بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت به تشریح آخرین وضعیت سلامتی حمید سجادی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زائرانی که در پیاده روی اربعین حسینی حضور پیدا کرده اند برای جلوگیری از ابتلاء به سردرد باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران پیاده روی اربعین حسینی بیشترین مواجهه را با گرما دارند و برای پیشگیری از گرمازدگی در پیاده روی اربعین باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران مبتلا به مشکلات مفصلی برای شرکت در پیاده روی اربعین در اولین گام باید شرایط جسمانی خود را بسنجند و در مراحله بعد نکات لازم برای حظ سلامت خود در پیاده‌روی اربعین را فرابگیرند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی علل نوسانات بازار سرمایه و راه‌های کنترل آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
در گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کنیا آخرین وضعیت روابط دوجانبه و راه‌های توسعه مناسبات فیمابین مورد بررسی قرار گرفت.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی درباره بشاگرد و گروه هایی نوشت که جهادگرانه به یاری مردم بشاگرد رفته اند.
خانه‌سازی یکی از بازی‌های نوستالژیکی است که بیشتر والدین خاطره خوبی از آن دارند. انجام بازی و سرگرمی با بلوک‌های خانه‌سازی موجب خلاقیت و بهبود مهارت‌های دست ورزی کودکان می‌شود. اتصال قطعات مختلف لگو و خانه‌سازی با کشیدن و فشردن قطعات به یکدیگر باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌های کودکان خواهد شد. در انتخاب بلوک‌های خانه‌سازی به سایز قطعات توجه داشته باشید تا متناسب با سن فرزندتان آن‌ها را انتخاب کنید.
شاهرود- راه های فرعی که توسط برخی آفرود سواران و افراد سودجو در جنگل هیرکانی ابر شاهرود ایجاد شده بود، مسدود شد.
اگر خون دماغ شدید سرتان را در وضعیتی بالاتر از قلب‌تان نگه دارید. کمی به جلو خم شوید، این کار از جاری‌شدن خون به عقب و ورود خون به داخل گلو جلوگیری می‌کند.
شرایط بیرونی مانند رشد مشکلات اقتصادی و سرخوردگی ناشی از نرسیدن به آرزو‌های عادی، محرک بسیار نیرومندی است که خشونت را در ابعاد و زوایای گوناگون گسترش می‌دهد. از سوی دیگر دامن زدن به تفاوت‌های سیاسی و جناحی و تئوریزه کردن خشونت در اشکال و انواع گوناگون آن در تریبون‌های رسمی مانند صدا و سیما، رسانه‌ها و... یکی از ریشه‌های اصلی گسترش خشونت است.
بهتر است در هر وعده غذایی مقدار زیادی پروتئین، چربی و کربوهیدرات مصرف کنید. همچنین از روزه داری متناوب خودداری کنید. این کار برای کاهش وزن و سلامتی مفید است اما می تواند مصرف کالری کافی برای افزایش وزن را دشوار کند
رئیس مرکز کنترل راهور فراجا گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی جاده‌های کشور باز و تردد در آن‌ها به صورت روان است.
یکی از تمرین‌های جانسون، دراز و نشست با دستگاه است که اکنون او می‌تواند در مدت زمان فقط نیم ساعت، ۲۰هزار دراز و نشست انجام دهد. بررسی‌ها نشان داده است، این برنامه ۲ میلیون دلاری توانسته ظرفیت ریه‌های جانسون و قوای جسمانی او را به یک جوان ۱۸ ساله برساند.
اگر قصد کاهش وزن دارید به هیچ وجه وعده سحر خود را حذف نکنید. چون این کار باعث می‌شود دریافت پروتئین در طول روز کاهش پیدا کرده و در نتیجه به مرور عضلات شروع به سوختن کرده و برای تامین سوخت مورد نیاز بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.
تمساح‌ها از ریه‌های خود برای شناور ماندن بر روی آب استفاده می‌کنند و به دلیل ظرفیت بالای ریه‌های خود می‌توانند به راحتی روی آب شناور بمانند.
احتمال برخورد یک سیارک به اندازه سیارک «چیکشلوب»(Chicxulub) قاتل دایناسورها به سیاره ما، هر ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون سال یک بار است اما این رویداد غیرممکن نیست.
برای جلوگیری از مکیدن انگشت کودکان، می‌توان با استفاده از پماد دکسپانتنول در کنار ناخن‌ها و ایجاد طعم تلخ، کودک را از ادامه این رفتار منع کرد، در موارد شدیدتر مکیدن انگشت باید از مشاور کودک و نوجوان کمک گرفت.
معاونت قضایی قوه قضائیه راه‌های ارتباطی برای پیگیری عفو زندانیان را معرفی کرد.
نشریه کانورسیشن درباره بمب‌های ترموباریک می‌نویسد: «تأثیر بمب‌های ترموباریک یا بمب‌های خلاء، شبیه به نفس عمیق کشیدن قبل از غوطه‌ور شدن در آب است. البته تصور کنید که تمام اکسیژن فوراً از بدن شما خارج می‌شود. وقتی دوباره سعی کنید نفس بکشید. به جای اینکه آب سرد ریه‌های شما را پر کند، ذرات سمی و قابل اشتعال شروع به کشتن شما از درون می‌کنند.»
در آزمایش ABG، اندازه‌گیری اکسیژن خون نشان می‌دهد که ریه‌های شما تا چه اندازه اکسیژن را از هوا به داخل خون منتقل می‌کنند.
تمام تلاش فعالان محیط‌زیست، شهروندان و برخی مدیران شهری، مقابله با بساز‌وبفروش‌هایی است که برای سود‌های چندصد میلیاردی، درختان و باغات را قربانی ساخت‌وساز‌های بی‌حدوحصر خود کرده‌اند. باغاتی در گذشته‌ای نه‌چندان دور، به برج‌باغ تبدیل شدند و حالا حفظ آن‌ها و درختان از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
مصرف غذا‌های غنی از امگا ۳ موجود در دانه کتان، ماهی سالمون، ماهی قزل آلا، گردو و ... از ریه‌های شما در برابر عوارض تنفسی ناشی از آلودگی هوا مانند برونشیت و آسم محافظت می‌کند. امگا ۳ از قلب شما در برابر آلودگی هوا نیز محافظت می‌کند.
محله فرحزاد یا به عبارت درست‌تر آبادی کهن فرحزاد که قدمتی هزار ساله دارد، هنوز هم همان صفای گذشته را حفظ کرده است. با وجود توسعه شهر و رشد قارچ‌گونه برج‌ها و آپارتمان‌ها، هنوز هم در حاشیه روددره فرحزاد و بالادست این محله، باغ‌های باصفایی وجود دارد که مثل ریه‌های تنفسی تهران هوای تازه را به شهر دودزده پمپاژ می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ