اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان جانبازان سرفرازمیهن اسلامی با استقبال معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی وارد فرودگاه مدینه منوره شدند و به جمع زائران خانه خدا پیوستند.
مدیران بخش کشاورزی معتقدند پیگیری تأکیدات حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره کشاورزی، مسیر آزموده شده و نتیجه بخش برای رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی و سیاسی است.
تمرینات تیم استقلال بعد از بازی با پرسپولیس با جدیت در کمپ ناصر حجازی دنبال می شود و آبی پوشان بعد از 24 ساعت استراحت با پیگیری تمرینات منظم مهیا می شوند که به شهر جم سفر کنند.
در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار بادانشجویان سازمان برنامه و بودجه با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری نشست‌های نخبگانی با دانشجویان برضرورت همفکری بانخبگان تأکیدکرد
رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: انتظار داریم همانطور که در تقویم آمده جمعه روز ۳۰ام ماه مبارک رمضان و روز شنبه نیز عید سعید فطر باشد.
عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه نخستین روز ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۲ است.
دکتر طحان نظیف با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره شورای نگهبان تأکید کرد: شورای نگهبان در جایگاهی قرار دارد که استقلال و بی‌طرفی‌اش باید حفظ شود.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ملوان تیم خیلی منظمی بود و می‌دانستیم دفاع را از عقب شروع می‌کند.
ئیس جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، با استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم و جوانان باید تاریخ بخوانند تا بدانند چرا ملت شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی سردادند و جان خود را فدا کردند، گفت: مقام معظم رهبری در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب، با عفو خود، نور امیدی به صفحه وحدت در کشور تاباندند.
مسعود پل‌مه با استقبال از برنامه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی در راستای فعال سازی منظم خطوط لاینری، گفت: در این راستا نیازمند حمایت چندوجهی دولت و حاکمیت هستیم.
استقلال تنها یک امتیاز از مس رفسنجان گرفت و موقتاً راهی صدر جدول لیگ برتر شد.
وعده علی فتح الله زاده به استقلالی ها محقق نشده است اما این بار از عدم تمرین خبری نیست و بازیکنان به حضور منظم خود در تمرینات ادامه می دهند.
مشهد ـ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اصل حرکت انقلابی مبتنی بر اسلامیت و حاکمیت دین و همچنین در راستای استقلال و آزادی کشور است.
سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: آنچه اخیرا افتاده از سوی کسانی است که چشم دیدن اقتدار و استقلال نظام را ندارند و هدف از اغتشاشات هم از بین بردن اقتدار و استقلال کشور است.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال و دیدار با نخست وزیر ارمنستان را دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بیان کرد.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال و دیدار با نخست وزیر ارمنستان را دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بیان کرد.
استقلال ساپینتو تا پایان هفته هفتم جایگاه مطلوب‌تری در قیاس با استقلال مجیدی به دست آورده و از این منظر تیم امیدوار‌کننده‌تری است.
رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل با استقبال معاون اول و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد تهران شد.
مرخصی زوج بوشهری آبی‌ها چند روزی است به پایان رسیده و آن‌ها به صورت منظم در تمرینات استقلال شرکت می‌کنند.
مرخصی زوج بوشهری آبی‌ها چند روزی است به پایان رسیده و آن‌ها به صورت منظم در تمرینات استقلال شرکت می‌کنند.
مقام معظم رهبری با اشاره به صلج امام حسن (ع) فرمودند: هیچ‌کس نمیتواند بگوید که امام حسن، فلان گوشه‌ی کارش سؤال‌برانگیز است. نه، کار آن بزرگوار، صددرصد بر استدلال منطقىِ غیر قابل تخلف منطبق بود.
سرمربی تیم داماش می گوید استقلال وضعیت خوبی دارد و بسیار منظم بازی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ