هافبک استقلال با اشاره به مصدومیتی که در برخورد با محمد عمری شکل گرفت، مدعی است تیمش شایسته دستیابی به برد در این جدال بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پائولو دیبالا همچنان از یوونتوس عصبانی است و می‌گوید این باشگاه ضربه سختی به او زده است. دیبالا می‌گوید به دلیل رضایت از شرایطش از رم و مورینیو به پیشنهاد عربستان پاسخ منفی داد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پس از انتقال سادیو مانه به النصر می‌گوید بخشی از مسئولیت ناکامی این ستاره سنگالی در بایرن به عهده او است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
گلزن پیکان در هفته پایانی معتقد است مجتبی حسینی ریسک بزرگی در استفاده از بازیکنان جوان داشته و با سختی‌های فراوان سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کرده است.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که تیمش امشب می توانست یوونتوس را شکست دهد.
فابیو کاروالیو 20 ساله به احتمال بسیار زیاد در تابستان لیورپول را ترک خواهد کرد.
مهاجم ذوب آهن می گوید نفتی ها خیلی واضح به اتلاف وقت پرداختند.
همه بازیکنان لیگ یک می‌خواهند دیده شوند ‌و تمام تیم‌ها همین هستند. به پاکی تمام تیم‌ها و مربیان ایمان داریم.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مصاحبه‌ای به ابهاماتی که پیرامون تغییرات مدیریتی، جدایی محمد ربیعی و سایر مسائل این باشگاه وجود دارد، پاسخ داده است.
لوکا مودریچ می‌توانست خیلی زودتر اندک امیدواری شاگردان کلوپ را با شوتی محکم فرو بریزد.
فرانک ریبری، ستاره سابق بایرن مونیخ، می‌گوید دوست داشته است کیلیان امباپه را در پیراهن این تیم ببیند.
دنی سبایوس از اینکه نتوانست یک موقعیت عالی که درون محوطه جریمه بتیس نصیبش شد را به گل تبدیل کند، ناراحت بود. او می توانست باعث برتری تیمش شود.
دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: برای کسب مدال چهارم بازی‌های آسیایی شب و روز ندارم و لحظه شماری می‌کنم این اتفاق قشنگ بیفتد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 1-0 مقابل پورتو، از اینکه تیمش تنها با یک گل حریف را شکست داد، ابراز ناراحتی کرد.
علی شجاعی در جریان شکست نساجی برای تیمش موثر عمل کرد.
وینگر تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه‌بان پشت پای من را زد و واقعا پنالتی بود. صحنه را دیدم و پنالتی باید تکرار می‌شد.
واگذاری‌هایی که شفاف بود یا باید شفاف می‌بود، به آن روز دچار شد، به افراد فاقد صلاحیت واگذار شد که بفروشند و پولی به جیب بزنند یا مثلا دانشگاه بسازند! حالا اگر واگذاری‌ها غیرشفاف باشد نتیجه بدتر است و این نوعی اتلاف و حیف و میل اموال عمومی با توجیه ناکارآمدی اموال و مولد کردن آنهاست!
تیبو کورتوا، سنگربان رئال مادرید، در پایان بازی تیمش مقابل ویارئال از عملکرد لوس بلانکوس به خصوص در دقایق اولیه دو نیمه انتقاد کرد.
ایوان تونی، مهاجم انگلیسی برنتفورد، بعد از درخشش در بازی امشب تیمش مقابل تاتنهام سکوت خود را شکست و از ناراحتی‌اش بابت دعوت نشدن به تیم ملی انگلیس در جام جهانی پرده برداشت.
سرمربی تیم فوتبال نساجی با حسرت فراوان از نمایش خوب شاگردانش برابر هوادار تقدیر کرد.
در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، مهدی حاج موسایی با شکست مقابل حیف چینی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی و باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم کی‌روش برای جام جهانی دیدگاه خود را مطرح کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، مدعی شد نیمار بازیکنی پرتلاش و در خدمت تیم است.
مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که کشتی‌گیران خوب و مدعی در همه اوزان پیکارهای کشورهای اسلامی حضور دارند و آنها فکرش را نمی‌کردند که سطح مسابقات این قدر بالا باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ