مذاکرات را طول می‌دهند، هر لحظه که می‌گذرد، به ضرر ما است؛ ما باید این مسأله را تمام کنیم. با توجه به انتخابات نوامبر ایالات متحده و بعد هم ۲۰۲۴ ریاست جمهوری، بهتر است که این کار را زودتر انجام بدهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ